Allebei.quote:Op zondag 21 december 2014 01:50 schreef terrastegel het volgende:
Als een TR gemaakt wordt, zien de mods toch het oude bericht en niet het geëdite bericht he?
Ja, maar mods kunnen ook aanpassingen in een bericht zien. Dus zij zien altijd het oorspronkelijke berichtquote:Op zondag 21 december 2014 01:50 schreef terrastegel het volgende:
Als een TR gemaakt wordt, zien de mods toch het oude bericht en niet het geëdite bericht he?
Nou copthorne wat voor zin heeft het dan dat je je post edit?quote:
Mods kunnen gwn geschiedenis zien dus dat editen heeft idd geen zinquote:Op zondag 21 december 2014 01:51 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nou copthorne wat voor zin heeft het dan dat je je post edit?
Schrik voor je al zo slechte imago nog wat verder te schaden?
Even aangepast voor je.quote:Op zondag 21 december 2014 01:52 schreef TheWeeknd het volgende:
die Copthorne is best kansloos..en ik ben niet eens zo 'bekend' nog op fok
ik heb nooit beweerd dat het bijzonder wasquote:Op zondag 21 december 2014 01:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen dus zo bijzonder is dat niet.
Zo zie je maar, waarom hij z'n posts edit.quote:Op zondag 21 december 2014 01:52 schreef TheWeeknd het volgende:
Volgens mij is die Copthorne best kansloos..en ik ben niet eens zo 'bekend' nog op fok
Zeg jij.quote:Op zondag 21 december 2014 01:51 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nou copthorne wat voor zin heeft het dan dat je je post edit?
Schrik voor je al zo slechte imago nog wat verder te schaden?
ik verveelde me dus nam weer eens een kijke hier en nu verveel ik mij alsnog en heb geen plan bquote:
Posten dat je het doet is voldoende om iets te beweren.quote:Op zondag 21 december 2014 01:53 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb nooit beweerd dat het bijzonder was
quote:Op zondag 21 december 2014 01:53 schreef bondage het volgende:
Doe allemaal eens normaal godverdomme. Doe net alsof je een chocolade sigaret rookt, en eet het dan op
Ik offer mij wel op als plan bquote:Op zondag 21 december 2014 01:54 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik verveelde me dus nam weer eens een kijke hier en nu verveel ik mij alsnog en heb geen plan b
maar of het bijzonder is? ik betwijfel hetquote:Op zondag 21 december 2014 01:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Posten dat je het doet is voldoende om iets te beweren.
tegenover jou en copthorne etc kan er weinig positief uitkomen. Jullie doen namelijk niets goed.quote:Op zondag 21 december 2014 01:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zeg jij.
Een van de weinige users waar ooit ook maar een greinte positiviteit uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |