SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
wees blij dat je aandacht krijgtquote:
Ik krijg ook altijd tering veel aandacht van jouquote:Op zondag 21 december 2014 01:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
wees blij dat je aandacht krijgt
lolquote:Op zondag 21 december 2014 01:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd tering veel aandacht van jou
[..]quote:
[..]quote:
ik googlede. eikel.quote:
waarom zou je een pica posten van een geil chickie waarvan je de naam niet weetquote:
toen was ze te doenquote:
[ afbeelding ]quote:
waar woon jequote:
Rico.quote:Op zondag 21 december 2014 01:53 schreef Blackings het volgende:
ik sluit [ img ] af met [ / ]
daarom zijn ze allemaal fockt op
wollah welterusten mafkeesquote:
Provincie Groningen zeg ik tochquote:
ik ga je stalkenquote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Provincie Groningen zeg ik toch
Maar wat doet dat er steeds toe?
Studeer je in Groningen?quote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Provincie Groningen zeg ik toch
Maar wat doet dat er steeds toe?
Omdat ik aan de andere kant van NL woon.quote:
Nope, maar kom er wel vandaanquote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Studeer je in Groningen?
Dan raad ik je aan niet te komenquote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Omdat ik aan de andere kant van NL woon.
wat als ik blackings stalk terwijl hij jou stalkt?quote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan niet te komen
Ervaringsdeskundige gespot.quote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij werkt stalken beter als het slachtoffer niet weet dat jij hem gaat stalken
Over mijn pener van 29cm jaquote:
Groningen = Groen = Jonko?quote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan niet te komen
Dan welquote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als ik blackings stalk terwijl hij jou stalkt?
Iddquote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Uit groningen komen en dan niet in groningen studeren ;')
nee, bedankt. ik heb uiteraard geen ervaring met stalken, dus als een politieagent dit leest, dat was maar een grapje.quote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige gespot.
Zullen we even contact houden over stalken in DM?
quote:
Derhalve niet geklikt.quote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef Blackings het volgende:
Deze track hé wow, klinkt lekker, lyrics kunnen door de beugel, maar is toch slecht.
lil waynequote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef Blackings het volgende:
Deze track hé wow, klinkt lekker, lyrics kunnen door de beugel, maar is toch slecht.
Niet alle studies zijn daar te vinden.quote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou wat let je dan? Hoezo ga je niet in Grunn studeren?
Wat studeer je?quote:Op zondag 21 december 2014 01:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet alle studies zijn daar te vinden.
wat doe je dan? meenemende dat ik dan al fucking oud benquote:Op zondag 21 december 2014 01:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet alle studies zijn daar te vinden.
quote:Op zondag 21 december 2014 01:59 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Waar zie jij ergens staan dat ik het over een forumuser heb?
Is een tering goede artiest kom hatenquote:
Oud & wijsquote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wat doe je dan? meenemende dat ik dan al fucking oud ben
ik haat graag op die flapdrol.quote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
Is een tering goede artiest kom haten
Nu ga ik echt slapenquote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef Der_Mann het volgende:
ff terrastegel erop wijzen dat hij 5 minuten geleden zei dat hij ging maffen, maar hij is nog steeds in een ander topic bezig.
[..]
Ja ff met mij bezigquote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef Der_Mann het volgende:
ff terrastegel erop wijzen dat hij 5 minuten geleden zei dat hij ging maffen, maar hij is nog steeds in een ander topic bezig.
[..]
zou je zeggen , ik heb in enschde gesturrdeerrd..maar in mijn ogen al lang geledenquote:
is goed, ik quote je over 5 minuten nog een keer als je weer bezig bentquote:Op zondag 21 december 2014 02:01 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nu ga ik echt slapen![]()
Toedels dan nog maar eens
quote:Op zondag 21 december 2014 02:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed, ik quote je over 5 minuten nog een keer als je weer bezig bent
Dit jaquote:Op zondag 21 december 2014 02:02 schreef Blackings het volgende:
Thezappa is zo intelligent dat ik constant denk dat hij dronken is
ik hou wel van drinkenquote:Op zondag 21 december 2014 02:02 schreef Blackings het volgende:
Thezappa is zo intelligent dat ik constant denk dat hij dronken is
Lekker tochquote:
Arianaquote:Op zondag 21 december 2014 02:04 schreef Der_Mann het volgende:
bah al die baggermuziek die Blackings post, ff wat echte kwaliteit
Zeg je die shit ook op school?quote:
qua drank?quote:
Krijg je klappen op school?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drank: Ciroc, Baco.quote:Op zondag 21 december 2014 02:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja ook, que liefde , muziek, leven
v je muziekliefdequote:Op zondag 21 december 2014 02:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
Drank: Ciroc, Baco.
Liefde: loos.
Muziek: Emorap, Niggerrap, alle rap, en elke lekkere beat/melodie kan ik waarderen.
En het leven is gewoon een weg die je bewandelt en ik hou niet van terugkijken.
Drank: Cola, aardbeienlimonadequote:Op zondag 21 december 2014 02:08 schreef Blackings het volgende:
[..]
Drank: Ciroc, Baco.
Liefde: loos.
Muziek: Emorap, Niggerrap, alle rap, en elke lekkere beat/melodie kan ik waarderen.
En het leven is gewoon een weg die je bewandelt en ik hou niet van terugkijken.
aangezet je krijgt over 5 minuten een meningquote:
doe je dat dan ook bij mijn geposte muziek?quote:Op zondag 21 december 2014 02:12 schreef Blackings het volgende:
[..]
aangezet je krijgt over 5 minuten een mening
nee. ik ben geen homofiel.quote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe je dat dan ook bij mijn geposte muziek?
bedankt
Definieer "muziek".quote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe je dat dan ook bij mijn geposte muziek?
bedankt
Track 01: 5/10quote:Op zondag 21 december 2014 02:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig, ik ook niet. alsnog vraag ik jou om het te reviewen.
Klinkt alsof je zelfmoord gaat plegen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:27 schreef Der_Mann het volgende:
hetzalallemaalwel en Thezappa, sorry maar jullie moeten het met zijn tweetjes doen. ik ga heerlijk in mijn bedje liggen, onder de warme dekens, met mijn hoofd rustend op het zachte kussen. daarna vlieg ik weg... naar dromenland.
het gaat jullie goed jongens. vaarwel.
Was dat maar zoquote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Klinkt alsof je zelfmoord gaat plegen.
Bonne nuit mademoisellequote:Op zondag 21 december 2014 02:27 schreef Der_Mann het volgende:
hetzalallemaalwel en Thezappa, sorry maar jullie moeten het met zijn tweetjes doen. ik ga heerlijk in mijn bedje liggen, onder de warme dekens, met mijn hoofd rustend op het zachte kussen. daarna vlieg ik weg... naar dromenland.
het gaat jullie goed jongens. vaarwel.
Sorry, welterusten hermann.quote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ok ik denk ik wacht ff paar minuutjes om de lieve reacties te lezen, krijg ik dit
excuses aanvaard. welterusten jij ook.quote:Op zondag 21 december 2014 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry, welterusten hermann.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
excuses aanvaard. welterusten jij ook.Oké, hermannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, jij hebt nog steeds niets door hequote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij werkt stalken beter als het slachtoffer niet weet dat jij hem gaat stalken
Ja mijn vrouw had ik ook goed tuk ja.... ze vond het fantastisch... twee vrijdagen op rij... maar het was maar een grapje haha wat heeft ze gelachenquote:Op zondag 21 december 2014 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Mogge Toto en DjeDje.
@Slaap: jij was niet teut hé, schurkie. Ik ben er gewoon ingetrapt
Op mijn telefoon zijn ze gewoon ballonnigquote:Op zondag 21 december 2014 12:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
het waren knap beroerde ballonnen
you are the piece of me I wish I didn't need.quote:Op zondag 21 december 2014 12:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
het waren knap beroerde ballonnen
Evil twinquote:Op zondag 21 december 2014 12:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
you are the piece of me I wish I didn't need.
quote:Op zondag 21 december 2014 12:19 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Op mijn telefoon zijn ze gewoon ballonnig
veeleisende damequote:Op zondag 21 december 2014 12:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha
Had je niet meer je best kunnen doen
Als ik het over kon doen kreeg jij een van die 2quote:Op zondag 21 december 2014 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je zal zien dat ik straks bij zowel empathische als geliefde user op plek 2 eindig![]()
quote:Op zondag 21 december 2014 12:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als ik het over kon doen kreeg jij een van die 2
Gek kindquote:
quote:
Ik kwam er pas te laat achter, anders had ik ook meegedaan. Ik weet zeker dat het een goed verhaal wordtquote:Op zondag 21 december 2014 12:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben bezig een verhaal te schrijven voor de kerstverhalenwedstrijd.
Ik reken op al jullie stemmen![]()
Uiteraard. Ik reken op je stem.quote:Op zondag 21 december 2014 12:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam er pas te laat achter, anders had ik ook meegedaan. Ik weet zeker dat het een goed verhaal wordt
JAquote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
Zal ik anders dinsdagavond radio maken, met een fatsoenlijke mic?
nee.quote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
Hoi Totoquote:
Obv het nummer dat je gisteren had aangevraagd, en het gedicht dat je hebt voorgedragen.quote:
Ik ga die nummers zelf niet draaien. Lekker verzoekjes. En wat was er mis met mijn limerick?!quote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Obv het nummer dat je gisteren had aangevraagd, en het gedicht dat je hebt voorgedragen.
Niks, ik ben gewoon een negatieveling.quote:Op zondag 21 december 2014 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ga die nummers zelf niet draaien. Lekker verzoekjes. En wat was er mis met mijn limerick?!
Gewoon altijd nee zeggen. Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Niks, ik ben gewoon een negatieveling.
quote:Op zondag 21 december 2014 12:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon altijd nee zeggen. Godverdomme wat kinderachtig.
okquote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
Echt hequote:Op zondag 21 december 2014 14:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waar zijn ze he, als je ze nodig hebt
KLB volk, net de politie
Wrm? ;squote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef DjeDje het volgende:
Ik ben nu al klaar met de kerstvakantie![]()
Ik heb zo'n gevoel dat ik me namelijk echt dood ga vervelen. Er zijn natuurlijk dingen wat ik kan doen, maar nergens zin in..quote:
Ga fappen met richie.quote:Op zondag 21 december 2014 14:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik me namelijk echt dood ga vervelen. Er zijn natuurlijk dingen wat ik kan doen, maar nergens zin in..
Als je zo weer naar school/werk moet ga je wensen dat je nog een weekje vakantie had, is altijd zoquote:
Best wel realistisch inderdaad. Mijn ene oog is inderdaad kleiner dan de ander!quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]100% natuurgetrouwe foto realistische artwork van mij in twijfel trekken
School tegenwoordig is net vakantie jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je zo weer naar school/werk moet ga je wensen dat je nog een weekje vakantie had, is altijd zo
Voor mij wel, het enige voordeel van blijven zittenquote:Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
School tegenwoordig is net vakantie ja
Zijn de winkels vandaag open in Assen eigenlijks?quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je zo weer naar school/werk moet ga je wensen dat je nog een weekje vakantie had, is altijd zo
Ja, maar jij gaat straks naar hbo/uni (dacht ik) dan is het ook leve de vrijheid hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor mij wel, het enige voordeel van blijven zitten
Ja tot 18:00quote:Op zondag 21 december 2014 14:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zijn de winkels vandaag open in Assen eigenlijks?
quote:
Ligt eraan welke opleiding lijkt mequote:Op zondag 21 december 2014 14:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat straks naar hbo/uni (dacht ik) dan is het ook leve de vrijheid hoor.
Mijn advies is om gewoon van begin af aan hard te werken.quote:Op zondag 21 december 2014 14:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar jij gaat straks naar hbo/uni (dacht ik) dan is het ook leve de vrijheid hoor.
Oh, nou dat doe ik lekker toch nietquote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn advies is om gewoon van begin af aan hard te werken.
ok dan niet hequote:Op zondag 21 december 2014 14:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oh, nou dat doe ik lekker toch niet
Bedankt voor het adviesquote:Op zondag 21 december 2014 14:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn advies is om gewoon van begin af aan hard te werken.
Ik ben voor trouwensquote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
Dit is goed advies.quote:Op zondag 21 december 2014 14:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik neem geen advies aan van vreemden
Graag gedaan. Ik wist trouwens niet dat jij nog zo jong wasquote:
quote:Op zondag 21 december 2014 14:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zijn Frank en jij in verwachting?
Jong en onbezonnen, neemt zomaar advies aan van ouwe enge depressievelingenquote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is goed advies.
[..]
Graag gedaan. Ik wist trouwens niet dat jij nog zo jong was
ik ben niet oud.quote:Op zondag 21 december 2014 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jong en onbezonnen, neemt zomaar advies aan van ouwe enge depressievelingen
BT dacht dat ik in de twintig wasquote:Op zondag 21 december 2014 14:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is goed advies.
[..]
Graag gedaan. Ik wist trouwens niet dat jij nog zo jong was
BT is niet echt een goed voorbeeldquote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
BT dacht dat ik in de twintig was
Ik vind dit meer een sinterklaas gedicht.quote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
yo, yo, yo
Der_Mann is hier met een sicke rap
het is zo aan elkaar geweven als een spinneweb
in de userverkiezingsreeks zitten we met z'n allen
de stemmen voor mij vond ik erg tegenvallen
ik sta niet eens in een top drie
ik had gehoopt op wat meer compassie
maarfijn, wat ga ik er tegen doen
ik blijf wel zielig en eet een dikke negerzoen
ik hoop dat jullie mijn rap tof vonden
misschien raakten jullie er zelfs van opgewonden
dit is alweer de laatste tekst
ik weet niet wat er rijmt op tekst
misschien teletekst
of oversekst
peace out.
Racistquote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
yo, yo, yo
misschien teletekst
of oversekst
peace out.
Het is iets,quote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
yo, yo, yo
misschien teletekst
of oversekst
peace out.
nee. denk er een sicke beat onder.quote:Op zondag 21 december 2014 14:39 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een sinterklaas gedicht.
Hoi deadprezquote:
wajoo gekke shit mattiequote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
yo, yo, yo
misschien teletekst
of oversekst
peace out.
ewa, goed dat je weer terug bentquote:
Negerzoenquote:
Ik ben 18, hoiquote:
Geeft niet, ik voel toch niets.quote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat zei ik ook alleen maar om het extremer te maken
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 21 december 2014 14:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geeft niet, ik voel toch niets.
Dat zei mijn vrouw ook vannachtquote:Op zondag 21 december 2014 14:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geeft niet, ik voel toch niets.
Nee, ik heb vannacht onder je bed gewacht tot je sliep en ben toen huiswaarts gekeerd. Had je katten ook nog te eten gegeven.quote:
thx manquote:Op zondag 21 december 2014 14:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb vannacht onder je bed gewacht tot je sliep en ben toen huiswaarts gekeerd. Had je katten ook nog te eten gegeven.
kLOPT.quote:
geen goede disquote:Op zondag 21 december 2014 14:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, ik heb vannacht onder je bed gewacht tot je sliep en ben toen huiswaarts gekeerd. Had je katten ook nog te eten gegeven.
final fantasyquote:
Volgend jaar komt het wel goed. Je bent er pas net.quote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
yo, yo, yo
misschien teletekst
of oversekst
peace out.
ik heb er ook alle vertrouwen in.quote:Op zondag 21 december 2014 14:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgend jaar komt het wel goed. Je bent er pas net.
Niks mis mee. Maar ook al hou je niet van die spellen, je kunt niet ontkennen dat het er echt gestoord fucking mooi uitziet.quote:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 14:46 schreef vera166 het volgende:
[..]ik ben ontroerd
![]()
IK SCOOR JONGENSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZIEN JULLIE DAT![]()
IK SCOOR!!!!! EINZ
final fantasy xiii zag er ook geweldig uit maar de gameplay was regelrechte poepquote:Op zondag 21 december 2014 14:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar ook al hou je niet van die spellen, je kunt niet ontkennen dat het er echt gestoord fucking mooi uitziet.
duhquote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
IK SCOOR JONGENS
ZIEN JULLIE DAT![]()
IK SCOOR!!!!! EINZ
Ja, die was kut inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 14:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
final fantasy xiii zag er ook geweldig uit maar de gameplay was regelrechte poep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |