Ik ben zo klein dat ik op de auto zit...quote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef chufi het volgende:
EN dan ben jij al klein, maar ik neem aan dat je gewoon achter je stuur kunt zitten en niet hoeft te staan zoals die arme Wesley ... Goh je zult maar zo'n vrouw hebben die zich zo toe takelt ....
Ik kan ze toch niet lezenquote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar hebben we niets aan. Ik zal even een tweet eruit gooien dat ik boos op je ben.
Zo vet ver uit de buurt... aan het bijklussen zie ik ...quote:Op maandag 22 december 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zo klein dat ik op de auto zit...
[ afbeelding ]
In Grun mag Zwarte Piet nog gewoon komen en ik dus ook...quote:Op maandag 22 december 2014 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vet ver uit de buurt... aan het bijklussen zie ik ...
Tja dat kan, maar ik ben wel slank danquote:Op maandag 22 december 2014 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zult er zomaar niet meer zijn en dan komt je jurkje een dag later voor een dichte deur..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 22 december 2014 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
Het kerstdiner wijkcentrum was een geweldig succesEchtgenote en zoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon buurtbewonersquote:
en wat voor auto!quote:Op maandag 22 december 2014 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zo klein dat ik op de auto zit...
[ afbeelding ]
Hut is goodquote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef sacha het volgende:
wil je een tegoedbon winnen met je usericon Hut?
Dat hoeft nietquote:
ik hoef geen kadobonquote:
Sorry, maar ik vind dat verkwisten van belasting-geld.quote:Op maandag 22 december 2014 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet lullen, gaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is er juist gebruik van maken.quote:Op maandag 22 december 2014 21:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat verkwisten van belasting-geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |