Die zag ik niet aankomen... Wel jammer... Goeie coverstemquote:Op maandag 22 december 2014 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Nog een begrafenis voor Sacha...
http://www.itv.com/news/c(...)le-with-lung-cancer/
Ah....... RIP dit vind ik een mooi liedjequote:Op maandag 22 december 2014 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Dat vind ik wel jammer.quote:Op maandag 22 december 2014 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Dank je Deesquote:Op maandag 22 december 2014 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Mooi goed voornemen Fann, lieve post ook
Ik bied niet meer... AL genoeg gedaanquote:Op maandag 22 december 2014 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je bieden om bij z'n begrafenis aanwezig te zijn...
En niks gewonnen?quote:Op maandag 22 december 2014 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bied niet meer... AL genoeg gedaan
Je zult er zomaar niet meer zijn en dan komt je jurkje een dag later voor een dichte deur..quote:Op maandag 22 december 2014 19:27 schreef Soury het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)a-byrnes-black-label Next.
Jammer Ach dood gaan wel allemaal
Heb je tenminste wat om te showen in je kist...quote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult er zomaar niet meer zijn en dan komt je jurkje een dag later voor een dichte deur..
Dan lig je er wel leuk bij in de kist.quote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult er zomaar niet meer zijn en dan komt je jurkje een dag later voor een dichte deur..
tot de dood ons scheidtquote:
Geinig, iets bekends?quote:Op maandag 22 december 2014 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Een schilderij ook al weer een paar jaar terug
Ik heb niet eens Twitterquote:Op maandag 22 december 2014 19:37 schreef chufi het volgende:
Gaan we elkaar nu allemaal op twitter volgen daar waar de meesten hier toch al niets zeggen ..
Je af en toe even in stilte terug kunnen trekken daar is toch wel een verademing...quote:Op maandag 22 december 2014 19:37 schreef chufi het volgende:
Gaan we elkaar nu allemaal op twitter volgen daar waar de meesten daar toch al niets zeggen ..
Godamme King zo raak ik in warquote:Op maandag 22 december 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat het een schetenliedje was.![]()
Beetje saai topic wel btw.
quote:Op maandag 22 december 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat het een schetenliedje was.![]()
Beetje saai topic wel btw.
Ik ben wel vóórquote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
NWS / Dierentuin moet orang-oetan met personenrechten vrijlaten.
Wordt weer een mooi topic.
Wat is, denk jij, een mooie prijs voor die schoenen?quote:
Ik heb écht geen flauw idee hoorquote:Op maandag 22 december 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is, denk jij, een mooie prijs voor die schoenen?
De Nike voetbalschoenen van Van der Vaart zijn trouwens niet gedragen, zie ik nu net weer, wel gesigneerd...
Dr zitten geeneens veters in ... Dat is dan wel weer jammer ... Check wat ze ooit kostten in de winkel en dat keer 4 ? Geen ideequote:Op maandag 22 december 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is, denk jij, een mooie prijs voor die schoenen?
De Nike voetbalschoenen van Van der Vaart zijn trouwens niet gedragen, zie ik nu net weer, wel gesigneerd...
Zitten wel veters in, zijn alleen niet geregen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr zitten geeneens veters in ... Dat is dan wel weer jammer ... Check wat ze ooit kostten in de winkel en dat keer 4 ? Geen idee
Ja, daarom vraag ik het ook aan jou...quote:Op maandag 22 december 2014 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb écht geen flauw idee hoor, dit is zoiets als ''wat de gek er voor geeft'' denk ik....
Ah ja nu zie ik het... Maar nee bedankt.. Ik voetbal al jaren niet meer ...quote:Op maandag 22 december 2014 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zitten wel veters in, zijn alleen niet geregen.
Zie de linker- en ook rechterschoen, daar zie je veter onderin.
Maar als je ze koopt, rijg ik ze wel even voor je...
Ik denk niet dat iemand deze koopt om er op te voetballen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja nu zie ik het... Maar nee bedankt.. Ik voetbal al jaren niet meer ...
ik zou er geen stuiver voor geven, dus aan mij heb je niks...quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het ook aan jou...
Van je trio? Nah, ik heb wel schokkender dingen gehoordquote:Op maandag 22 december 2014 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn daar nog een paar mannen die een beetje in de war raken van wat ik gepost heb.
Vertel.quote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
Van je trio? Nah, ik heb wel schokkender dingen gehoord
Ik ben zo klein dat ik op de auto zit...quote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef chufi het volgende:
EN dan ben jij al klein, maar ik neem aan dat je gewoon achter je stuur kunt zitten en niet hoeft te staan zoals die arme Wesley ... Goh je zult maar zo'n vrouw hebben die zich zo toe takelt ....
Ik kan ze toch niet lezenquote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar hebben we niets aan. Ik zal even een tweet eruit gooien dat ik boos op je ben.
Zo vet ver uit de buurt... aan het bijklussen zie ik ...quote:Op maandag 22 december 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zo klein dat ik op de auto zit...
[ afbeelding ]
In Grun mag Zwarte Piet nog gewoon komen en ik dus ook...quote:Op maandag 22 december 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vet ver uit de buurt... aan het bijklussen zie ik ...
Tja dat kan, maar ik ben wel slank danquote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 22 december 2014 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
Het kerstdiner wijkcentrum was een geweldig succesEchtgenote en zoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon buurtbewonersquote:
en wat voor auto!quote:Op maandag 22 december 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zo klein dat ik op de auto zit...
[ afbeelding ]
Hut is goodquote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef sacha het volgende:
wil je een tegoedbon winnen met je usericon Hut?
Dat hoeft nietquote:
ik hoef geen kadobonquote:
Sorry, maar ik vind dat verkwisten van belasting-geld.quote:Op maandag 22 december 2014 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet lullen, gaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is er juist gebruik van maken.quote:Op maandag 22 december 2014 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat verkwisten van belasting-geld.
Krenten in de pap. Hieroquote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is er juist gebruik van maken.
Anders zitten die gasten op hun krent niks te doen...
Ik heb nergens om gevraagd maar dan stuur ik het wel naar drentequote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dus ik heb voor nets op je gestemd?
Waarom stuur je je UI dan in?quote:Op maandag 22 december 2014 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb nergens om gevraagd maar dan stuur ik het wel naar drente
ik weet nog geen eens wat een Ui isquote:
https://www.iconfinder.com/search/?q=userquote:Op maandag 22 december 2014 22:08 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik weet nog geen eens wat een Ui is
![]()
Ze geloven je niet met je Trioquote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dus ik heb voor nets op je gestemd?
Het is maar goed dat ik geen andere verhalen post, want ik kan de reactie van de doorsnee FOK!ker die op zolder woont wel dromen.quote:
Op de UI van Hut?quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ik stemmen oversla deze keer ...
Je mag ze best hier posten hoorquote:Op maandag 22 december 2014 22:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen andere verhalen post, want ik kan de reactie van de doorsnee FOK!ker die op zolder woont wel dromen.
Er kan niets tegen hem werken. Meeste stemmen wint, maar aangezien hij schijnbaar geen interesse heeft, is mijn stem weggegooid. Had ik beter mijn vrouw op 1 kunnen zetten.quote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
Op de UI van Hut?
Ja, ik ook, gaat tegen hem werken ben ik bang en hij wil de bon niet...
Wie is tegenwoordig je vrouw?quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er kan niets tegen hem werken. Meeste stemmen wint, maar aangezien hij schijnbaar geen interesse heeft, is mijn stem weggegooid. Had ik beter mijn vrouw op 1 kunnen zetten.
In 50 tinten grijs geschreven...quote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
Oh toch een kerst verhaal vanaf Kings zolderkamertje?
Dat was een link naar deze SC.....quote:Op maandag 22 december 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
ah... okéken ik niet toch? of heeft die ook hier gepost?
Ja wilde ik nét zeggenquote:Op maandag 22 december 2014 22:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was een link naar deze SC.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |