Sorry, welterusten hermann.quote:Op zondag 21 december 2014 02:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja ok ik denk ik wacht ff paar minuutjes om de lieve reacties te lezen, krijg ik dit
excuses aanvaard. welterusten jij ook.quote:Op zondag 21 december 2014 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sorry, welterusten hermann.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2014 02:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
excuses aanvaard. welterusten jij ook.Oké, hermannSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, jij hebt nog steeds niets door hequote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij werkt stalken beter als het slachtoffer niet weet dat jij hem gaat stalken
Ja mijn vrouw had ik ook goed tuk ja.... ze vond het fantastisch... twee vrijdagen op rij... maar het was maar een grapje haha wat heeft ze gelachenquote:Op zondag 21 december 2014 12:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Mogge Toto en DjeDje.
@Slaap: jij was niet teut hé, schurkie. Ik ben er gewoon ingetrapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |