quote:
Kneusquote:Op zondag 21 december 2014 01:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wel kankerlijers met een iets te grote bek zoals jij.
Wtf gastquote:Op zondag 21 december 2014 01:22 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wel kankerlijers met een iets te grote bek zoals jij.
Ik stelde je gewoon een vraag. Waarom moest je zo reageren, naar ventje dat je bent.quote:
Bok jij maar ff op kneusje opperclassquote:
Beter bemoei jij je ff met je eigen zaken, vuile hond.quote:Op zondag 21 december 2014 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Beter doe je normaal ofzo
Zegt degene die mij vol uitscheld.quote:Op zondag 21 december 2014 01:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik stelde je gewoon een vraag. Waarom moest je zo reageren, naar ventje dat je bent.
Ga anders even ergens anders kontenlikken aan Copthorne.quote:Op zondag 21 december 2014 01:28 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bok jij maar ff op kneusje opperclass
Wat een kneus ben je ook zeg...quote:Op zondag 21 december 2014 01:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Beter bemoei jij je ff met je eigen zaken, vuile hond.
Onder of boven de 18?quote:Op zondag 21 december 2014 01:30 schreef Clashy het volgende:
Mijn leeftijd gaat je niks aan.
Wat een gezelligheid hier.
Jij begint met "rot op". We hadden gister nog een onderhoudend gesprek over je radioprogramma Fylax Friday. Ik snap dit niet.quote:
Posts TR'enquote:Op zondag 21 december 2014 01:30 schreef Fylax het volgende:
Copthorne wat zielig, beetje je posts weghalen. Gelukkig heb ik ze al geTR't.
Je moet niet zo raar doen met je toestemming enzo.quote:Op zondag 21 december 2014 01:31 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij begint met "rot op". We hadden gister nog een onderhoudend gesprek over je radioprogramma Fylax Friday. Ik snap dit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |