nee. ik ben geen homofiel.quote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe je dat dan ook bij mijn geposte muziek?
bedankt
Definieer "muziek".quote:Op zondag 21 december 2014 02:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe je dat dan ook bij mijn geposte muziek?
bedankt
Track 01: 5/10quote:Op zondag 21 december 2014 02:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig, ik ook niet. alsnog vraag ik jou om het te reviewen.
Klinkt alsof je zelfmoord gaat plegen.quote:Op zondag 21 december 2014 02:27 schreef Der_Mann het volgende:
hetzalallemaalwel en Thezappa, sorry maar jullie moeten het met zijn tweetjes doen. ik ga heerlijk in mijn bedje liggen, onder de warme dekens, met mijn hoofd rustend op het zachte kussen. daarna vlieg ik weg... naar dromenland.
het gaat jullie goed jongens. vaarwel.
Was dat maar zoquote:Op zondag 21 december 2014 02:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Klinkt alsof je zelfmoord gaat plegen.
Bonne nuit mademoisellequote:Op zondag 21 december 2014 02:27 schreef Der_Mann het volgende:
hetzalallemaalwel en Thezappa, sorry maar jullie moeten het met zijn tweetjes doen. ik ga heerlijk in mijn bedje liggen, onder de warme dekens, met mijn hoofd rustend op het zachte kussen. daarna vlieg ik weg... naar dromenland.
het gaat jullie goed jongens. vaarwel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |