nee geen tijd noch geld eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2014 01:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog wel eens naar Southampton?
Tja ik moet wel iets van interesse hebben om het te gaan lezen. Anders hou ik dat niet vol.quote:Op maandag 22 december 2014 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet dat het me totaal niet kan boeien.
Maar ik vind gewoon dat bepaalde onderwerpen zodanig nuttig zijn om wat over te weten om er zo nu en dan wat over te lezen.
Aha, zonde. Stadion zit heus niet altijd volquote:Op maandag 22 december 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee geen tijd noch geld eigenlijk
Mwah jij hebt wel brede interesse tochquote:Op maandag 22 december 2014 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik alleen maar dingen zou lezen over dingen die me interesseren was ik vies dom
Prijzen moeten omlaag. Wilde volgend jaar scc eigenlijk, maar dan moet ik elk weekend vies ver reizen omdat ik verhuis. Dus jaquote:Op maandag 22 december 2014 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aha, zonde. Stadion zit heus niet altijd vol
In zoverre dat er weinig onderwerpen zijn die me totaal niet boeien.quote:Op maandag 22 december 2014 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah jij hebt wel brede interesse toch
Ga je verhuizen, ja?quote:Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prijzen moeten omlaag. Wilde volgend jaar scc eigenlijk, maar dan moet ik elk weekend vies ver reizen omdat ik verhuis. Dus ja
Denk dat ik nog wel wedstrijdje mee pik verder.
Ja. Naar London. Is toch net een tikkie te ver om elke zaterdag ochtend te moeten afleggenquote:
Ga je dan wedstrijden meepakken van Arsenal in London?quote:Op maandag 22 december 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prijzen moeten omlaag. Wilde volgend jaar scc eigenlijk, maar dan moet ik elk weekend vies ver reizen omdat ik verhuis. Dus ja
Denk dat ik nog wel wedstrijdje mee pik verder.
Aha, welke wijk?quote:Op maandag 22 december 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Naar London. Is toch net een tikkie te ver om elke zaterdag ochtend te moeten afleggen
Als ik een enorme inkomstenbron heb wel.quote:Op maandag 22 december 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan wedstrijden meepakken van Arsenal in London?
Bedankt.quote:Op maandag 22 december 2014 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval veel succes ermee.
Gewoon een goed boek schrijven.quote:Op maandag 22 december 2014 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik een enorme inkomstenbron heb wel.
Ik schrijf over FOK!quote:Op maandag 22 december 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een goed boek schrijven.
Jij zal het wel vooral over de atmosfeer hebben, maar het voetbal wat je dan voorgeschoteld krijgt is ook drie keer niks.quote:Op maandag 22 december 2014 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
En voor de lol in emirates zitten is ook zo iets.
Nou ja voor een wereldpartij zou ik er wel gaan zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zal het wel vooral over de atmosfeer hebben, maar het voetbal wat je dan voorgeschoteld krijgt is ook drie keer niks.
Waren slecht man vandaag.quote:Op maandag 22 december 2014 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja voor een wereldpartij zou ik er wel gaan zitten.
Maar ook daarvoor moet je er niet zitten nee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |