bepaal ik zelf wel vieze communistquote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
ga lekker fokken op je ereader mongeaul
je moeder is viesquote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
bepaal ik zelf wel vieze communist
hoezoquote:Op zondag 21 december 2014 21:53 schreef JanCees het volgende:
1 tr en ik krijg permban dus ik hou me in
had per ongeluk een ruit kapot gemaakt (srs) en werd zo'n boa-wijf helemaal lijp ging schreeuwen om niks.quote:
hoe maak je perongeluk een ruit kapotquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
had per ongeluk een ruit kapot gemaakt (srs) en werd zo'n boa-wijf helemaal lijp ging schreeuwen om niks.
- geen rotterdammer die zou gelijk hoekenquote:
kaolo boasquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
had per ongeluk een ruit kapot gemaakt (srs) en werd zo'n boa-wijf helemaal lijp ging schreeuwen om niks.
In de metro tegen een ruit aanduwt/gelopen is veiligheidsglas dus dat brak meteen maar was geen opzet in spel.quote:Op zondag 21 december 2014 21:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe maak je perongeluk een ruit kapot
jij weet hequote:
boas zijn het minsten van het minstequote:Op zondag 21 december 2014 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
jij weet he
die mensen zijn echt zo raar vooral die wijven gaan schreeuwen![]()
was oude vrouw van 80 die had niet ingecheckt ging ze helemaal zeggen u loopt NU mee die arme vrouw was gewoon bang dus had ook wat van gezegd.
is het ook met recht een hondenbaan net als parkeerwachter.quote:Op zondag 21 december 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
boas zijn het minsten van het minste
ik ookquote:Op zondag 21 december 2014 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
is het ook met recht een hondenbaan net als parkeerwachter.
zou liever portieken schoonmaken dan dat man (srs)
Je bent zelf rustigquote:
Ligt netflix er bij jou ook uit?quote:
Hij zegt dat er geen veilige serververbinding mogelijk isquote:Op maandag 22 december 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk geen Netflix.
Hebben ze bij Netflix dezelfde servers als FOK! ?quote:Op maandag 22 december 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zegt dat er geen veilige serververbinding mogelijk is
Ik denk dat Danny mede-eigenaar is van Netflixquote:Op maandag 22 december 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze bij Netflix dezelfde servers als FOK! ?
Dan is er wel een schrijnend gebrek aan Zwarte Pieten films.quote:Op maandag 22 december 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny mede-eigenaar is van Netflix
Wat hadden jullie gedaan?quote:Op maandag 22 december 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles goed, we werden besproken in FB vandaag hè.
Link eens.quote:Op maandag 22 december 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles goed, we werden besproken in FB vandaag hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |