Ben Stiller. Ik noem er maar eenquote:Op maandag 22 december 2014 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb er zelden om een moeten lachen.
Zullen allemaal best prima acteurs zijn, maar humoristisch vind ik ze zelden.quote:
Weet bijna zeker dat dat deels komt omdat je in Engeland woontquote:Op maandag 22 december 2014 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zullen allemaal best prima acteurs zijn, maar humoristisch vind ik ze zelden.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die turken moeten echt eens hun mondjes houden. Beginnen me te ergeren
Nee hoor. Europese humor is gewoon op elk vlak subtieler en minder platvloers.quote:Op maandag 22 december 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet bijna zeker dat dat deels komt omdat je in Engeland woont
quote:Op maandag 22 december 2014 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik Ben Stiller nadat hij weer eens een "grap" heeft gemaakt
Die vond ik zo kut met Anchormanquote:
Daar erger ik me aan zijn vieze baard.quote:Op maandag 22 december 2014 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
En die Zack Galifinakis of hij ook heet![]()
Wat een held
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
HSV= Hollandse sigaretten vereniging
En dat hele Wow that escalated quickly wist niet eens dat dat uit Anchorman kwamquote:Op maandag 22 december 2014 01:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt
Stepbrothers was wel ok en semi pro
Kickin it oldskool met dat streaken![]()
Redelijk wat.quote:Op maandag 22 december 2014 01:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent niet veel opgeschoten qua niveau hè.
Hij scheldt ook gewoon met fuck this fuck that kan soms wel lachen als hij begint met ragen zo heerlijk absurd allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat hele Wow that escalated quickly wist niet eens dat dat uit Anchorman kwamHoorde het en dacht: hey dit ken ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |