Ik ging laatst Dude where's my car proberen te kijken omdat ik het vroeger ooit leuk vond (toen ik 8 was ofzo). Maar na 2 minuten afgezet, wat was dat vreselijk niet-leuk slecht.quote:Op maandag 22 december 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Maar de humor waar jullie het over hebben, de Dude where`s my car en American Pie humor zal je in Engeland neit veel zien nee. Dat is ook echt tenenkrommend slecht inderdaad en totaal niet grappig
Op welk vlak?quote:Op maandag 22 december 2014 02:03 schreef Ajacied422 het volgende:
rond deze tijden gebeurt er niet meer veel he
Vond je Let`s be cops serieus leuk?quote:Op maandag 22 december 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
Sowieso niet 1 goede komedie gezien in 2014.
Al was let's be cops wel leuk
En World's end een 7
Die spannen de kroon maar wel meer Amerikaanse humor heeft die inslag in mindere mate.quote:Op maandag 22 december 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Maar de humor waar jullie het over hebben, de Dude where`s my car en American Pie humor zal je in Engeland neit veel zien nee. Dat is ook echt tenenkrommend slecht inderdaad en totaal niet grappig
Op FOK! is het al maanden te rustig.quote:Op maandag 22 december 2014 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gewoon, op fok op twitter op tv oid
jammer iddquote:Op maandag 22 december 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op FOK! is het al maanden te rustig.
Jij vind dat waarschijnlijk bij Meet the Parents enzo al dan. Die vind ik wel echt heel erg goed en grappigquote:Op maandag 22 december 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die spannen de kroon maar wel meer Amerikaanse humor heeft die inslag in mindere mate.
Dat vind ik echt totaal niet grappig nee.quote:Op maandag 22 december 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind dat waarschijnlijk bij Meet the Parents enzo al dan. Die vind ik wel echt heel erg goed en grappig
neequote:Op maandag 22 december 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij niet wat klasgenootjes ritselen om op FOK! te komen?
Waren echt saaie films.quote:Op maandag 22 december 2014 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vind dat waarschijnlijk bij Meet the Parents enzo al dan. Die vind ik wel echt heel erg goed en grappig
Als Louis het voor het zeggen krijgt ook in Engeland.quote:
Had ganja gerookt toen manquote:Op maandag 22 december 2014 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond je Let`s be cops serieus leuk?
Ik had er veel meer van verwacht maar het was echt geen moment grappig gewoon
Nog een beetje boeiende potjes?quote:
Louis is gewoon debielquote:Op maandag 22 december 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als Louis het voor het zeggen krijgt ook in Engeland.
quote:Op maandag 22 december 2014 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog een beetje boeiende potjes?
Al zal ik dan de helft wel missen omdat we hier vroeg aan het kerstdiner moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |