ahhh toe!!quote:Op zondag 21 december 2014 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet niet of ik het zo makkelijk kan laten gaan hoor.
Ben in het echt een hele gezellige jongen. Je kunt echt met mij lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n feestlijk ventje
Je vergeet een deel van het verhaal te vertellen, pik.quote:Op zondag 21 december 2014 01:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Aldus de kerel die tegen een jochie van 15 uitvalt en de ene na de andere ziekte rondsmijt..
Blijkbaar ook een kort lontje, dan kan je niet meer lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ben in het echt een hele gezellige jongen. Je kunt echt met mij lachen.
Ja, inderdaad. Ik durf te wedden dat al die stoere boys hard lachen om jouw gescheld hahahaquote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
TR gemacht.quote:Op zondag 21 december 2014 01:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is ie ook niet. Echt een rare vent hij.
Is dat relevant? Je bent oud zat, dunkt me.quote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Je vergeet een deel van het verhaal te vertellen, pik.
dit is niet echt wil je zeggen?quote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
25 pasquote:Op zondag 21 december 2014 01:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat relevant? Je bent oud zat, dunkt me.
Klopt, je posts zijn niets.quote:Op zondag 21 december 2014 01:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn posts zijn niets vergeleken wat jij post.
Hahahhahaquote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klopt, je posts zijn niets.Eindelijk wat zelfreflectie.
sorryquote:Op zondag 21 december 2014 01:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wees eens creatief zou ik zeggen.
Nee jou scheldposts zijn van kwaliteit?quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Klopt, je posts zijn niets.Eindelijk wat zelfreflectie.
Ga weg man. Ze is veel te jong voor jou.quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Zullen wij een keer daten?Gaan we lekker uit eten en daarna seksen.
Ben jij zijn schoolmeester ofzo? Of hoop je gewoon in zijn broekje te komen?quote:Op zondag 21 december 2014 01:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
25 - 15.
En dan ben jij degene die zo uitvalt tegen dat joch? Ga je schamen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |