quote:
Ik kwam er pas te laat achter, anders had ik ook meegedaan. Ik weet zeker dat het een goed verhaal wordtquote:Op zondag 21 december 2014 12:37 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben bezig een verhaal te schrijven voor de kerstverhalenwedstrijd.
Ik reken op al jullie stemmen![]()
Uiteraard. Ik reken op je stem.quote:Op zondag 21 december 2014 12:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam er pas te laat achter, anders had ik ook meegedaan. Ik weet zeker dat het een goed verhaal wordt
JAquote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
Zal ik anders dinsdagavond radio maken, met een fatsoenlijke mic?
nee.quote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
Hoi Totoquote:
Obv het nummer dat je gisteren had aangevraagd, en het gedicht dat je hebt voorgedragen.quote:
Ik ga die nummers zelf niet draaien. Lekker verzoekjes. En wat was er mis met mijn limerick?!quote:Op zondag 21 december 2014 12:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Obv het nummer dat je gisteren had aangevraagd, en het gedicht dat je hebt voorgedragen.
Niks, ik ben gewoon een negatieveling.quote:Op zondag 21 december 2014 12:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ga die nummers zelf niet draaien. Lekker verzoekjes. En wat was er mis met mijn limerick?!
Gewoon altijd nee zeggen. Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op zondag 21 december 2014 12:49 schreef housesoftheholy het volgende:
Niks, ik ben gewoon een negatieveling.
quote:Op zondag 21 december 2014 12:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon altijd nee zeggen. Godverdomme wat kinderachtig.
okquote:Op zondag 21 december 2014 12:35 schreef hoink581 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |