20:00 voorbeschouwing. Rond 20:45 begint de wedstrijd. Allemaal op SBS 6quote:
Thanks. Gok zelf op een 3-1.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:57 schreef Creeg het volgende:
[..]
20:00 voorbeschouwing. Rond 20:45 begint de wedstrijd. Allemaal op SBS 6
Dit dus. Kan me Nederland - Marokko nog herinneren. Wat een blamage was datquote:Op woensdag 17 november 2010 17:04 schreef HaagsPietje het volgende:
1-1 en een stadion vol met uitzinninge Turken dus eigenlijk een uitwedstrijd ipv thuis...
je zal er maar tussen zitten als Oranjekneus met je bosje peen op je hoofd
Dat was bij Jong Oranje . In Utrecht . Gratis kaartjes en nauwelijks politie .quote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Kan me Nederland - Marokko nog herinneren. Wat een blamage was dat![]()
Dat de KNVB hier geen rekening mee houdtIk ben in ieder geval niet van plan om te kijken. Anders zal ik op de bank zitten met plaatsvervangende schaamte.
En dan nog verliezen ookquote:Op woensdag 17 november 2010 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was bij Jong Oranje . In Utrecht . Gratis kaartjes en nauwelijks politie .
Was in Tilburgquote:Op woensdag 17 november 2010 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was bij Jong Oranje . In Utrecht . Gratis kaartjes en nauwelijks politie .
wholla kkr strakquote:Op woensdag 17 november 2010 17:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:39 schreef Creeg het volgende:
Bondscoach Bert van Marwijk kan vanavond in de oefenwedstrijd tegen Turkije geen beroep doen op Mark van Bommel. De aanvoerder van Oranje is inmiddels onderweg naar München om zich bij zijn club Bayern München te melden.
Van Bommel, die pas was hersteld van een knieblessure die hij vorige maand in het EK-kwalificatieduel met Zweden (4-1 zege) opliep, kreeg vanochtend te maken met een lichte reactie aan het gewricht. Dinsdag had de 67-voudig international nog zonder problemen een training afgewerkt met de selectie.
bron
Er was toch ook een duel tussen FC Utrecht en Marokko dat escaleerde ?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was in Tilburg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat was blijkbaar een jaar vóór jong Oranje - jong Marokkoquote:Op woensdag 17 november 2010 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er was toch ook een duel tussen FC Utrecht en Marokko dat escaleerde ?
Nep Turk. Götü boklulan geciniyor. Utandiriyorsun bizleriiiquote:Op woensdag 17 november 2010 18:29 schreef seiramu het volgende:
Ik ben Turks en mijn vriend is Nederlands. Als Wanneer Turkije verliest zal ik het morgen de hele dag moeten aanhoren
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEET maar ff zonder gekheid. Het is maar een oefeninterland hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef Burakius het volgende:
TURKIYE TURKIYEEEEEEEEE. IN DE ARENA VANDAAG. TURKIYEEEEEEE
BASTIRIN ASLANLARIMMM
dat was niet het nederlands elftal, maar jong oranje en marokko.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Kan me Nederland - Marokko nog herinneren. Wat een blamage was dat![]()
Dat de KNVB hier geen rekening mee houdtIk ben in ieder geval niet van plan om te kijken. Anders zal ik op de bank zitten met plaatsvervangende schaamte.
Wat weet jij nou van SFEER. Lekker stress weggooien door te schreeuwen. Gezellig maken. Niet als een mogole wedstrijd van Ajax dat alleen vak 410 sfeer maakt.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEET maar ff zonder gekheid. Het is maar een oefeninterland hoor.
Turken en sfeer, nu moet ik opeens terug denken aan dat stukje in het sportjournaal gisteren van Groningen tegen Galatasaray (basketbal). Turken zaten daar gewoon met stadionfakkels in een indoorzaal en gingen tekeer alsof ze net wereldkampioen waren gewordenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van SFEER. Lekker stress weggooien door te schreeuwen. Gezellig maken. Niet als een mogole wedstrijd van Ajax dat alleen vak 410 sfeer maakt.
echt triest ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Turken en sfeer, nu moet ik opeens terug denken aan dat stukje in het sportjournaal gisteren van Groningen tegen Galatasaray (basketbal). Turken zaten daar gewoon met stadionfakkels in een indoorzaal en gingen tekeer alsof ze net wereldkampioen waren geworden
Stuk beter dan ons carnaval op de tribunequote:Op woensdag 17 november 2010 18:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Turken en sfeer, nu moet ik opeens terug denken aan dat stukje in het sportjournaal gisteren van Groningen tegen Galatasaray (basketbal). Turken zaten daar gewoon met stadionfakkels in een indoorzaal en gingen tekeer alsof ze net wereldkampioen waren geworden
ik niet... het zielige is ook dat die sukkels in turkije en griekenland het basketbalteam gaan supporten als het voetbalteam het slecht doet.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nounou...
Ik vond het wel grappig om te zien hoe "fanatiek" ze waren
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Racistquote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nep Turk. Götü boklulan geciniyor. Utandiriyorsun bizleriii
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:17 schreef Silv het volgende:
Zolang braafheid meespeelt kunnen wij niet verliezen.
Wát een verdediger.
Geblesseerd . Al een maand of 5quote:
En die hersteld verder nooit ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geblesseerd . Al een maand of 5
Robben nooit helemaalquote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
En die hersteld verder nooit ofzo
Hetzelfde als met zijn kapsel, dat groeit ook nooit meer volledig aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
En die hersteld verder nooit ofzo
Spiritusquote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef VeX- het volgende:
Ik wil bier drinken en voetbal kijken, maar ik heb geen bier in huis.
Hij gaat maar op links spelenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Fijn Van Persie blijft dus gewoon de nummer 1 diepe spits... JIPPIE!
Ik woon in een stad zonder Turken!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:18 schreef Blakablaka het volgende:
Hopen dat Nederland wint. Anders kan ik niet slapen van die toeterende en gillende Turken hier. Waarom met zijn allen in je auto rondrijden om te toeteren?!
Die Sinterklazen waren geniaal
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik woon in een stad zonder Turken!![]()
Waarom in de randstad blijven wonen?
Geboren en getogen in Rotterdam. Om de een of andere reden trekt het me en blijf ik er toch wonen, hoewel ik droom van mijn eigen boerderij.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik woon in een stad zonder Turken!![]()
Waarom in de randstad blijven wonen?
http://www.farmville.com/quote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Rotterdam. Om de een of andere reden trekt het me en blijf ik er toch wonen, hoewel ik droom van mijn eigen boerderij.
In dat opzicht won België vanavond met 0-2 op Rusland. Voot de rest is dat hier natuurlijk totaal irrelevant.quote:
Weet je de opstelling van Brazilië?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Argentinië 1 - 0 Brazilië
J. Mascherano 60'
Gele kaart
L. Messi 92'
Gele kaart
L. Messi 92'
Doelpunt
Hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ik maar even ontopic blijven![]()
Het platte land heeft wel wat hoor.... ik woon zelf in een stad(je) midden in het platteland. Groningen stad op 20 minuten afstand ..... ik heb alles dat je in een grote stad ook hebt, alleen soms ietsje verder weg (grote warenhuizen etc.)quote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Rotterdam. Om de een of andere reden trekt het me en blijf ik er toch wonen, hoewel ik droom van mijn eigen boerderij.
Guus doet het alleen nog voor de centen, niets anders.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik denk dat zelfs Guus dit povere Turkse materiaal niet echt aan het voetballen krijgt. Hij zal zich er ook niet mee kwalificeren voor het EK en vanavond wordt het een vrij eenvoudige zege voor Oranje.
Dit was het;quote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef Silv het volgende:
[..]
Weet je de opstelling van Brazilië?
Natuurlijk vindt Guus geld zeer belangrijk, maar het is toch wel aardig gezichtsverlies als je je 2x achter elkaar niet weet te kwalificeren voor een eindtoernooi.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Guus doet het alleen nog voor de centen, niets anders.
Jammer dat vrijwel geen een trainer/speler het toch eens durft toe te geven.
Dan gaat hij daarna gewoon lekker met pensioen en hoor je er dan ik niet heel veel meer van, heeft zijn geld binnen biografie is klaar dus dan gaat hij rusten.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:27 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt Guus geld zeer belangrijk, maar het is toch wel aardig gezichtsverlies als je je 2x achter elkaar niet weet te kwalificeren voor een eindtoernooi.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik dacht dat ze de intro van bassie en adriaan zouden spelen
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Scheelt dat die Turkse supporters niet ver hoeven te reizen.
Dat is allemaal wel helder, maar ik vind het interessanter of jij het materiaal van de Turken ook vrij pover vindt en of je denkt of ze zich nog gaan kwalificeren.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan gaat hij daarna gewoon lekker met pensioen en hoor je er dan ik niet heel veel meer van, heeft zijn geld binnen biografie is klaar dus dan gaat hij rusten.
Mooi toch, emotiequote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Blakablaka het volgende:
Jeetje, die Turken doen agressief.
Ga aardrijkskundelessen nemen ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
lol die affelaj weet strax niet in welk doel die moet shcieten hahaha xD xD xXdD haha
Missen heel veel basis dingen, altijd genoeg passie/strijd maar ze missen gewoon essentiele dingen. Een combi van de NL's kwaliteiten/opleiding en de instelling/passie van de Turken en je hebt een onverslaanbaar team.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel helder, maar ik vind het interessanter of jij het materiaal van de Turken ook vrij pover vindt en of je denkt of ze zich nog gaan kwalificeren.
Zijn net iets chauvinistischer/luidruchtiger dan ons carnavalspubliekquote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lijkt wel alsof er meer Turken dan Nederlanders in de Arena zijn
Die Marokkaan van Psv bedoel je?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
lol die affelaj weet strax niet in welk doel die moet shcieten hahaha xD xD xXdD haha
Hij is Marokkaans.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
Ze zijn inderdaad met zn allen op komen dravenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Scheelt dat die Turkse supporters niet ver hoeven te reizen.
Afellay is geen Turk sukkelquote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
Als dat gebeurd zou zijn had je dat heus wel gehoord.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:31 schreef Paxcon het volgende:
Fluitten die Turken nou tijdens ons volkslied ?/w
Open je ogen!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Boeiequote:Op woensdag 17 november 2010 20:32 schreef YazooW het volgende:
Iedereen happen op die Affelay opmerking.
Epic troll is epic
Welkom in Amsterdamquote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn er ook, meer Turken, werd net gezegdquote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat maakt het uit man ...quote:
en?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:32 schreef Blakablaka het volgende:
De eerste secondes zijn gespeeld. 30 sec
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jammer dat van der Vaart meedoet, afbreuk aan het Nederlandse voetbal.
Inddquote:Op woensdag 17 november 2010 20:34 schreef Cara het volgende:
Nederland, krijg ze alsjeblief stil, die schijtturken..
Ondankbaar tuig is hetquote:Op woensdag 17 november 2010 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaan ze Nederland uitfluiten
Hoeveel supporters zijn daadwerkelijk uit Turkije meegekomen?
Idd, Harry Redknapp en iedereen bij de Spurs zijn ook zeer ontevreden over hem.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
nee jonge, dat is fanatisme, je team supporterteren..dat kennen 'wij' droge hollanders helaas niet. in ieder geval niet als om het nationale elftal gaat.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het lijkt wel een uitwedstrijd
Achterlijk gedrag bedoel jequote:Op woensdag 17 november 2010 20:36 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nee jonge, dat is fanatisme..dat kennen 'wij' droge hollanders helaas niet
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:36 schreef Oranos het volgende:
Lens in de basis?
Dan verliezen we helaas..
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:36 schreef horned_reaper het volgende:
Hoor die Turken fluiten dan![]()
Moeten die morgen nu naar hun werk? .... ohnee wacht![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:36 schreef Blakablaka het volgende:
Jezus.
Turken hebben gister schapen geslacht.
Nu worden de Turken geslacht.
Amen.
Ja, gelukkig maar dat Lens meedoetquote:Op woensdag 17 november 2010 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zijn alleen maar Turkse vakken.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:38 schreef speknek het volgende:
In de ArenA hoor je geen flikker, het is maar net waar de regie z'n microfoon op richt, schijnbaar vonden ze het tof om het op het Turkse vak te richten.
Zie jouw username.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
ROOD!!!!!!! Wat een smerige overtrding van van der Vaart.
Ja héquote:
Dat zou natuurlijk nog kunnenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Er zijn alleen maar Turkse vakken.
Jij hebt het ook niet helemaal lekker in je bovenkamer of wel?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
ROOD!!!!!!! Wat een smerige overtrding van van der Vaart.
Echt hè, dat is dan 3e/4e generatie.. hoezo inburgeringquote:Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef msnk het volgende:
Damn je hoort veel kinderen voor Turkije juichen
Hebben die geen school morgen?
Ooit een wedstrijd van Fenerbache/Galatasary gezien? Dit houden ze gerust 90 minuten vol hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef Blakablaka het volgende:
Ik word echt schijtziek van dat gefluit.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ooit een wedstrijd van Fenerbache/Galatasary gezien? Dit houden ze gerust 90 minuten vol hoor
Erger manquote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef BB-King het volgende:
Was het tegen Duitsland in Duitsland ook zo fanatiek?
Jupquote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef BB-King het volgende:
Was het tegen Duitsland in Duitsland ook zo fanatiek?
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zie liever een paar zwarten op een vuvuzela blazen.
Heb he zo kans vanquote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef byah het volgende:
Zou het een vriendschappelijke wedstrijd met rellen worden?
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef byah het volgende:
Er zitten meer Turken dan Nederlanders, maar ze maken helaas veel lawaai inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:40 schreef Stokstaart het volgende:
Wel triest dat ons carnavalsvolkje verbaal niet eens boven een paar duizend Turken uit komt
Nee manquote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef byah het volgende:
Hebben ze van Robben geleerd.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:42 schreef Blakablaka het volgende:
Waarom zetten die Turken zoveel kleine stapjes? Valt dat niemand op?
Neuh, het gaat nu even butt, maar Nederland wint toch wel en dan druipen ze allemaal weer af.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:41 schreef byah het volgende:
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef byah het volgende:
Er zitten zelfs turkse gehandicapten achter het doel van Steek
trollquote:Op woensdag 17 november 2010 20:38 schreef Urquhart het volgende:
Wilders kan geen betere afleiding wensen. Dreigt zijn hele achterban weg te lopen...maar na zo'n avondje Turks fluitconcerten heeft hij de zetels zo weer terug
Maar zonder vierkant blok is het toch helemaal niet zoals Mekkaquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef horned_reaper het volgende:
Jeetje..... het is net of Nederland in Mekka speelt....
Alleen nog zo'n vierkant blok in het midden!
Had het meer over de NL hooligans die dit een goede reden zien om hun steun aan Wilders te betuigenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man
Turken beleven wedstrijden gewoon anders . Veel fanatieker . Wil niet zeggen dat het racisten of relschoppers zijn .
Houd dit soort debiele commentaar a.u.b. voor je.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef horned_reaper het volgende:
In het stadion zelf zitten er wel meer hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef byah het volgende:
Ach, prioriteiten noemen ze dat. Sommige vinden bier weer veel belangrijker.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef Saekerhett het volgende:
Dat snap je dan niet he. Al die Turken wonen in die pauperflatjes met schotelantennes, maar ze hebben wel geld voor 50 inch plasma's, dikke BMW's en overpriced tickets voor een vriendschappelijke pauperinterland.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Silver_Shark het volgende:
Dank je wel kamerleden voordeze wedstijdsfeer
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Houd dit soort debiele commentaar a.u.b. voor je.
Het is toch zo, hoor al die Turken fluiten dan, gatverdamme!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Houd dit soort debiele commentaar a.u.b. voor je.
Haha ik moest lachenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef horned_reaper het volgende:
HEEEY TUKKERTJEEEEEquote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In het stadion zelf zitten er wel meer hoor
Je herkent ze als ze fluiten
Die zag je net wel evenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Paul het volgende:
Zijn het niet gewoon nederlanders verkleed als zwarte piet in het publiek?
Nou, ze konden nog aardig goed springenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef byah het volgende:
Zouden ze dit ook kunnen?quote:
Nederlandquote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Voor wie moet ik zijnnnnnnnnnn?![]()
Voor niemand. Wat een zaadwedstrijd zeg.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Voor wie moet ik zijnnnnnnnnnn?![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Zouden ze dit ook kunnen?
[ afbeelding ]
lekker belangrijk...tis een vriendschappelijk potje tegen een 3de rangs voetballandquote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Consurechter het volgende:
[..]
[..]
Het is toch zo, hoor al die Turken fluiten dan, gatverdamme!
Fucking grappig.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spel van de turken is ook niet goedquote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Kijken jullie überhaupt naar het voetbal of is dit een avondje Turken afkraken?
Hij glijd uitquote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Van der Wiel speelt als een krant.
Hij heeft niet anders gedaan na het WKquote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Moet je eens op Maduro letten.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kreeg ook het gevoel eerder dat ze in Turkije spelen, dan in Nederland, luisterend naar de fluitconcerten als een Nederlander aan de bal isquote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, ze konden nog aardig goed springen
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Rabieluh het volgende:
Servet blijft grappig hoor, kan er niks aan doen.
Beidequote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Kijken jullie überhaupt naar het voetbal of is dit een avondje Turken afkraken?
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:47 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Beide![]()
Ik ben een vrouw, ik kan multitasken
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:47 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Beide![]()
Ik ben een vrouw, ik kan multitasken
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOOD! HET KLOPT HAHA!
The Hunter zijn goal komt eraanquote:Op woensdag 17 november 2010 20:47 schreef msnk het volgende:
Die goal laat wel erg lang op zich wachten.
Het zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:48 schreef Silver_Shark het volgende:
Toch even kamervragen geertje morgen
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja hoor! dat was gewoon een terugspeelbal op de keeper. De scheidsrechter is duidelijk geintimideerd door de sfeer
Het leekt net also een turk de bal naar de keeper speelde.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het leekt net also een turk de bal naar de keeper speelde.
Zo verkoop je wel kaartjes = doekoequote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
Dit wist de KNVB toch van te voren?
Waar je ook speelt, je speelt uit tegen Turkije
Ja maar op zo'n manier fluiten ze er niet voorquote:Op woensdag 17 november 2010 20:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het leekt net also een turk de bal naar de keeper speelde.
Oke dan had ik het mis.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar op zo'n manier fluiten ze er niet voor
Die heeft weer een aantal kamervragen morgenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef Blakablaka het volgende:
Geertje Wilders volgt dit topic met trots.
Lensquote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
HAHA MADURO EN LENS ZIJN NIEUW EN DUS HEEEEEL SLECHT HET IS WAAR ECHT!!!!
DOE NEgATIEf OVER ZE!!!
Nja ik weet ook niet wanneer ze het als een terugspeelbal zien, vaak op zo'n manier mag het gewoon.quote:
Indd, dacht dat ik het niet goed zagquote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef YazooW het volgende:
538 die gewoon in het turks reclame maakt op de reclameborden
Lens is altijd slechtquote:Op woensdag 17 november 2010 20:51 schreef tochweerhenk het volgende:
HAHA MADURO EN LENS ZIJN NIEUW EN DUS HEEEEEL SLECHT HET IS WAAR ECHT!!!!
DOE NEgATIEf OVER ZE!!!
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:53 schreef Blakablaka het volgende:
GODVER, ben ik lekker voetbal aan het kijken bijt ik keihard op mijn lip, bloeden als een ***.
Beter dan toetersquote:Op woensdag 17 november 2010 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Die turken moeten echt eens hun mondjes houden. Beginnen me te ergeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |