lief dit, vlak voor kerst ook!quote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef terrastegel het volgende:
[..]
tegenover jou en copthorne etc kan er weinig positief uitkomen. Jullie doen namelijk niets goed.
Doei
Juist niet, dat zeg ikquote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar of het bijzonder is? ik betwijfel het
smooth..maar ik slaap nog lieverquote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik offer mij wel op als plan b
Keiharde afwijzing dit... Gaat al mijn zelfvertrouwenquote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
smooth..maar ik slaap nog liever
Lief zijn tegen iedereen kan nooit, ook niet op kerst. Meestal word je toch door iemand geïrriteerd dusjaquote:
Ja, vervelende downtimequote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
het is zo 2 uur
laten we het hierbij houden
en nu ga ik echt slapen, ajuquote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Keiharde afwijzing dit... Gaat al mijn zelfvertrouwen
Geirriteerd worden op een forumuserquote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Lief zijn tegen iedereen kan nooit, ook niet op kerst. Meestal word je toch door iemand geïrriteerd dusja
eens! ik geef niet eens iets om kerstquote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Lief zijn tegen iedereen kan nooit, ook niet op kerst. Meestal word je toch door iemand geïrriteerd dusja
Jij zou slapen toch?quote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
eens! ik geef niet eens iets om kerst
Waar zie jij ergens staan dat ik het over een forumuser heb?quote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geirriteerd worden op een forumuser
Al je posts in dit topic bewijzen het gezegde.quote:Op zondag 21 december 2014 01:59 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Waar zie jij ergens staan dat ik het over een forumuser heb?
Ik had het hier eigenlijk over IRL, maar dat is iets wat jij waarschijnlijk niet kent.quote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Al je posts in dit topic bewijzen het gezegde.
Je pakt het helemaal verkeerd aanquote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"jij ook hetzalallemaalwel"
Dat wil ik niet.quote:Op zondag 21 december 2014 02:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Je pakt het helemaal verkeerd aanZe is nu een beetje heet, daar moet je op ingaan.
IRL? Wat is dat?quote:Op zondag 21 december 2014 02:01 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik had het hier eigenlijk over IRL, maar dat is iets wat jij waarschijnlijk niet kent.
Toedels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |