Het was een vraag gast. Daar kun je ja of nee op antwoord. Of desnoods geen commentaar.quote:Op zondag 21 december 2014 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je moet niet zo raar doen met je toestemming enzo.
Jij en onderhoudend? Kom nou...quote:Op zondag 21 december 2014 01:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij begint met "rot op". We hadden gister nog een onderhoudend gesprek over je radioprogramma Fylax Friday. Ik snap dit niet.
boysquote:Op zondag 21 december 2014 01:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pssst jij bent een meisje geen vrouwww![]()
Meelopenquote:Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij en onderhoudend? Kom nou...
Ga ff naar bed ofzo.quote:Op zondag 21 december 2014 01:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij en onderhoudend? Kom nou...
Niet meedoen aan de relquote:
Zie je dit bedoel ik nou, andere mensen verwijten dat ze meelopen maar het zelf doen.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Zie je dit bedoel ik nou, andere mensen verwijten dat ze meelopen maar het zelf doen.
Donderstraal even een end op jong
quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de kerel die tegen een jochie van 15 uitvalt en de ene na de andere ziekte rondsmijt..
oei...laten we maar doen dat het komt door de vakantiequote:Op zondag 21 december 2014 01:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij insinueer je een heleboel nu.
Zit een geschiedenis achter.quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n feestlijk ventje
Weet niet of ik het zo makkelijk kan laten gaan hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 01:35 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
oei...laten we maar doen dat het komt door de vakantie
Dickpic watch outquote:
Is ie ook niet. Echt een rare vent hij.quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n feestlijk ventje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |