quote:
Derhalve niet geklikt.quote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef Blackings het volgende:
Deze track hé wow, klinkt lekker, lyrics kunnen door de beugel, maar is toch slecht.
lil waynequote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef Blackings het volgende:
Deze track hé wow, klinkt lekker, lyrics kunnen door de beugel, maar is toch slecht.
Niet alle studies zijn daar te vinden.quote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou wat let je dan? Hoezo ga je niet in Grunn studeren?
Wat studeer je?quote:Op zondag 21 december 2014 01:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet alle studies zijn daar te vinden.
wat doe je dan? meenemende dat ik dan al fucking oud benquote:Op zondag 21 december 2014 01:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet alle studies zijn daar te vinden.
quote:Op zondag 21 december 2014 01:59 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Waar zie jij ergens staan dat ik het over een forumuser heb?
Is een tering goede artiest kom hatenquote:
Oud & wijsquote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wat doe je dan? meenemende dat ik dan al fucking oud ben
ik haat graag op die flapdrol.quote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef Blackings het volgende:
[..]
Is een tering goede artiest kom haten
Nu ga ik echt slapenquote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef Der_Mann het volgende:
ff terrastegel erop wijzen dat hij 5 minuten geleden zei dat hij ging maffen, maar hij is nog steeds in een ander topic bezig.
[..]
Ja ff met mij bezigquote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef Der_Mann het volgende:
ff terrastegel erop wijzen dat hij 5 minuten geleden zei dat hij ging maffen, maar hij is nog steeds in een ander topic bezig.
[..]
zou je zeggen , ik heb in enschde gesturrdeerrd..maar in mijn ogen al lang geledenquote:
is goed, ik quote je over 5 minuten nog een keer als je weer bezig bentquote:Op zondag 21 december 2014 02:01 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nu ga ik echt slapen![]()
Toedels dan nog maar eens
quote:Op zondag 21 december 2014 02:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is goed, ik quote je over 5 minuten nog een keer als je weer bezig bent
Dit jaquote:Op zondag 21 december 2014 02:02 schreef Blackings het volgende:
Thezappa is zo intelligent dat ik constant denk dat hij dronken is
ik hou wel van drinkenquote:Op zondag 21 december 2014 02:02 schreef Blackings het volgende:
Thezappa is zo intelligent dat ik constant denk dat hij dronken is
Lekker tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |