quote:
Nee, 10 uur savonds geloof ikquote:Op maandag 22 december 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn jullie ook in de nacht geboren
5:19quote:Op maandag 22 december 2014 03:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn jullie ook in de nacht geboren
Mijn moeder lag de hele nacht wakker van de weeën en mijn pa was mad omdat ze lawaai maakte, hij moest tenslotte slapen.quote:
Mijn vader geloofde mijn moeder niet dat ik kwam. Wat een baasquote:Op maandag 22 december 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder lag de hele nacht wakker van de weeën en mijn pa was mad omdat ze lawaai maakte, hij moest tenslotte slapen.
Maar jij kwam ook vies te vroeg toch?quote:Op maandag 22 december 2014 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn vader geloofde mijn moeder niet dat ik kwam. Wat een baas
Ja mn vader was in buitenland. Wat een godquote:Op maandag 22 december 2014 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij kwam ook vies te vroeg toch?
Waarom is hij dan een godquote:Op maandag 22 december 2014 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja mn vader was in buitenland. Wat een god
Een reden hebben om de bevalling zelf te missen. Lijkt me namelijk niet iets om vrolijk van te wordenquote:
Waarom moest jouw vader slapen als je moeder gaat bevallen?quote:
Zal wel gedacht hebben dat het een troll was.quote:Op maandag 22 december 2014 04:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom moest jouw vader slapen als je moeder gaat bevallen?![]()
Dat dacht mijn vader dus tot het ziekenhuis hem beldequote:Op maandag 22 december 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel gedacht hebben dat het een troll was.
Nee mij ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een reden hebben om de bevalling zelf te missen. Lijkt me namelijk niet iets om vrolijk van te worden
quote:Op maandag 22 december 2014 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dacht mijn vader dus tot het ziekenhuis hem belde
quote:Op maandag 22 december 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel gedacht hebben dat het een troll was.
Ik heb het ook niet van een vreemde.quote:Op maandag 22 december 2014 04:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw vader is wel een tikkeltje vreemd
Ik niet. Daarna gelijk de couveuse in.quote:Op maandag 22 december 2014 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd gewoon thuis geboren, dokter was zelfs te laat volgens mij. Maar mijn moeder had al ervaring met bevallen, dus ik kwam er makkelijk uit.
Niet vies dik zijn bij de geboortequote:Op maandag 22 december 2014 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet. Daarna gelijk de couveuse in.
Vooral vies klein was ikquote:Op maandag 22 december 2014 04:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet vies dik zijn bij de geboorte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |