Had het meer over de NL hooligans die dit een goede reden zien om hun steun aan Wilders te betuigenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee man
Turken beleven wedstrijden gewoon anders . Veel fanatieker . Wil niet zeggen dat het racisten of relschoppers zijn .
Houd dit soort debiele commentaar a.u.b. voor je.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef horned_reaper het volgende:
Jeetje..... het is net of Nederland in Mekka speelt....
Alleen nog zo'n vierkant blok in het midden!
In het stadion zelf zitten er wel meer hoorquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef byah het volgende:
Er zitten zelfs turkse gehandicapten achter het doel van Steek
Ach, prioriteiten noemen ze dat. Sommige vinden bier weer veel belangrijker.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef Saekerhett het volgende:
Dat snap je dan niet he. Al die Turken wonen in die pauperflatjes met schotelantennes, maar ze hebben wel geld voor 50 inch plasma's, dikke BMW's en overpriced tickets voor een vriendschappelijke pauperinterland.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Silver_Shark het volgende:
Dank je wel kamerleden voordeze wedstijdsfeer
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Houd dit soort debiele commentaar a.u.b. voor je.
Het is toch zo, hoor al die Turken fluiten dan, gatverdamme!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Houd dit soort debiele commentaar a.u.b. voor je.
Haha ik moest lachenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef horned_reaper het volgende:
Jeetje..... het is net of Nederland in Mekka speelt....
Alleen nog zo'n vierkant blok in het midden!
HEEEY TUKKERTJEEEEEquote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In het stadion zelf zitten er wel meer hoor
Je herkent ze als ze fluiten
Die zag je net wel evenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Paul het volgende:
Zijn het niet gewoon nederlanders verkleed als zwarte piet in het publiek?
Nou, ze konden nog aardig goed springenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef byah het volgende:
Er zitten zelfs turkse gehandicapten achter het doel van Steek
Zouden ze dit ook kunnen?quote:
Nederlandquote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Voor wie moet ik zijnnnnnnnnnn?![]()
Voor niemand. Wat een zaadwedstrijd zeg.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Voor wie moet ik zijnnnnnnnnnn?![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Zouden ze dit ook kunnen?
[ afbeelding ]
lekker belangrijk...tis een vriendschappelijk potje tegen een 3de rangs voetballandquote:Op woensdag 17 november 2010 20:44 schreef Consurechter het volgende:
[..]
[..]
Het is toch zo, hoor al die Turken fluiten dan, gatverdamme!
Fucking grappig.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spel van de turken is ook niet goedquote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Kijken jullie überhaupt naar het voetbal of is dit een avondje Turken afkraken?
Hij glijd uitquote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Van der Wiel speelt als een krant.
Hij heeft niet anders gedaan na het WKquote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Moet je eens op Maduro letten.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kreeg ook het gevoel eerder dat ze in Turkije spelen, dan in Nederland, luisterend naar de fluitconcerten als een Nederlander aan de bal isquote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, ze konden nog aardig goed springen
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:46 schreef Rabieluh het volgende:
Servet blijft grappig hoor, kan er niks aan doen.
Beidequote:Op woensdag 17 november 2010 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Kijken jullie überhaupt naar het voetbal of is dit een avondje Turken afkraken?
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:47 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Beide![]()
Ik ben een vrouw, ik kan multitasken
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:47 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Beide![]()
Ik ben een vrouw, ik kan multitasken
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:47 schreef Gramulanion het volgende:
EN WIE NIET SPRINGT DIE IS GEEN JOOD! HET KLOPT HAHA!
The Hunter zijn goal komt eraanquote:Op woensdag 17 november 2010 20:47 schreef msnk het volgende:
Die goal laat wel erg lang op zich wachten.
Het zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:48 schreef Silver_Shark het volgende:
Toch even kamervragen geertje morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |