Pardon?quote:Op zondag 21 december 2014 01:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Heb jij toestemming van je ouders of voogd om op FOK! actief te zijn?
En als je er een maakt is het een kut topic.quote:Op zondag 21 december 2014 01:16 schreef Clashy het volgende:
[..]
helemaal niet.
Ik open nauwelijks topics hoor.
En daar bedank ik God dagelijks voor.quote:Op zondag 21 december 2014 01:16 schreef Clashy het volgende:
[..]
helemaal niet.
Ik open nauwelijks topics hoor.
Mijn bijdrages aan dit forum zijn een verrijking voor jullie lege geest.quote:Op zondag 21 december 2014 01:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En daar bedank ik God dagelijks voor.
HAHAHAHAHHAAHHAHAHAHA GA WEGquote:Op zondag 21 december 2014 01:20 schreef Clashy het volgende:
[..]
Mijn bijdrages aan dit forum zijn een verrijking voor jullie lege geest.
Definieer "lege geest".quote:Op zondag 21 december 2014 01:20 schreef Clashy het volgende:
[..]
Mijn bijdrages aan dit forum zijn een verrijking voor jullie lege geest.
Lekker met ziektes schelden tegen een jochie van 15. Stoere boii.quote:Op zondag 21 december 2014 01:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Sla die grote kk bek maar tegen je moeder open, kutjong.
TR gemacht.quote:Op zondag 21 december 2014 01:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Sla die grote kk bek maar tegen je moeder open, kutjong.
Oja is ook zoquote:
En nog een.quote:Op zondag 21 december 2014 01:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wel kankerlijers met een iets te grote bek zoals jij.
Beter doe je normaal ofzoquote:Op zondag 21 december 2014 01:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
quote:
Kneusquote:Op zondag 21 december 2014 01:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wtf gastquote:Op zondag 21 december 2014 01:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik stelde je gewoon een vraag. Waarom moest je zo reageren, naar ventje dat je bent.quote:
Bok jij maar ff op kneusje opperclassquote:
Beter bemoei jij je ff met je eigen zaken, vuile hond.quote:Op zondag 21 december 2014 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter doe je normaal ofzo
Zegt degene die mij vol uitscheld.quote:Op zondag 21 december 2014 01:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik stelde je gewoon een vraag. Waarom moest je zo reageren, naar ventje dat je bent.
Ga anders even ergens anders kontenlikken aan Copthorne.quote:Op zondag 21 december 2014 01:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bok jij maar ff op kneusje opperclass
Wat een kneus ben je ook zeg...quote:Op zondag 21 december 2014 01:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Beter bemoei jij je ff met je eigen zaken, vuile hond.
Onder of boven de 18?quote:Op zondag 21 december 2014 01:30 schreef Clashy het volgende:
Mijn leeftijd gaat je niks aan.
Wat een gezelligheid hier.
Jij begint met "rot op". We hadden gister nog een onderhoudend gesprek over je radioprogramma Fylax Friday. Ik snap dit niet.quote:
Posts TR'enquote:Op zondag 21 december 2014 01:30 schreef Fylax het volgende:
Copthorne wat zielig, beetje je posts weghalen. Gelukkig heb ik ze al geTR't.
Je moet niet zo raar doen met je toestemming enzo.quote:Op zondag 21 december 2014 01:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij begint met "rot op". We hadden gister nog een onderhoudend gesprek over je radioprogramma Fylax Friday. Ik snap dit niet.
Het was een vraag gast. Daar kun je ja of nee op antwoord. Of desnoods geen commentaar.quote:Op zondag 21 december 2014 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je moet niet zo raar doen met je toestemming enzo.
Jij en onderhoudend? Kom nou...quote:Op zondag 21 december 2014 01:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij begint met "rot op". We hadden gister nog een onderhoudend gesprek over je radioprogramma Fylax Friday. Ik snap dit niet.
boysquote:Op zondag 21 december 2014 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pssst jij bent een meisje geen vrouwww![]()
Meelopenquote:Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij en onderhoudend? Kom nou...
Ga ff naar bed ofzo.quote:Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij en onderhoudend? Kom nou...
Niet meedoen aan de relquote:
Zie je dit bedoel ik nou, andere mensen verwijten dat ze meelopen maar het zelf doen.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Zie je dit bedoel ik nou, andere mensen verwijten dat ze meelopen maar het zelf doen.
Donderstraal even een end op jong
quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de kerel die tegen een jochie van 15 uitvalt en de ene na de andere ziekte rondsmijt..
oei...laten we maar doen dat het komt door de vakantiequote:Op zondag 21 december 2014 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij insinueer je een heleboel nu.
Zit een geschiedenis achter.quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n feestlijk ventje
Weet niet of ik het zo makkelijk kan laten gaan hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 01:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
oei...laten we maar doen dat het komt door de vakantie
Dickpic watch outquote:
Is ie ook niet. Echt een rare vent hij.quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ahhh toe!!quote:Op zondag 21 december 2014 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet of ik het zo makkelijk kan laten gaan hoor.
Ben in het echt een hele gezellige jongen. Je kunt echt met mij lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Je vergeet een deel van het verhaal te vertellen, pik.quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de kerel die tegen een jochie van 15 uitvalt en de ene na de andere ziekte rondsmijt..
Blijkbaar ook een kort lontje, dan kan je niet meer lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ben in het echt een hele gezellige jongen. Je kunt echt met mij lachen.
Ja, inderdaad. Ik durf te wedden dat al die stoere boys hard lachen om jouw gescheld hahahaquote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
TR gemacht.quote:Op zondag 21 december 2014 01:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is ie ook niet. Echt een rare vent hij.
Is dat relevant? Je bent oud zat, dunkt me.quote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je vergeet een deel van het verhaal te vertellen, pik.
dit is niet echt wil je zeggen?quote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
25 pasquote:Op zondag 21 december 2014 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat relevant? Je bent oud zat, dunkt me.
Klopt, je posts zijn niets.quote:Op zondag 21 december 2014 01:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn posts zijn niets vergeleken wat jij post.
Hahahhahaquote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klopt, je posts zijn niets.Eindelijk wat zelfreflectie.
sorryquote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wees eens creatief zou ik zeggen.
Nee jou scheldposts zijn van kwaliteit?quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klopt, je posts zijn niets.Eindelijk wat zelfreflectie.
Ga weg man. Ze is veel te jong voor jou.quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zullen wij een keer daten?Gaan we lekker uit eten en daarna seksen.
Ben jij zijn schoolmeester ofzo? Of hoop je gewoon in zijn broekje te komen?quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
25 - 15.
En dan ben jij degene die zo uitvalt tegen dat joch? Ga je schamen man.
Matig, zoals ongetwijfeld je gehele bestaan.quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ben jij zijn schoolmeester ofzo? Of hoop je gewoon in zijn broekje te komen?
Viespeuk.
sorry heb liever fylaxquote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zullen wij een keer daten?Gaan we lekker uit eten en daarna seksen.
Dat niet willenquote:Op zondag 21 december 2014 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zegt degene die met een minderjarig meisje wilt daten en seksen.
Moet dit nou?quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ben jij zijn schoolmeester ofzo? Of hoop je gewoon in zijn broekje te komen?
Viespeuk.
hmm vertelquote:Op zondag 21 december 2014 01:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, je weet niet zo goed wat je moet antwoorden. Dat is een heel ander verhaal.
quote:Op zondag 21 december 2014 01:44 schreef Der_Mann het volgende:
Jongens, jongens, jongens, jongens.
jongens.
doe eens... jongens. JONGENS.
doe eens even RUSTIG jongens
you are already mineeeequote:Op zondag 21 december 2014 01:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat dacht een andere vent vandaag vast ook jezus
Wie? Je paps?quote:Op zondag 21 december 2014 01:44 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat dacht een andere vent vandaag vast ook jezus
Allebei.quote:Op zondag 21 december 2014 01:50 schreef terrastegel het volgende:
Als een TR gemaakt wordt, zien de mods toch het oude bericht en niet het geëdite bericht he?
Ja, maar mods kunnen ook aanpassingen in een bericht zien. Dus zij zien altijd het oorspronkelijke berichtquote:Op zondag 21 december 2014 01:50 schreef terrastegel het volgende:
Als een TR gemaakt wordt, zien de mods toch het oude bericht en niet het geëdite bericht he?
Nou copthorne wat voor zin heeft het dan dat je je post edit?quote:
Mods kunnen gwn geschiedenis zien dus dat editen heeft idd geen zinquote:Op zondag 21 december 2014 01:51 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nou copthorne wat voor zin heeft het dan dat je je post edit?
Schrik voor je al zo slechte imago nog wat verder te schaden?
Even aangepast voor je.quote:Op zondag 21 december 2014 01:52 schreef TheWeeknd het volgende:
die Copthorne is best kansloos..en ik ben niet eens zo 'bekend' nog op fok
ik heb nooit beweerd dat het bijzonder wasquote:Op zondag 21 december 2014 01:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen dus zo bijzonder is dat niet.
Zo zie je maar, waarom hij z'n posts edit.quote:Op zondag 21 december 2014 01:52 schreef TheWeeknd het volgende:
Volgens mij is die Copthorne best kansloos..en ik ben niet eens zo 'bekend' nog op fok
Zeg jij.quote:Op zondag 21 december 2014 01:51 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nou copthorne wat voor zin heeft het dan dat je je post edit?
Schrik voor je al zo slechte imago nog wat verder te schaden?
ik verveelde me dus nam weer eens een kijke hier en nu verveel ik mij alsnog en heb geen plan bquote:
Posten dat je het doet is voldoende om iets te beweren.quote:Op zondag 21 december 2014 01:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb nooit beweerd dat het bijzonder was
quote:Op zondag 21 december 2014 01:53 schreef bondage het volgende:
Doe allemaal eens normaal godverdomme. Doe net alsof je een chocolade sigaret rookt, en eet het dan op
Ik offer mij wel op als plan bquote:Op zondag 21 december 2014 01:54 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik verveelde me dus nam weer eens een kijke hier en nu verveel ik mij alsnog en heb geen plan b
maar of het bijzonder is? ik betwijfel hetquote:Op zondag 21 december 2014 01:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Posten dat je het doet is voldoende om iets te beweren.
tegenover jou en copthorne etc kan er weinig positief uitkomen. Jullie doen namelijk niets goed.quote:Op zondag 21 december 2014 01:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zeg jij.
Een van de weinige users waar ooit ook maar een greinte positiviteit uitkomt
lief dit, vlak voor kerst ook!quote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef terrastegel het volgende:
[..]
tegenover jou en copthorne etc kan er weinig positief uitkomen. Jullie doen namelijk niets goed.
Doei
Juist niet, dat zeg ikquote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
maar of het bijzonder is? ik betwijfel het
smooth..maar ik slaap nog lieverquote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik offer mij wel op als plan b
Keiharde afwijzing dit... Gaat al mijn zelfvertrouwenquote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
smooth..maar ik slaap nog liever
Lief zijn tegen iedereen kan nooit, ook niet op kerst. Meestal word je toch door iemand geïrriteerd dusjaquote:
Ja, vervelende downtimequote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
het is zo 2 uur
laten we het hierbij houden
en nu ga ik echt slapen, ajuquote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Keiharde afwijzing dit... Gaat al mijn zelfvertrouwen
Geirriteerd worden op een forumuserquote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Lief zijn tegen iedereen kan nooit, ook niet op kerst. Meestal word je toch door iemand geïrriteerd dusja
eens! ik geef niet eens iets om kerstquote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Lief zijn tegen iedereen kan nooit, ook niet op kerst. Meestal word je toch door iemand geïrriteerd dusja
Jij zou slapen toch?quote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
eens! ik geef niet eens iets om kerst
Waar zie jij ergens staan dat ik het over een forumuser heb?quote:Op zondag 21 december 2014 01:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geirriteerd worden op een forumuser
Al je posts in dit topic bewijzen het gezegde.quote:Op zondag 21 december 2014 01:59 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Waar zie jij ergens staan dat ik het over een forumuser heb?
Ik had het hier eigenlijk over IRL, maar dat is iets wat jij waarschijnlijk niet kent.quote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Al je posts in dit topic bewijzen het gezegde.
Je pakt het helemaal verkeerd aanquote:Op zondag 21 december 2014 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
"jij ook hetzalallemaalwel"
Dat wil ik niet.quote:Op zondag 21 december 2014 02:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Je pakt het helemaal verkeerd aanZe is nu een beetje heet, daar moet je op ingaan.
IRL? Wat is dat?quote:Op zondag 21 december 2014 02:01 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik had het hier eigenlijk over IRL, maar dat is iets wat jij waarschijnlijk niet kent.
Toedels
Dat ontken ik ook niet.quote:Op zondag 21 december 2014 02:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso zijn al mijn reacties zéér begrijpelijk.
Door downtime. Het script draait nog op dit moment, ff geduld hebbenquote:Op zondag 21 december 2014 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
wrm wordt de index niet bijgewerkt bondagegod
Ah oke. Hoelaat wordt ie bijgewerkt?quote:Op zondag 21 december 2014 02:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Door downtime. Het script draait nog op dit moment, ff geduld hebben
Geen idee, is variabel en afhankelijk van het aantal te indexeren posts en andere zaken die op de server actief zijn. Kan ik geen zinnig woord over zeggen. Denk dat hij ergens tegen kwart over wel klaar zal zijn, maar kan net zo goed half worden.quote:Op zondag 21 december 2014 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ah oke. Hoelaat wordt ie bijgewerkt?
Oh okeequote:Op zondag 21 december 2014 02:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee, is variabel en afhankelijk van het aantal te indexeren posts en andere zaken die op de server actief zijn. Kan ik geen zinnig woord over zeggen. Denk dat hij ergens tegen kwart over wel klaar zal zijn, maar kan net zo goed half worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |