Krenten in de pap. Hieroquote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is er juist gebruik van maken.
Anders zitten die gasten op hun krent niks te doen...
Ik heb nergens om gevraagd maar dan stuur ik het wel naar drentequote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dus ik heb voor nets op je gestemd?
Waarom stuur je je UI dan in?quote:Op maandag 22 december 2014 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb nergens om gevraagd maar dan stuur ik het wel naar drente
ik weet nog geen eens wat een Ui isquote:
https://www.iconfinder.com/search/?q=userquote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet nog geen eens wat een Ui is
![]()
Ze geloven je niet met je Trioquote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dus ik heb voor nets op je gestemd?
Het is maar goed dat ik geen andere verhalen post, want ik kan de reactie van de doorsnee FOK!ker die op zolder woont wel dromen.quote:
Op de UI van Hut?quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik stemmen oversla deze keer ...
Je mag ze best hier posten hoorquote:Op maandag 22 december 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen andere verhalen post, want ik kan de reactie van de doorsnee FOK!ker die op zolder woont wel dromen.
Er kan niets tegen hem werken. Meeste stemmen wint, maar aangezien hij schijnbaar geen interesse heeft, is mijn stem weggegooid. Had ik beter mijn vrouw op 1 kunnen zetten.quote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
Op de UI van Hut?
Ja, ik ook, gaat tegen hem werken ben ik bang en hij wil de bon niet...
Wie is tegenwoordig je vrouw?quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er kan niets tegen hem werken. Meeste stemmen wint, maar aangezien hij schijnbaar geen interesse heeft, is mijn stem weggegooid. Had ik beter mijn vrouw op 1 kunnen zetten.
In 50 tinten grijs geschreven...quote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
Oh toch een kerst verhaal vanaf Kings zolderkamertje?
Dat was een link naar deze SC.....quote:Op maandag 22 december 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
ah... okéken ik niet toch? of heeft die ook hier gepost?
Ja wilde ik nét zeggenquote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was een link naar deze SC.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |