Welk ebook?quote:Op maandag 22 december 2014 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben viesboos over de prijs van ebooks, nog steed.s
Nee, geen behoefte aan.quote:Op maandag 22 december 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Heb je ook een kerstverhaal geschreven Stijn?
Een boek die ik wil lezen maar TOTAAL onvindbaar is om te downloaden.quote:
Die cocaïne shit?quote:Op maandag 22 december 2014 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een boek die ik wil lezen maar TOTAAL onvindbaar is om te downloaden.
Dus ik moet hem kopen.
Jammer, ik had gehoopt op een boek over viesdikke darters die zichzelf een beroerte eten met kerst.quote:
Nee, die heb ik gevonden ondertussen en ook in boekvorm gekocht.quote:
Zou voor dat boek niet zoveel geld uitgevenquote:Op maandag 22 december 2014 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gevonden ondertussen en ook in boekvorm gekocht.
http://www.amazon.com/The(...)eryday/dp/1451651732
Hoezo niet.quote:Op maandag 22 december 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou voor dat boek niet zoveel geld uitgeven
Ligt niet genoeg binnen mijn interessegebiedquote:
Mijnes ook niet zo heel erg, maar moet mezelf wat meer kennis vergaren op dat gebied. Dus ben even lijstje boeken aan het maken.quote:Op maandag 22 december 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt niet genoeg binnen mijn interessegebied
Niks moet.quote:Op maandag 22 december 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijnes ook niet zo heel erg, maar moet mezelf wat meer kennis vergaren op dat gebied. Dus ben even lijstje boeken aan het maken.
Ik vind het wel nuttigquote:Op maandag 22 december 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks moet.
Natuurkunde en scheikunde interesseren mij ook geen kut en ik vind niet dat ik daardoor geforceerd dingen daarover moet leren
Het is niet dat het me totaal niet kan boeien.quote:Op maandag 22 december 2014 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je het kan opbrengen om te leren over dingen die je totaal niet boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |