Ik weet hoe hij eruit ziet als hij de juiste aanwijzingen heeft gegeven toen ik hem tekendequote:Op zondag 21 december 2014 04:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet best veel van Inso, behalve hoe hij eruit ziet
Vertrouw je die mensen op IRC meer dan ons?quote:Op zondag 21 december 2014 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Op IRC juist veel eerlijker dan hier
mijn voornaam is ondertussen vaak genoeg gezegdquote:Op zondag 21 december 2014 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je voornaam weet ik juist niet.
Wel dat je vriendin hebt en gaat trouwen en je in Soushempton woont
Simpelweg omdat het anoniemer is.quote:Op zondag 21 december 2014 04:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertrouw je die mensen op IRC meer dan ons?
Tja die heb ik nooit langs zien komen ouwe reus. Zeker in de tijd dat ik sabbatical had of nog niet postte hier.quote:Op zondag 21 december 2014 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn voornaam is ondertussen vaak genoeg gezegd
eigen schuld dus
FOK! is toch ook zo anoniem als dat je het zelf wilt.quote:Op zondag 21 december 2014 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Simpelweg omdat het anoniemer is.
De tweede letter van jullie namen komt overeenquote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja die heb ik nooit langs zien komen ouwe reus. Zeker in de tijd dat ik sabbatical had of nog niet postte hier.
Wel logisch ook.quote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals ik hier veel meer zeg dan IRL
Er is 1 iemand die mij getraced heeft door FOK en ik weet dat 1 iemand die ik IRL ken hier post, en hij mij wel weet.quote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! is toch ook zo anoniem als dat je het zelf wilt.
Oh nu weet ik het.quote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De tweede letter van jullie namen komt overeen
Tja ik ben zelf ook wel redelijk makkelijk te vinden voor mensen die me kennen.quote:Op zondag 21 december 2014 04:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is 1 iemand die mij getraced heeft door FOK en ik weet dat 1 iemand die ik IRL ken hier post, en hij mij wel weet.
Bijnaquote:Op zondag 21 december 2014 04:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nu weet ik het.
Tom Arkadiusz Riddle
Kazimgodquote:
Kazim zal ook wel veel gescoord hebben in de jeugd.quote:Op zondag 21 december 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb je dan wel gelogen over dat je altijd zoveel scoorde
Je broertje kreeg een hartaanval?quote:Op zondag 21 december 2014 04:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje belde me net midden in nacht
kreeg weer hartaanval
nee ik bijnaquote:Op zondag 21 december 2014 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je broertje kreeg een hartaanval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |