waar woon jequote:
Rico.quote:Op zondag 21 december 2014 01:53 schreef Blackings het volgende:
ik sluit [ img ] af met [ / ]
daarom zijn ze allemaal fockt op
wollah welterusten mafkeesquote:
Provincie Groningen zeg ik tochquote:
ik ga je stalkenquote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Provincie Groningen zeg ik toch
Maar wat doet dat er steeds toe?
Studeer je in Groningen?quote:Op zondag 21 december 2014 01:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Provincie Groningen zeg ik toch
Maar wat doet dat er steeds toe?
Omdat ik aan de andere kant van NL woon.quote:
Nope, maar kom er wel vandaanquote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Studeer je in Groningen?
Dan raad ik je aan niet te komenquote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Omdat ik aan de andere kant van NL woon.
wat als ik blackings stalk terwijl hij jou stalkt?quote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan niet te komen
Ervaringsdeskundige gespot.quote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij werkt stalken beter als het slachtoffer niet weet dat jij hem gaat stalken
Over mijn pener van 29cm jaquote:
Groningen = Groen = Jonko?quote:Op zondag 21 december 2014 01:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan niet te komen
Dan welquote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als ik blackings stalk terwijl hij jou stalkt?
Iddquote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Uit groningen komen en dan niet in groningen studeren ;')
nee, bedankt. ik heb uiteraard geen ervaring met stalken, dus als een politieagent dit leest, dat was maar een grapje.quote:Op zondag 21 december 2014 01:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige gespot.
Zullen we even contact houden over stalken in DM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |