Je af en toe even in stilte terug kunnen trekken daar is toch wel een verademing...quote:Op maandag 22 december 2014 19:37 schreef chufi het volgende:
Gaan we elkaar nu allemaal op twitter volgen daar waar de meesten daar toch al niets zeggen ..
Godamme King zo raak ik in warquote:Op maandag 22 december 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat het een schetenliedje was.![]()
Beetje saai topic wel btw.
quote:Op maandag 22 december 2014 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat het een schetenliedje was.![]()
Beetje saai topic wel btw.
Ik ben wel vóórquote:Op maandag 22 december 2014 19:50 schreef Kingstown het volgende:
NWS / Dierentuin moet orang-oetan met personenrechten vrijlaten.
Wordt weer een mooi topic.
Wat is, denk jij, een mooie prijs voor die schoenen?quote:
Ik heb écht geen flauw idee hoorquote:Op maandag 22 december 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is, denk jij, een mooie prijs voor die schoenen?
De Nike voetbalschoenen van Van der Vaart zijn trouwens niet gedragen, zie ik nu net weer, wel gesigneerd...
Dr zitten geeneens veters in ... Dat is dan wel weer jammer ... Check wat ze ooit kostten in de winkel en dat keer 4 ? Geen ideequote:Op maandag 22 december 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is, denk jij, een mooie prijs voor die schoenen?
De Nike voetbalschoenen van Van der Vaart zijn trouwens niet gedragen, zie ik nu net weer, wel gesigneerd...
Zitten wel veters in, zijn alleen niet geregen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dr zitten geeneens veters in ... Dat is dan wel weer jammer ... Check wat ze ooit kostten in de winkel en dat keer 4 ? Geen idee
Ja, daarom vraag ik het ook aan jou...quote:Op maandag 22 december 2014 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb écht geen flauw idee hoor, dit is zoiets als ''wat de gek er voor geeft'' denk ik....
Ah ja nu zie ik het... Maar nee bedankt.. Ik voetbal al jaren niet meer ...quote:Op maandag 22 december 2014 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zitten wel veters in, zijn alleen niet geregen.
Zie de linker- en ook rechterschoen, daar zie je veter onderin.
Maar als je ze koopt, rijg ik ze wel even voor je...
Ik denk niet dat iemand deze koopt om er op te voetballen.quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ja nu zie ik het... Maar nee bedankt.. Ik voetbal al jaren niet meer ...
ik zou er geen stuiver voor geven, dus aan mij heb je niks...quote:Op maandag 22 december 2014 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik het ook aan jou...
Van je trio? Nah, ik heb wel schokkender dingen gehoordquote:Op maandag 22 december 2014 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er zijn daar nog een paar mannen die een beetje in de war raken van wat ik gepost heb.
Vertel.quote:Op maandag 22 december 2014 20:06 schreef FANN het volgende:
Van je trio? Nah, ik heb wel schokkender dingen gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |