SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Oh.
Ja, speelde toen runescape en ging op zo'n irc en na een jaar stopte iedereen maar diezelfde mensen spreek ik nog steeds paar keer per week.quote:Op zondag 21 december 2014 04:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diezelfde mensen ken je al vanaf je 10de?
Dat is wel Baasquote:Op zondag 21 december 2014 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, speelde toen runescape en ging op zo'n irc en na een jaar stopte iedereen maar diezelfde mensen spreek ik nog steeds paar keer per week.
quote:Op zondag 21 december 2014 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit op reddit alleen op
/r/atheismrebooted
/r/science
/r/christianity
/r/books
/r/libertarian
/r/conservatives
best welquote:
Vanover de hele wereld?quote:Op zondag 21 december 2014 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
best wel
tof volk wel.
en niemand kent elkaar irl maar toch al 10+ jaar soort van chat vriendengroep
australië, nederland, canada, vs, mexico, argentinie, polen, ruslandquote:
in FOK! toch meer kliekjesquote:Op zondag 21 december 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al praat ik met jullie ook elke dag maar heb jullie ook nooit gezien
Kekke boel.quote:Op zondag 21 december 2014 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
australië, nederland, canada, vs, mexico, argentinie, polen, rusland
overal wel vandaan ja
Veel persoonlijker denk ik toch welquote:Op zondag 21 december 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al praat ik met jullie ook elke dag maar heb jullie ook nooit gezien
Dit of die chat?quote:Op zondag 21 december 2014 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel persoonlijker denk ik toch wel
ja maar niemand gaat meeten enzo is hier meer en mensen die elkaar irl kennenquote:Op zondag 21 december 2014 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zijn wel vaak dezelfde mensen hier.
Maar zal daar toch ook wel zijn.
Jullie bespreken dus alleen algemene zaken?quote:Op zondag 21 december 2014 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
van die mensen weet ik van 99% echt helemaal niets buiten een voornaam
nee, maar jullie weten van mij ook niet bijzonder veel meer dan mijn voornaamquote:Op zondag 21 december 2014 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie bespreken dus alleen algemene zaken?
Klopt.quote:Op zondag 21 december 2014 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar niemand gaat meeten enzo is hier meer en mensen die elkaar irl kennen
Ditquote:
Je voornaam weet ik juist niet.quote:Op zondag 21 december 2014 04:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, maar jullie weten van mij ook niet bijzonder veel meer dan mijn voornaam
zoiets dus.
Ik weet hoe hij eruit ziet als hij de juiste aanwijzingen heeft gegeven toen ik hem tekendequote:Op zondag 21 december 2014 04:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet best veel van Inso, behalve hoe hij eruit ziet
Vertrouw je die mensen op IRC meer dan ons?quote:Op zondag 21 december 2014 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Op IRC juist veel eerlijker dan hier
mijn voornaam is ondertussen vaak genoeg gezegdquote:Op zondag 21 december 2014 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je voornaam weet ik juist niet.
Wel dat je vriendin hebt en gaat trouwen en je in Soushempton woont
Simpelweg omdat het anoniemer is.quote:Op zondag 21 december 2014 04:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertrouw je die mensen op IRC meer dan ons?
Tja die heb ik nooit langs zien komen ouwe reus. Zeker in de tijd dat ik sabbatical had of nog niet postte hier.quote:Op zondag 21 december 2014 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn voornaam is ondertussen vaak genoeg gezegd
eigen schuld dus
FOK! is toch ook zo anoniem als dat je het zelf wilt.quote:Op zondag 21 december 2014 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Simpelweg omdat het anoniemer is.
De tweede letter van jullie namen komt overeenquote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja die heb ik nooit langs zien komen ouwe reus. Zeker in de tijd dat ik sabbatical had of nog niet postte hier.
Wel logisch ook.quote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals ik hier veel meer zeg dan IRL
Er is 1 iemand die mij getraced heeft door FOK en ik weet dat 1 iemand die ik IRL ken hier post, en hij mij wel weet.quote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! is toch ook zo anoniem als dat je het zelf wilt.
Oh nu weet ik het.quote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De tweede letter van jullie namen komt overeen
Tja ik ben zelf ook wel redelijk makkelijk te vinden voor mensen die me kennen.quote:Op zondag 21 december 2014 04:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is 1 iemand die mij getraced heeft door FOK en ik weet dat 1 iemand die ik IRL ken hier post, en hij mij wel weet.
Bijnaquote:Op zondag 21 december 2014 04:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nu weet ik het.
Tom Arkadiusz Riddle
Kazimgodquote:
Kazim zal ook wel veel gescoord hebben in de jeugd.quote:Op zondag 21 december 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb je dan wel gelogen over dat je altijd zoveel scoorde
Je broertje kreeg een hartaanval?quote:Op zondag 21 december 2014 04:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje belde me net midden in nacht
kreeg weer hartaanval
nee ik bijnaquote:Op zondag 21 december 2014 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je broertje kreeg een hartaanval?
nee maar denk steeds als onverwacht geword dat zusje komtquote:
Hoelang is je moeder al zwanger dan?quote:Op zondag 21 december 2014 04:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar denk steeds als onverwacht geword dat zusje komt
36 wekenquote:Op zondag 21 december 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang is je moeder al zwanger dan?
Uiteraard.quote:Op zondag 21 december 2014 04:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga je dan naar Nederland als je zusje er is?
Topshow.quote:
Is het ook wel, maar ach.quote:Op zondag 21 december 2014 04:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topshow.
Zou mij wel gek lijken om opeens een zusje/broertje te krijgen als je al de 20 bent gepasseerd
Ik heb een reactie geplaatst op je Barney videoquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 04:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een reactie geplaatst op je Barney video
[ afbeelding ]
In het Engels zodat ik een groot publiek weet te bereiken.
quote:Op zondag 21 december 2014 04:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest niet lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 04:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doublepain zei vandaag dat PSV kampioen gaat worden.quote:Op zondag 21 december 2014 04:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gelachen.
Dat is dan ook geen hele intelligente jongen. Behalve dat PSV uiteraard wel kampioen wordt dit jaar.quote:Op zondag 21 december 2014 04:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain zei vandaag dat PSV kampioen gaat worden.
Ik moest weer lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 04:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen hele intelligente jongen. Behalve dat PSV uiteraard wel kampioen wordt dit jaar.
Wat krijg ik als het wel zo is?quote:
Ik heb al 2 weddenschappen lopen momenteel, maar als je met iets goeds komt, wie weet.quote:
Trekken xd xdquote:
xdddddquote:
Hoi hepsjequote:
wowowquote:Op zondag 21 december 2014 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi hepsje
Denk dat ik gamenerd ga wordn
zal wel meevallen hoorquote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wowowmet welk spel ga je beginnen?
Haha faget.quote:Op zondag 21 december 2014 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi hepsje
Denk dat ik gamenerd ga wordn
ewa fokkiequote:Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zal wel meevallen hoorvind het zonde om zoveel te gamen maar wel tof
heb GTA V en CoD Ghosts gekocht, maar gister eerst GTA gespeeld
CoDquote:Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zal wel meevallen hoorvind het zonde om zoveel te gamen maar wel tof
heb GTA V en CoD Ghosts gekocht, maar gister eerst GTA gespeeld
2de game was gratis en ik wist niet welke ik moest nemenquote:Op zondag 21 december 2014 14:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
CoD))) fikkie ben teleurstel
Ga Dark Souls doen
Cod is wel leuk om je tijd mee te verdoen onlinequote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2de game was gratis en ik wist niet welke ik moest nemen
had mij dan gebeld sta toch op speeddial?quote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2de game was gratis en ik wist niet welke ik moest nemen
Gefeliciteerd dan want met jouw situatie gaat iedereen op jou stemmen natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ewa fokkie
je hebt concurrentie in de KSW![]()
Dat is niet de bedoeling en ik hoop oprecht niet dat dat gebeurt.quote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan want met jouw situatie gaat iedereen op jou stemmen natuurlijk
Nee dat is m'n moederquote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
had mij dan gebeld sta toch op speeddial?
en die weet niets van gamen zie wat ervan gekomen isquote:
Ja lijkt me wel lachen inderdaadquote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Cod is wel leuk om je tijd mee te verdoen online
Hmm ja weet niet hoe ghosts is maar heb zelf dagen gespeeld online met MW2, MW3 en black opsquote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel lachen inderdaad
Had alleen liever andere moeten kiezen want las thuis pas dat in een futuristische wereld afspeeltbeetje jammer
Net als die zombie modus van CoD
Het was ook niet jaloers bedoelt hoorquote:Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling en ik hoop oprecht niet dat dat gebeurt.
De onderste.quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was ook niet jaloers bedoelt hoormaar fok kennende gebeurt dat toch wel
Wat is je verhaal?
Even lezenquote:
Valt wel meequote:
Hoe doe je die bewegende shit?quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 14:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook erectie toen ik foto's van club wk zag.
[..]
Met fotoshop
Ikvond de meeste verhalen niet heel veel voorstellen eigenlijkquote:
Ik vond jouwe oprecht erg leuk, ook hoe het afliep zeg maar. Wat mij betreft zeker top 3.quote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikvond de meeste verhalen niet heel veel voorstellen eigenlijk
Dankquote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vond jouwe oprecht erg leuk, ook hoe het afliep zeg maar. Wat mij betreft zeker top 3.
uhuquote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dank
Het zou eigenlijk ook gewoon door jury gekozen moeten worden. Niet stemmen van iedereen, dat is oneerlijk
Niet? Ben hier elke dag wel hoorquote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ama, jou heb ik lang niet zien posten!
Ik ben hier voor het eerstquote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet? Ben hier elke dag wel hoor
Dat moet een troll zijnquote:
Of iq van een visstickquote:Op zondag 21 december 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet een troll zijn
Zo dom kan je niet zijn
Dat is Victor Reinier TSquote:Op zondag 21 december 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet een troll zijn
Zo dom kan je niet zijn
Maakt mij niet uit. Zeg het maar. Denken dat dit kut-Ajax kampioen wordtquote:Op zondag 21 december 2014 05:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weddenschappen lopen momenteel, maar als je met iets goeds komt, wie weet.
Sowieso.quote:Op zondag 21 december 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Zeg het maar. Denken dat dit kut-Ajax kampioen wordt![]()
Nou afgelopen 3 seizoenen zag je nog wel wat dingen waar je je aan vast kan klampen. En PSV is veel stabieler nu. Ondanks drama-defensiequote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso.
Precies wat jij nu roept riep iedereen de afgelopen 3 seizoenen vriend.
Geniet er van zolang het duurt.quote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aids. Bedankt jodenzonen voot de puntenmachine vermeer.
Nee.quote:Op zondag 21 december 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
Nou afgelopen 3 seizoenen zag je nog wel wat dingen waar je je aan vast kan klampen.
Ja, dat zeg ik in die Europese wedstrijd ja.quote:Op zondag 21 december 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
En PSV is veel stabieler nu. Ondanks drama-defensie
Zo afhankelijk van Toornstra ookquote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aids. Bedankt jodenzonen voot de puntenmachine vermeer.
vertel je verhaalquote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
hallo
ik zat vanmorgen opgesloten in de trein voor een halfuur
wow kei erg vertelquote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
hallo
ik zat vanmorgen opgesloten in de trein voor een halfuur
ja nou ik pakte eerste trein naar groningen en toen vielen we alle drie in slaap, en toen werd ik wakker en zag dat de lichten uit waren, de trein heel langzaam reed, weg van CS vandaan, niemand was in de treinquote:
dat is wel super engquote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja nou ik pakte eerste trein naar groningen en toen vielen we alle drie in slaap, en toen werd ik wakker en zag dat de lichten uit waren, de trein heel langzaam reed, weg van CS vandaan, niemand was in de trein
toen besefte ik dat we waren opgesloten, hele trein doorgelopen en op zoek gegaan naar iemand want de trein reed wel, dus er moet toch iemand in de trein zijn?maar neuh.
toen gingen we uit het raam luren en sprak ik Paxcon op WA en die zei dat ik aan zo'n noodhendel moest trekken maar ik vond dat n beetje te ver gaanna 20 minuten ofzo kwam iemand toevallig langslopen, wij bonken op de ramen en toen werden we uitgelaten
over de sporen gelopen enzo
nu kan dit van onze before i die list.
Genoten van je verhaal, Ets.quote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja nou ik pakte eerste trein naar groningen en toen vielen we alle drie in slaap, en toen werd ik wakker en zag dat de lichten uit waren, de trein heel langzaam reed, weg van CS vandaan, niemand was in de trein
toen besefte ik dat we waren opgesloten, hele trein doorgelopen en op zoek gegaan naar iemand want de trein reed wel, dus er moet toch iemand in de trein zijn?maar neuh.
toen gingen we uit het raam luren en sprak ik Paxcon op WA en die zei dat ik aan zo'n noodhendel moest trekken maar ik vond dat n beetje te ver gaanna 20 minuten ofzo kwam iemand toevallig langslopen, wij bonken op de ramen en toen werden we uitgelaten
ja vond het ook wel beetje engquote:
Je moet burgers bestellen bij TotStraks! Die zit achter het station. De beste burger die je ooit in je leven zult eten.quote:Op zondag 21 december 2014 16:47 schreef Etsu het volgende:
ik ga zo eten bestellen
wat zal ik bestellen
Dat is stomquote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom je niet op CS was toen ik er stond.quote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
bepaal ik zelf wel vieze communistquote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
ga lekker fokken op je ereader mongeaul
je moeder is viesquote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
bepaal ik zelf wel vieze communist
hoezoquote:Op zondag 21 december 2014 21:53 schreef JanCees het volgende:
1 tr en ik krijg permban dus ik hou me in
had per ongeluk een ruit kapot gemaakt (srs) en werd zo'n boa-wijf helemaal lijp ging schreeuwen om niks.quote:
hoe maak je perongeluk een ruit kapotquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
had per ongeluk een ruit kapot gemaakt (srs) en werd zo'n boa-wijf helemaal lijp ging schreeuwen om niks.
- geen rotterdammer die zou gelijk hoekenquote:
kaolo boasquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
had per ongeluk een ruit kapot gemaakt (srs) en werd zo'n boa-wijf helemaal lijp ging schreeuwen om niks.
In de metro tegen een ruit aanduwt/gelopen is veiligheidsglas dus dat brak meteen maar was geen opzet in spel.quote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe maak je perongeluk een ruit kapot
jij weet hequote:
boas zijn het minsten van het minstequote:Op zondag 21 december 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
jij weet he
die mensen zijn echt zo raar vooral die wijven gaan schreeuwen![]()
was oude vrouw van 80 die had niet ingecheckt ging ze helemaal zeggen u loopt NU mee die arme vrouw was gewoon bang dus had ook wat van gezegd.
is het ook met recht een hondenbaan net als parkeerwachter.quote:Op zondag 21 december 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
boas zijn het minsten van het minste
ik ookquote:Op zondag 21 december 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
is het ook met recht een hondenbaan net als parkeerwachter.
zou liever portieken schoonmaken dan dat man (srs)
Je bent zelf rustigquote:
Ligt netflix er bij jou ook uit?quote:
Hij zegt dat er geen veilige serververbinding mogelijk isquote:Op maandag 22 december 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk geen Netflix.
Hebben ze bij Netflix dezelfde servers als FOK! ?quote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zegt dat er geen veilige serververbinding mogelijk is
Ik denk dat Danny mede-eigenaar is van Netflixquote:Op maandag 22 december 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze bij Netflix dezelfde servers als FOK! ?
Dan is er wel een schrijnend gebrek aan Zwarte Pieten films.quote:Op maandag 22 december 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny mede-eigenaar is van Netflix
Wat hadden jullie gedaan?quote:Op maandag 22 december 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles goed, we werden besproken in FB vandaag hè.
Link eens.quote:Op maandag 22 december 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles goed, we werden besproken in FB vandaag hè.
Welk ebook?quote:Op maandag 22 december 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben viesboos over de prijs van ebooks, nog steed.s
Nee, geen behoefte aan.quote:Op maandag 22 december 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Heb je ook een kerstverhaal geschreven Stijn?
Een boek die ik wil lezen maar TOTAAL onvindbaar is om te downloaden.quote:
Die cocaïne shit?quote:Op maandag 22 december 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een boek die ik wil lezen maar TOTAAL onvindbaar is om te downloaden.
Dus ik moet hem kopen.
Jammer, ik had gehoopt op een boek over viesdikke darters die zichzelf een beroerte eten met kerst.quote:
Nee, die heb ik gevonden ondertussen en ook in boekvorm gekocht.quote:
Zou voor dat boek niet zoveel geld uitgevenquote:Op maandag 22 december 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gevonden ondertussen en ook in boekvorm gekocht.
http://www.amazon.com/The(...)eryday/dp/1451651732
Hoezo niet.quote:Op maandag 22 december 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou voor dat boek niet zoveel geld uitgeven
Ligt niet genoeg binnen mijn interessegebiedquote:
Mijnes ook niet zo heel erg, maar moet mezelf wat meer kennis vergaren op dat gebied. Dus ben even lijstje boeken aan het maken.quote:Op maandag 22 december 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt niet genoeg binnen mijn interessegebied
Niks moet.quote:Op maandag 22 december 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijnes ook niet zo heel erg, maar moet mezelf wat meer kennis vergaren op dat gebied. Dus ben even lijstje boeken aan het maken.
Ik vind het wel nuttigquote:Op maandag 22 december 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks moet.
Natuurkunde en scheikunde interesseren mij ook geen kut en ik vind niet dat ik daardoor geforceerd dingen daarover moet leren
Het is niet dat het me totaal niet kan boeien.quote:Op maandag 22 december 2014 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je het kan opbrengen om te leren over dingen die je totaal niet boeien.
nee geen tijd noch geld eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2014 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog wel eens naar Southampton?
Tja ik moet wel iets van interesse hebben om het te gaan lezen. Anders hou ik dat niet vol.quote:Op maandag 22 december 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet dat het me totaal niet kan boeien.
Maar ik vind gewoon dat bepaalde onderwerpen zodanig nuttig zijn om wat over te weten om er zo nu en dan wat over te lezen.
Aha, zonde. Stadion zit heus niet altijd volquote:Op maandag 22 december 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee geen tijd noch geld eigenlijk
Mwah jij hebt wel brede interesse tochquote:Op maandag 22 december 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik alleen maar dingen zou lezen over dingen die me interesseren was ik vies dom
Prijzen moeten omlaag. Wilde volgend jaar scc eigenlijk, maar dan moet ik elk weekend vies ver reizen omdat ik verhuis. Dus jaquote:Op maandag 22 december 2014 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha, zonde. Stadion zit heus niet altijd vol
In zoverre dat er weinig onderwerpen zijn die me totaal niet boeien.quote:Op maandag 22 december 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah jij hebt wel brede interesse toch
Ga je verhuizen, ja?quote:Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prijzen moeten omlaag. Wilde volgend jaar scc eigenlijk, maar dan moet ik elk weekend vies ver reizen omdat ik verhuis. Dus ja
Denk dat ik nog wel wedstrijdje mee pik verder.
Ja. Naar London. Is toch net een tikkie te ver om elke zaterdag ochtend te moeten afleggenquote:
Ga je dan wedstrijden meepakken van Arsenal in London?quote:Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prijzen moeten omlaag. Wilde volgend jaar scc eigenlijk, maar dan moet ik elk weekend vies ver reizen omdat ik verhuis. Dus ja
Denk dat ik nog wel wedstrijdje mee pik verder.
Aha, welke wijk?quote:Op maandag 22 december 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Naar London. Is toch net een tikkie te ver om elke zaterdag ochtend te moeten afleggen
Als ik een enorme inkomstenbron heb wel.quote:Op maandag 22 december 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan wedstrijden meepakken van Arsenal in London?
Bedankt.quote:Op maandag 22 december 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval veel succes ermee.
Gewoon een goed boek schrijven.quote:Op maandag 22 december 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik een enorme inkomstenbron heb wel.
Ik schrijf over FOK!quote:Op maandag 22 december 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een goed boek schrijven.
Jij zal het wel vooral over de atmosfeer hebben, maar het voetbal wat je dan voorgeschoteld krijgt is ook drie keer niks.quote:Op maandag 22 december 2014 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
En voor de lol in emirates zitten is ook zo iets.
Nou ja voor een wereldpartij zou ik er wel gaan zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal het wel vooral over de atmosfeer hebben, maar het voetbal wat je dan voorgeschoteld krijgt is ook drie keer niks.
Waren slecht man vandaag.quote:Op maandag 22 december 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja voor een wereldpartij zou ik er wel gaan zitten.
Maar ook daarvoor moet je er niet zitten nee![]()
Liverpool speelde nog vrij aardig voor hun doen. Ze creëren alleen niks.quote:
Feyenoord was ook echt heel slecht weer.quote:Op maandag 22 december 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool speelde nog vrij aardig voor hun doen. Ze creëren alleen niks.
Al viel die hele wedstrijd reuzemee als je in ogenschouw neemt dat ik daarvoor anderhalf uur naar een Ajax heb zitten te kijken wat 80 minuten niks had gecreëerd tegen Excelsior
Tuurlijk, maar als het voetbal kut is zou ik geen sfeer maken.quote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liefst ga ik voor het voetbal maar een beetje sfeer is ook wel leuk.
. Die Skrtel kan er echt helemaal niks van.quote:Op maandag 22 december 2014 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verdedigen is in de Premier League ook niet van hogeschoolniveau.
Alleen samenvatting gezien maar dat zag er ook niet al te best uitquote:Op maandag 22 december 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord was ook echt heel slecht weer.
Heb jij wel eens gejuicht bij een wedstrijd van Saints/Feyenoord waarvan je dacht ''Waarom juich ik????''quote:Op maandag 22 december 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord was ook echt heel slecht weer.
Milik was 2e geworden in die verkiezing volgens mij.quote:Op maandag 22 december 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heeft Liverpool de golden boy nog.
Ik vind Sterling bijzonder matig.quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik was 2e geworden in die verkiezing volgens mij.
Jouw nationalistische gevoelens kwamen wel even boven dus.
Ik heb keihard lopen juichen om die goal van Mikeyquote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gejuicht bij een wedstrijd van Saints/Feyenoord waarvan je dacht ''Waarom juich ik????''
Nee hoor. Jij welquote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gejuicht bij een wedstrijd van Saints/Feyenoord waarvan je dacht ''Waarom juich ik????''
Sterling is echt een geweldige speler. Hij moet alleen bijna alles alleen doen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Sterling bijzonder matig.
Milik is beter.
quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb keihard lopen juichen om die goal van Mikey
Dat heet fappen Stinho.quote:Op maandag 22 december 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel zit ik wat gekke dingen te doen
Ik ook.quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb keihard lopen juichen om die goal van Mikey
Ik ging de samenvatting in zonder dat ik de stand wist en ik zei bij 2-1 voor Willem II nog tegen mijn pa dat Twente vast nog lucky gelijk ging maken in de laatste minuut.quote:Op maandag 22 december 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat was ook om te huilen.
Twente was nog wel het ergst trouwens
Ik luister nu voor de 20e keer het nummer Barney.quote:Op maandag 22 december 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Snap je nu waar ik het over heb?
Waar je de energie vandaan haalt dat te volgen man manquote:Op maandag 22 december 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Zonde dat we nu met zo'n pisgevoel de winterstop in moeten. Want tot aan de wedstrijd tegen Vitesse deed Ajax het nog wel aardig.quote:Op maandag 22 december 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook.
Het was weer een deksels slechte wedstrijd. Ik durf te stellen dat dit nog slechter was dan tegen Vitesse. Zo'n triest laag baltempo. Zoveel vertrouwensloze jongens. Het is goed dat de winterstop is gekomen.
Ga toch maar gewoon fappen Stijn.quote:Op maandag 22 december 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Ik weet eerlijk gezegd echt niet waarom Stijn die standen bijhoud.quote:Op maandag 22 december 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar je de energie vandaan haalt dat te volgen man man
Ik heb het dan ook lekker overgeslagen en ben PL gaan kijken.quote:Op maandag 22 december 2014 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Met FC Twente weet je het nooit. Ik kijk regelmatig naar hun wedstrijden om het 'titelkandidaatwaardige'' aan hen te ontdekken. Het valt me zwaar.
Nee joh. Ik vind het wel geinig om vanaf bepaalde wedstrijden een cup te houdenquote:Op maandag 22 december 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar je de energie vandaan haalt dat te volgen man man
Ik ben wel op het punt aangekomen sinds afgelopen woensdag dat ik zoveel mogelijk psv wedstrijden probeer te ontwijken.quote:Op maandag 22 december 2014 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook lekker overgeslagen en ben PL gaan kijken.
Heerlijk man.
Gisteren met een half oog wat gekeken en vandaag Ajax en Liverpool. En samenvattingen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen Feyenoord en Arsenal gekeken dit weekend.
Dat word aanpoten met de seks zometeen Inso.quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
2 keer een zaadpot en m'n vriendin was nog WOEST ook
Ik geloof dat ik hier weinig van begrijp.quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind het wel geinig om vanaf bepaalde wedstrijden een cup te houden
PSV - Feyenoord --> winst feyenoord
Feyenoord - Roda --> winst Roda
Roda - NEC --> Winst NEC
NEC - AZ
etc etc.
matigquote:
Je kan ook gewoon een leuke serie gaan kijken.quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind het wel geinig om vanaf bepaalde wedstrijden een cup te houden
PSV - Feyenoord --> winst feyenoord
Feyenoord - Roda --> winst Roda
Roda - NEC --> Winst NEC
NEC - AZ
etc etc.
Gisteren heb ik PSV maar afgezet na de 2-0. Ik geloof dat allemaal wel.quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel op het punt aangekomen sinds afgelopen woensdag dat ik zoveel mogelijk psv wedstrijden probeer te ontwijken.
WZV'ers begrijpen dit wel.quote:Op maandag 22 december 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier weinig van begrijp.
Maar als jij er plezier mee beleeft ben ik gelukkig
Dubieuze post ditquote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
2 keer een zaadpot en m'n vriendin was nog WOEST ook
Als z`n vriendin daar woest om wordt heeft hij wel de goeie uitgekozen. Beide vies a-seksueelquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dat ging weer flink los toen liverpool gelijk maakte.
alsof jij niet boos was toenquote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan zit ik er een beetje bij van.
Oke.
Begonnen in januari 2000 bij PSV - Feyenoord en nu zit ik in september 2004 bij Bastia - Bordeaux.quote:Op maandag 22 december 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier weinig van begrijp.
Maar als jij er plezier mee beleeft ben ik gelukkig
En het toch 3x per week met elkaar doen. Apart.quote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als z`n vriendin daar woest om wordt heeft hij wel de goeie uitgekozen. Beide vies a-seksueel
Beetje. Maar na 1 minuten ben ik daar wel overheen bij Arsenal verder.quote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
alsof jij niet boos was toen
Moet bijna wel hehequote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als z`n vriendin daar woest om wordt heeft hij wel de goeie uitgekozen. Beide vies a-seksueel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |