Feyenoord was ook echt heel slecht weer.quote:Op maandag 22 december 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool speelde nog vrij aardig voor hun doen. Ze creëren alleen niks.
Al viel die hele wedstrijd reuzemee als je in ogenschouw neemt dat ik daarvoor anderhalf uur naar een Ajax heb zitten te kijken wat 80 minuten niks had gecreëerd tegen Excelsior
Tuurlijk, maar als het voetbal kut is zou ik geen sfeer maken.quote:Op maandag 22 december 2014 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Het liefst ga ik voor het voetbal maar een beetje sfeer is ook wel leuk.
. Die Skrtel kan er echt helemaal niks van.quote:Op maandag 22 december 2014 01:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verdedigen is in de Premier League ook niet van hogeschoolniveau.
Alleen samenvatting gezien maar dat zag er ook niet al te best uitquote:Op maandag 22 december 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord was ook echt heel slecht weer.
Heb jij wel eens gejuicht bij een wedstrijd van Saints/Feyenoord waarvan je dacht ''Waarom juich ik????''quote:Op maandag 22 december 2014 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord was ook echt heel slecht weer.
Milik was 2e geworden in die verkiezing volgens mij.quote:Op maandag 22 december 2014 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heeft Liverpool de golden boy nog.
Ik vind Sterling bijzonder matig.quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milik was 2e geworden in die verkiezing volgens mij.
Jouw nationalistische gevoelens kwamen wel even boven dus.
Ik heb keihard lopen juichen om die goal van Mikeyquote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gejuicht bij een wedstrijd van Saints/Feyenoord waarvan je dacht ''Waarom juich ik????''
Nee hoor. Jij welquote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gejuicht bij een wedstrijd van Saints/Feyenoord waarvan je dacht ''Waarom juich ik????''
Sterling is echt een geweldige speler. Hij moet alleen bijna alles alleen doen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind Sterling bijzonder matig.
Milik is beter.
quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb keihard lopen juichen om die goal van Mikey
Dat heet fappen Stinho.quote:Op maandag 22 december 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Momenteel zit ik wat gekke dingen te doen
Ik ook.quote:Op maandag 22 december 2014 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb keihard lopen juichen om die goal van Mikey
Ik ging de samenvatting in zonder dat ik de stand wist en ik zei bij 2-1 voor Willem II nog tegen mijn pa dat Twente vast nog lucky gelijk ging maken in de laatste minuut.quote:Op maandag 22 december 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat was ook om te huilen.
Twente was nog wel het ergst trouwens
Ik luister nu voor de 20e keer het nummer Barney.quote:Op maandag 22 december 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Snap je nu waar ik het over heb?
Waar je de energie vandaan haalt dat te volgen man manquote:Op maandag 22 december 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Zonde dat we nu met zo'n pisgevoel de winterstop in moeten. Want tot aan de wedstrijd tegen Vitesse deed Ajax het nog wel aardig.quote:Op maandag 22 december 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook.
Het was weer een deksels slechte wedstrijd. Ik durf te stellen dat dit nog slechter was dan tegen Vitesse. Zo'n triest laag baltempo. Zoveel vertrouwensloze jongens. Het is goed dat de winterstop is gekomen.
Ga toch maar gewoon fappen Stijn.quote:Op maandag 22 december 2014 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Ik weet eerlijk gezegd echt niet waarom Stijn die standen bijhoud.quote:Op maandag 22 december 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar je de energie vandaan haalt dat te volgen man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |