SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Oh.
Ja, speelde toen runescape en ging op zo'n irc en na een jaar stopte iedereen maar diezelfde mensen spreek ik nog steeds paar keer per week.quote:Op zondag 21 december 2014 04:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diezelfde mensen ken je al vanaf je 10de?
Dat is wel Baasquote:Op zondag 21 december 2014 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, speelde toen runescape en ging op zo'n irc en na een jaar stopte iedereen maar diezelfde mensen spreek ik nog steeds paar keer per week.
quote:Op zondag 21 december 2014 04:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit op reddit alleen op
/r/atheismrebooted
/r/science
/r/christianity
/r/books
/r/libertarian
/r/conservatives
best welquote:
Vanover de hele wereld?quote:Op zondag 21 december 2014 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
best wel
tof volk wel.
en niemand kent elkaar irl maar toch al 10+ jaar soort van chat vriendengroep
australië, nederland, canada, vs, mexico, argentinie, polen, ruslandquote:
in FOK! toch meer kliekjesquote:Op zondag 21 december 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al praat ik met jullie ook elke dag maar heb jullie ook nooit gezien
Kekke boel.quote:Op zondag 21 december 2014 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
australië, nederland, canada, vs, mexico, argentinie, polen, rusland
overal wel vandaan ja
Veel persoonlijker denk ik toch welquote:Op zondag 21 december 2014 04:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al praat ik met jullie ook elke dag maar heb jullie ook nooit gezien
Dit of die chat?quote:Op zondag 21 december 2014 04:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel persoonlijker denk ik toch wel
ja maar niemand gaat meeten enzo is hier meer en mensen die elkaar irl kennenquote:Op zondag 21 december 2014 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zijn wel vaak dezelfde mensen hier.
Maar zal daar toch ook wel zijn.
Jullie bespreken dus alleen algemene zaken?quote:Op zondag 21 december 2014 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
van die mensen weet ik van 99% echt helemaal niets buiten een voornaam
nee, maar jullie weten van mij ook niet bijzonder veel meer dan mijn voornaamquote:Op zondag 21 december 2014 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie bespreken dus alleen algemene zaken?
Klopt.quote:Op zondag 21 december 2014 04:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar niemand gaat meeten enzo is hier meer en mensen die elkaar irl kennen
Ditquote:
Je voornaam weet ik juist niet.quote:Op zondag 21 december 2014 04:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee, maar jullie weten van mij ook niet bijzonder veel meer dan mijn voornaam
zoiets dus.
Ik weet hoe hij eruit ziet als hij de juiste aanwijzingen heeft gegeven toen ik hem tekendequote:Op zondag 21 december 2014 04:07 schreef Fok-it het volgende:
Ik weet best veel van Inso, behalve hoe hij eruit ziet
Vertrouw je die mensen op IRC meer dan ons?quote:Op zondag 21 december 2014 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Op IRC juist veel eerlijker dan hier
mijn voornaam is ondertussen vaak genoeg gezegdquote:Op zondag 21 december 2014 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je voornaam weet ik juist niet.
Wel dat je vriendin hebt en gaat trouwen en je in Soushempton woont
Simpelweg omdat het anoniemer is.quote:Op zondag 21 december 2014 04:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertrouw je die mensen op IRC meer dan ons?
Tja die heb ik nooit langs zien komen ouwe reus. Zeker in de tijd dat ik sabbatical had of nog niet postte hier.quote:Op zondag 21 december 2014 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn voornaam is ondertussen vaak genoeg gezegd
eigen schuld dus
FOK! is toch ook zo anoniem als dat je het zelf wilt.quote:Op zondag 21 december 2014 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Simpelweg omdat het anoniemer is.
De tweede letter van jullie namen komt overeenquote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja die heb ik nooit langs zien komen ouwe reus. Zeker in de tijd dat ik sabbatical had of nog niet postte hier.
Wel logisch ook.quote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Net zoals ik hier veel meer zeg dan IRL
Er is 1 iemand die mij getraced heeft door FOK en ik weet dat 1 iemand die ik IRL ken hier post, en hij mij wel weet.quote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! is toch ook zo anoniem als dat je het zelf wilt.
Oh nu weet ik het.quote:Op zondag 21 december 2014 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De tweede letter van jullie namen komt overeen
Tja ik ben zelf ook wel redelijk makkelijk te vinden voor mensen die me kennen.quote:Op zondag 21 december 2014 04:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is 1 iemand die mij getraced heeft door FOK en ik weet dat 1 iemand die ik IRL ken hier post, en hij mij wel weet.
Bijnaquote:Op zondag 21 december 2014 04:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nu weet ik het.
Tom Arkadiusz Riddle
Kazimgodquote:
Kazim zal ook wel veel gescoord hebben in de jeugd.quote:Op zondag 21 december 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb je dan wel gelogen over dat je altijd zoveel scoorde
Je broertje kreeg een hartaanval?quote:Op zondag 21 december 2014 04:21 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje belde me net midden in nacht
kreeg weer hartaanval
nee ik bijnaquote:Op zondag 21 december 2014 04:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je broertje kreeg een hartaanval?
nee maar denk steeds als onverwacht geword dat zusje komtquote:
Hoelang is je moeder al zwanger dan?quote:Op zondag 21 december 2014 04:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar denk steeds als onverwacht geword dat zusje komt
36 wekenquote:Op zondag 21 december 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang is je moeder al zwanger dan?
Uiteraard.quote:Op zondag 21 december 2014 04:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ga je dan naar Nederland als je zusje er is?
Topshow.quote:
Is het ook wel, maar ach.quote:Op zondag 21 december 2014 04:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topshow.
Zou mij wel gek lijken om opeens een zusje/broertje te krijgen als je al de 20 bent gepasseerd
Ik heb een reactie geplaatst op je Barney videoquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 04:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een reactie geplaatst op je Barney video
[ afbeelding ]
In het Engels zodat ik een groot publiek weet te bereiken.
quote:Op zondag 21 december 2014 04:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest niet lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 04:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doublepain zei vandaag dat PSV kampioen gaat worden.quote:Op zondag 21 december 2014 04:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst gelachen.
Dat is dan ook geen hele intelligente jongen. Behalve dat PSV uiteraard wel kampioen wordt dit jaar.quote:Op zondag 21 december 2014 04:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doublepain zei vandaag dat PSV kampioen gaat worden.
Ik moest weer lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 04:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen hele intelligente jongen. Behalve dat PSV uiteraard wel kampioen wordt dit jaar.
Wat krijg ik als het wel zo is?quote:
Ik heb al 2 weddenschappen lopen momenteel, maar als je met iets goeds komt, wie weet.quote:
Trekken xd xdquote:
xdddddquote:
Hoi hepsjequote:
wowowquote:Op zondag 21 december 2014 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi hepsje
Denk dat ik gamenerd ga wordn
zal wel meevallen hoorquote:Op zondag 21 december 2014 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wowowmet welk spel ga je beginnen?
Haha faget.quote:Op zondag 21 december 2014 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi hepsje
Denk dat ik gamenerd ga wordn
ewa fokkiequote:Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zal wel meevallen hoorvind het zonde om zoveel te gamen maar wel tof
heb GTA V en CoD Ghosts gekocht, maar gister eerst GTA gespeeld
CoDquote:Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zal wel meevallen hoorvind het zonde om zoveel te gamen maar wel tof
heb GTA V en CoD Ghosts gekocht, maar gister eerst GTA gespeeld
2de game was gratis en ik wist niet welke ik moest nemenquote:Op zondag 21 december 2014 14:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
CoD))) fikkie ben teleurstel
Ga Dark Souls doen
Cod is wel leuk om je tijd mee te verdoen onlinequote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2de game was gratis en ik wist niet welke ik moest nemen
had mij dan gebeld sta toch op speeddial?quote:Op zondag 21 december 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2de game was gratis en ik wist niet welke ik moest nemen
Gefeliciteerd dan want met jouw situatie gaat iedereen op jou stemmen natuurlijkquote:Op zondag 21 december 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ewa fokkie
je hebt concurrentie in de KSW![]()
Dat is niet de bedoeling en ik hoop oprecht niet dat dat gebeurt.quote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan want met jouw situatie gaat iedereen op jou stemmen natuurlijk
Nee dat is m'n moederquote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
had mij dan gebeld sta toch op speeddial?
en die weet niets van gamen zie wat ervan gekomen isquote:
Ja lijkt me wel lachen inderdaadquote:Op zondag 21 december 2014 14:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Cod is wel leuk om je tijd mee te verdoen online
Hmm ja weet niet hoe ghosts is maar heb zelf dagen gespeeld online met MW2, MW3 en black opsquote:Op zondag 21 december 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel lachen inderdaad
Had alleen liever andere moeten kiezen want las thuis pas dat in een futuristische wereld afspeeltbeetje jammer
Net als die zombie modus van CoD
Het was ook niet jaloers bedoelt hoorquote:Op zondag 21 december 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling en ik hoop oprecht niet dat dat gebeurt.
De onderste.quote:Op zondag 21 december 2014 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was ook niet jaloers bedoelt hoormaar fok kennende gebeurt dat toch wel
Wat is je verhaal?
Even lezenquote:
Valt wel meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |