Ik heb het dan ook lekker overgeslagen en ben PL gaan kijken.quote:Op maandag 22 december 2014 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Met FC Twente weet je het nooit. Ik kijk regelmatig naar hun wedstrijden om het 'titelkandidaatwaardige'' aan hen te ontdekken. Het valt me zwaar.
Nee joh. Ik vind het wel geinig om vanaf bepaalde wedstrijden een cup te houdenquote:Op maandag 22 december 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar je de energie vandaan haalt dat te volgen man man
Ik ben wel op het punt aangekomen sinds afgelopen woensdag dat ik zoveel mogelijk psv wedstrijden probeer te ontwijken.quote:Op maandag 22 december 2014 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook lekker overgeslagen en ben PL gaan kijken.
Heerlijk man.
Gisteren met een half oog wat gekeken en vandaag Ajax en Liverpool. En samenvattingen.quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen Feyenoord en Arsenal gekeken dit weekend.
Dat word aanpoten met de seks zometeen Inso.quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
2 keer een zaadpot en m'n vriendin was nog WOEST ook
Ik geloof dat ik hier weinig van begrijp.quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind het wel geinig om vanaf bepaalde wedstrijden een cup te houden
PSV - Feyenoord --> winst feyenoord
Feyenoord - Roda --> winst Roda
Roda - NEC --> Winst NEC
NEC - AZ
etc etc.
matigquote:
Je kan ook gewoon een leuke serie gaan kijken.quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik vind het wel geinig om vanaf bepaalde wedstrijden een cup te houden
PSV - Feyenoord --> winst feyenoord
Feyenoord - Roda --> winst Roda
Roda - NEC --> Winst NEC
NEC - AZ
etc etc.
Gisteren heb ik PSV maar afgezet na de 2-0. Ik geloof dat allemaal wel.quote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben wel op het punt aangekomen sinds afgelopen woensdag dat ik zoveel mogelijk psv wedstrijden probeer te ontwijken.
WZV'ers begrijpen dit wel.quote:Op maandag 22 december 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier weinig van begrijp.
Maar als jij er plezier mee beleeft ben ik gelukkig
Dubieuze post ditquote:Op maandag 22 december 2014 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
2 keer een zaadpot en m'n vriendin was nog WOEST ook
Als z`n vriendin daar woest om wordt heeft hij wel de goeie uitgekozen. Beide vies a-seksueelquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, dat ging weer flink los toen liverpool gelijk maakte.
alsof jij niet boos was toenquote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan zit ik er een beetje bij van.
Oke.
Begonnen in januari 2000 bij PSV - Feyenoord en nu zit ik in september 2004 bij Bastia - Bordeaux.quote:Op maandag 22 december 2014 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier weinig van begrijp.
Maar als jij er plezier mee beleeft ben ik gelukkig
En het toch 3x per week met elkaar doen. Apart.quote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als z`n vriendin daar woest om wordt heeft hij wel de goeie uitgekozen. Beide vies a-seksueel
Beetje. Maar na 1 minuten ben ik daar wel overheen bij Arsenal verder.quote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
alsof jij niet boos was toen
Moet bijna wel hehequote:Op maandag 22 december 2014 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als z`n vriendin daar woest om wordt heeft hij wel de goeie uitgekozen. Beide vies a-seksueel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |