20:00 voorbeschouwing. Rond 20:45 begint de wedstrijd. Allemaal op SBS 6quote:
Thanks. Gok zelf op een 3-1.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:57 schreef Creeg het volgende:
[..]
20:00 voorbeschouwing. Rond 20:45 begint de wedstrijd. Allemaal op SBS 6
Dit dus. Kan me Nederland - Marokko nog herinneren. Wat een blamage was datquote:Op woensdag 17 november 2010 17:04 schreef HaagsPietje het volgende:
1-1 en een stadion vol met uitzinninge Turken dus eigenlijk een uitwedstrijd ipv thuis...
je zal er maar tussen zitten als Oranjekneus met je bosje peen op je hoofd
Dat was bij Jong Oranje . In Utrecht . Gratis kaartjes en nauwelijks politie .quote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Kan me Nederland - Marokko nog herinneren. Wat een blamage was dat![]()
Dat de KNVB hier geen rekening mee houdtIk ben in ieder geval niet van plan om te kijken. Anders zal ik op de bank zitten met plaatsvervangende schaamte.
En dan nog verliezen ookquote:Op woensdag 17 november 2010 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was bij Jong Oranje . In Utrecht . Gratis kaartjes en nauwelijks politie .
Was in Tilburgquote:Op woensdag 17 november 2010 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was bij Jong Oranje . In Utrecht . Gratis kaartjes en nauwelijks politie .
wholla kkr strakquote:Op woensdag 17 november 2010 17:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 17:39 schreef Creeg het volgende:
Bondscoach Bert van Marwijk kan vanavond in de oefenwedstrijd tegen Turkije geen beroep doen op Mark van Bommel. De aanvoerder van Oranje is inmiddels onderweg naar München om zich bij zijn club Bayern München te melden.
Van Bommel, die pas was hersteld van een knieblessure die hij vorige maand in het EK-kwalificatieduel met Zweden (4-1 zege) opliep, kreeg vanochtend te maken met een lichte reactie aan het gewricht. Dinsdag had de 67-voudig international nog zonder problemen een training afgewerkt met de selectie.
bron
Er was toch ook een duel tussen FC Utrecht en Marokko dat escaleerde ?quote:Op woensdag 17 november 2010 17:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was in Tilburg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dat was blijkbaar een jaar vóór jong Oranje - jong Marokkoquote:Op woensdag 17 november 2010 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er was toch ook een duel tussen FC Utrecht en Marokko dat escaleerde ?
Nep Turk. Götü boklulan geciniyor. Utandiriyorsun bizleriiiquote:Op woensdag 17 november 2010 18:29 schreef seiramu het volgende:
Ik ben Turks en mijn vriend is Nederlands. Als Wanneer Turkije verliest zal ik het morgen de hele dag moeten aanhoren
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEET maar ff zonder gekheid. Het is maar een oefeninterland hoor.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:34 schreef Burakius het volgende:
TURKIYE TURKIYEEEEEEEEE. IN DE ARENA VANDAAG. TURKIYEEEEEEE
BASTIRIN ASLANLARIMMM
dat was niet het nederlands elftal, maar jong oranje en marokko.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus. Kan me Nederland - Marokko nog herinneren. Wat een blamage was dat![]()
Dat de KNVB hier geen rekening mee houdtIk ben in ieder geval niet van plan om te kijken. Anders zal ik op de bank zitten met plaatsvervangende schaamte.
Wat weet jij nou van SFEER. Lekker stress weggooien door te schreeuwen. Gezellig maken. Niet als een mogole wedstrijd van Ajax dat alleen vak 410 sfeer maakt.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEET maar ff zonder gekheid. Het is maar een oefeninterland hoor.
Turken en sfeer, nu moet ik opeens terug denken aan dat stukje in het sportjournaal gisteren van Groningen tegen Galatasaray (basketbal). Turken zaten daar gewoon met stadionfakkels in een indoorzaal en gingen tekeer alsof ze net wereldkampioen waren gewordenquote:Op woensdag 17 november 2010 18:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van SFEER. Lekker stress weggooien door te schreeuwen. Gezellig maken. Niet als een mogole wedstrijd van Ajax dat alleen vak 410 sfeer maakt.
echt triest ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Turken en sfeer, nu moet ik opeens terug denken aan dat stukje in het sportjournaal gisteren van Groningen tegen Galatasaray (basketbal). Turken zaten daar gewoon met stadionfakkels in een indoorzaal en gingen tekeer alsof ze net wereldkampioen waren geworden
Stuk beter dan ons carnaval op de tribunequote:Op woensdag 17 november 2010 18:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Turken en sfeer, nu moet ik opeens terug denken aan dat stukje in het sportjournaal gisteren van Groningen tegen Galatasaray (basketbal). Turken zaten daar gewoon met stadionfakkels in een indoorzaal en gingen tekeer alsof ze net wereldkampioen waren geworden
ik niet... het zielige is ook dat die sukkels in turkije en griekenland het basketbalteam gaan supporten als het voetbalteam het slecht doet.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:53 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nounou...
Ik vond het wel grappig om te zien hoe "fanatiek" ze waren
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
Racistquote:Op woensdag 17 november 2010 18:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nep Turk. Götü boklulan geciniyor. Utandiriyorsun bizleriii
quote:Op woensdag 17 november 2010 19:17 schreef Silv het volgende:
Zolang braafheid meespeelt kunnen wij niet verliezen.
Wát een verdediger.
Geblesseerd . Al een maand of 5quote:
En die hersteld verder nooit ofzoquote:Op woensdag 17 november 2010 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geblesseerd . Al een maand of 5
Robben nooit helemaalquote:Op woensdag 17 november 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
En die hersteld verder nooit ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |