Hetzelfde als met zijn kapsel, dat groeit ook nooit meer volledig aan.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
En die hersteld verder nooit ofzo
Spiritusquote:Op woensdag 17 november 2010 20:13 schreef VeX- het volgende:
Ik wil bier drinken en voetbal kijken, maar ik heb geen bier in huis.
Hij gaat maar op links spelenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Fijn Van Persie blijft dus gewoon de nummer 1 diepe spits... JIPPIE!
Ik woon in een stad zonder Turken!quote:Op woensdag 17 november 2010 20:18 schreef Blakablaka het volgende:
Hopen dat Nederland wint. Anders kan ik niet slapen van die toeterende en gillende Turken hier. Waarom met zijn allen in je auto rondrijden om te toeteren?!
Die Sinterklazen waren geniaal
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik woon in een stad zonder Turken!![]()
Waarom in de randstad blijven wonen?
Geboren en getogen in Rotterdam. Om de een of andere reden trekt het me en blijf ik er toch wonen, hoewel ik droom van mijn eigen boerderij.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik woon in een stad zonder Turken!![]()
Waarom in de randstad blijven wonen?
http://www.farmville.com/quote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Rotterdam. Om de een of andere reden trekt het me en blijf ik er toch wonen, hoewel ik droom van mijn eigen boerderij.
In dat opzicht won België vanavond met 0-2 op Rusland. Voot de rest is dat hier natuurlijk totaal irrelevant.quote:
Weet je de opstelling van Brazilië?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Argentinië 1 - 0 Brazilië
J. Mascherano 60'
Gele kaart
L. Messi 92'
Gele kaart
L. Messi 92'
Doelpunt
Hahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat ik maar even ontopic blijven![]()
Het platte land heeft wel wat hoor.... ik woon zelf in een stad(je) midden in het platteland. Groningen stad op 20 minuten afstand ..... ik heb alles dat je in een grote stad ook hebt, alleen soms ietsje verder weg (grote warenhuizen etc.)quote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Rotterdam. Om de een of andere reden trekt het me en blijf ik er toch wonen, hoewel ik droom van mijn eigen boerderij.
Guus doet het alleen nog voor de centen, niets anders.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:24 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik denk dat zelfs Guus dit povere Turkse materiaal niet echt aan het voetballen krijgt. Hij zal zich er ook niet mee kwalificeren voor het EK en vanavond wordt het een vrij eenvoudige zege voor Oranje.
Dit was het;quote:Op woensdag 17 november 2010 20:23 schreef Silv het volgende:
[..]
Weet je de opstelling van Brazilië?
Natuurlijk vindt Guus geld zeer belangrijk, maar het is toch wel aardig gezichtsverlies als je je 2x achter elkaar niet weet te kwalificeren voor een eindtoernooi.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Guus doet het alleen nog voor de centen, niets anders.
Jammer dat vrijwel geen een trainer/speler het toch eens durft toe te geven.
Dan gaat hij daarna gewoon lekker met pensioen en hoor je er dan ik niet heel veel meer van, heeft zijn geld binnen biografie is klaar dus dan gaat hij rusten.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:27 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Natuurlijk vindt Guus geld zeer belangrijk, maar het is toch wel aardig gezichtsverlies als je je 2x achter elkaar niet weet te kwalificeren voor een eindtoernooi.
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik dacht dat ze de intro van bassie en adriaan zouden spelen
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Scheelt dat die Turkse supporters niet ver hoeven te reizen.
Dat is allemaal wel helder, maar ik vind het interessanter of jij het materiaal van de Turken ook vrij pover vindt en of je denkt of ze zich nog gaan kwalificeren.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan gaat hij daarna gewoon lekker met pensioen en hoor je er dan ik niet heel veel meer van, heeft zijn geld binnen biografie is klaar dus dan gaat hij rusten.
Mooi toch, emotiequote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Blakablaka het volgende:
Jeetje, die Turken doen agressief.
Ga aardrijkskundelessen nemen ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
lol die affelaj weet strax niet in welk doel die moet shcieten hahaha xD xD xXdD haha
Missen heel veel basis dingen, altijd genoeg passie/strijd maar ze missen gewoon essentiele dingen. Een combi van de NL's kwaliteiten/opleiding en de instelling/passie van de Turken en je hebt een onverslaanbaar team.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel helder, maar ik vind het interessanter of jij het materiaal van de Turken ook vrij pover vindt en of je denkt of ze zich nog gaan kwalificeren.
Zijn net iets chauvinistischer/luidruchtiger dan ons carnavalspubliekquote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lijkt wel alsof er meer Turken dan Nederlanders in de Arena zijn
Die Marokkaan van Psv bedoel je?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
lol die affelaj weet strax niet in welk doel die moet shcieten hahaha xD xD xXdD haha
Hij is Marokkaans.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
Ze zijn inderdaad met zn allen op komen dravenquote:Op woensdag 17 november 2010 20:29 schreef RemcoW23 het volgende:
Scheelt dat die Turkse supporters niet ver hoeven te reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |