SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Inso gaat het nu veranderenquote:Op maandag 22 december 2014 01:44 schreef Fok-it het volgende:
Inso doe me een plezier en laat de OP lekker zo staan
Is het raar om alleen naar Love, Rosie te gaan of denk je dat ik dan echt alleen tussen kleffe stellen zit:?quote:Op maandag 22 december 2014 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is sowieso weinig mis mee.
quote:
Ik was wel zo'n beetje de enige man. Maar ach. Moet kunnen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het raar om alleen naar Love, Rosie te gaan of denk je dat ik dan echt alleen tussen kleffe stellen zit:?
Ik denk dat het uberhaupt vreemd is om daar heen te gaan.quote:Op maandag 22 december 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het raar om alleen naar Love, Rosie te gaan of denk je dat ik dan echt alleen tussen kleffe stellen zit:?
Topfilmpje. Werd beetje emotioneel vanquote:Op maandag 22 december 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het uberhaupt vreemd is om daar heen te gaan.
Dat heb ik zelden bij films.quote:Op maandag 22 december 2014 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Topfilmpje. Werd beetje emotioneel van
Hoezo? Lijkt me serieus leuke filmquote:Op maandag 22 december 2014 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het uberhaupt vreemd is om daar heen te gaan.
In relatie scquote:
REKT.quote:Op maandag 22 december 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
In relatie sc
Ze vond de suggestie dat ze een slet zou zijn niet zo geloof ik.
Zei nog hoe kan ik je tieten dan gezien hebben zonder KPD toegang
Toen was ze boos
KKJ haalde altijd hoge postaantallen bij ONZ-radio.quote:Op maandag 22 december 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
In relatie sc
Toen was ze boos
Dat laatste sowieso.quote:Op maandag 22 december 2014 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was zelfs een hoer.quote:Op maandag 22 december 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
In relatie sc
Toen was ze boos
Romantische comedy's zijn meestal nog voorspelbaarder dan Sunri5e over Lucas Andersen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt me serieus leuke film
En Lily Collins speelt erin. Als je die niet uit elkaar wilt trekken weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Romantische comedy's zijn meestal nog voorspelbaarder dan Sunri5e over Lucas Andersen.
Deze valt goed mee.quote:Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Romantische comedy's zijn meestal nog voorspelbaarder dan Sunri5e over Lucas Andersen.
200 posts in 1 topic?quote:Op maandag 22 december 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KKJ haalde altijd hoge postaantallen bij ONZ-radio.
Daar haalde ik mijn spamrecord in 1 topic.
Ja hallo. Je moet wel alleen maar complimentjes geven en voor de rest niks zeggen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
In relatie sc
Toen was ze boos
Zal de volgende keer even rawr'en.quote:Op maandag 22 december 2014 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hallo. Je moet wel alleen maar complimentjes geven en voor de rest niks zeggen.
Daarvoor heeft ze die foto's niet op het internet gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |