Echt hequote:Op zondag 21 december 2014 14:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Waar zijn ze he, als je ze nodig hebt
KLB volk, net de politie
Wrm? ;squote:Op zondag 21 december 2014 14:18 schreef DjeDje het volgende:
Ik ben nu al klaar met de kerstvakantie![]()
Ik heb zo'n gevoel dat ik me namelijk echt dood ga vervelen. Er zijn natuurlijk dingen wat ik kan doen, maar nergens zin in..quote:
Ga fappen met richie.quote:Op zondag 21 december 2014 14:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat ik me namelijk echt dood ga vervelen. Er zijn natuurlijk dingen wat ik kan doen, maar nergens zin in..
Als je zo weer naar school/werk moet ga je wensen dat je nog een weekje vakantie had, is altijd zoquote:
Best wel realistisch inderdaad. Mijn ene oog is inderdaad kleiner dan de ander!quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]100% natuurgetrouwe foto realistische artwork van mij in twijfel trekken
School tegenwoordig is net vakantie jaquote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je zo weer naar school/werk moet ga je wensen dat je nog een weekje vakantie had, is altijd zo
Voor mij wel, het enige voordeel van blijven zittenquote:Op zondag 21 december 2014 14:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
School tegenwoordig is net vakantie ja
Zijn de winkels vandaag open in Assen eigenlijks?quote:Op zondag 21 december 2014 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je zo weer naar school/werk moet ga je wensen dat je nog een weekje vakantie had, is altijd zo
Ja, maar jij gaat straks naar hbo/uni (dacht ik) dan is het ook leve de vrijheid hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor mij wel, het enige voordeel van blijven zitten
Ja tot 18:00quote:Op zondag 21 december 2014 14:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zijn de winkels vandaag open in Assen eigenlijks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |