quote:Op zondag 21 december 2014 14:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ook erectie toen ik foto's van club wk zag.
[..]
Met fotoshop
Ikvond de meeste verhalen niet heel veel voorstellen eigenlijkquote:
Ik vond jouwe oprecht erg leuk, ook hoe het afliep zeg maar. Wat mij betreft zeker top 3.quote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikvond de meeste verhalen niet heel veel voorstellen eigenlijk
Dankquote:Op zondag 21 december 2014 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vond jouwe oprecht erg leuk, ook hoe het afliep zeg maar. Wat mij betreft zeker top 3.
uhuquote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dank
Het zou eigenlijk ook gewoon door jury gekozen moeten worden. Niet stemmen van iedereen, dat is oneerlijk
Niet? Ben hier elke dag wel hoorquote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ama, jou heb ik lang niet zien posten!
Ik ben hier voor het eerstquote:Op zondag 21 december 2014 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet? Ben hier elke dag wel hoor
Dat moet een troll zijnquote:
Of iq van een visstickquote:Op zondag 21 december 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet een troll zijn
Zo dom kan je niet zijn
Dat is Victor Reinier TSquote:Op zondag 21 december 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet een troll zijn
Zo dom kan je niet zijn
Maakt mij niet uit. Zeg het maar. Denken dat dit kut-Ajax kampioen wordtquote:Op zondag 21 december 2014 05:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weddenschappen lopen momenteel, maar als je met iets goeds komt, wie weet.
Sowieso.quote:Op zondag 21 december 2014 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Zeg het maar. Denken dat dit kut-Ajax kampioen wordt![]()
Nou afgelopen 3 seizoenen zag je nog wel wat dingen waar je je aan vast kan klampen. En PSV is veel stabieler nu. Ondanks drama-defensiequote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso.
Precies wat jij nu roept riep iedereen de afgelopen 3 seizoenen vriend.
Geniet er van zolang het duurt.quote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aids. Bedankt jodenzonen voot de puntenmachine vermeer.
Nee.quote:Op zondag 21 december 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
Nou afgelopen 3 seizoenen zag je nog wel wat dingen waar je je aan vast kan klampen.
Ja, dat zeg ik in die Europese wedstrijd ja.quote:Op zondag 21 december 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
En PSV is veel stabieler nu. Ondanks drama-defensie
Zo afhankelijk van Toornstra ookquote:Op zondag 21 december 2014 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aids. Bedankt jodenzonen voot de puntenmachine vermeer.
vertel je verhaalquote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
hallo
ik zat vanmorgen opgesloten in de trein voor een halfuur
wow kei erg vertelquote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef Etsu het volgende:
hallo
ik zat vanmorgen opgesloten in de trein voor een halfuur
ja nou ik pakte eerste trein naar groningen en toen vielen we alle drie in slaap, en toen werd ik wakker en zag dat de lichten uit waren, de trein heel langzaam reed, weg van CS vandaan, niemand was in de treinquote:
dat is wel super engquote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja nou ik pakte eerste trein naar groningen en toen vielen we alle drie in slaap, en toen werd ik wakker en zag dat de lichten uit waren, de trein heel langzaam reed, weg van CS vandaan, niemand was in de trein
toen besefte ik dat we waren opgesloten, hele trein doorgelopen en op zoek gegaan naar iemand want de trein reed wel, dus er moet toch iemand in de trein zijn?maar neuh.
toen gingen we uit het raam luren en sprak ik Paxcon op WA en die zei dat ik aan zo'n noodhendel moest trekken maar ik vond dat n beetje te ver gaanna 20 minuten ofzo kwam iemand toevallig langslopen, wij bonken op de ramen en toen werden we uitgelaten
over de sporen gelopen enzo
nu kan dit van onze before i die list.
Genoten van je verhaal, Ets.quote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja nou ik pakte eerste trein naar groningen en toen vielen we alle drie in slaap, en toen werd ik wakker en zag dat de lichten uit waren, de trein heel langzaam reed, weg van CS vandaan, niemand was in de trein
toen besefte ik dat we waren opgesloten, hele trein doorgelopen en op zoek gegaan naar iemand want de trein reed wel, dus er moet toch iemand in de trein zijn?maar neuh.
toen gingen we uit het raam luren en sprak ik Paxcon op WA en die zei dat ik aan zo'n noodhendel moest trekken maar ik vond dat n beetje te ver gaanna 20 minuten ofzo kwam iemand toevallig langslopen, wij bonken op de ramen en toen werden we uitgelaten
ja vond het ook wel beetje engquote:
Je moet burgers bestellen bij TotStraks! Die zit achter het station. De beste burger die je ooit in je leven zult eten.quote:Op zondag 21 december 2014 16:47 schreef Etsu het volgende:
ik ga zo eten bestellen
wat zal ik bestellen
Dat is stomquote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit verklaart waarom je niet op CS was toen ik er stond.quote:Op zondag 21 december 2014 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |