ik 10quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:43 schreef belsen het volgende:
Ik heb er geloof ik maar 8 uit de OP...
ik heb van Flaming Lips ook een anderequote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef methodmich het volgende:
Heb er 18 in de collectie. Als er voor The Flaming Lips een betere keuze was geweest, hadden dat er 19 kunnen zijn.
12 hier..quote:Op zondag 21 december 2014 12:37 schreef Gehenna het volgende:
11 heb ik in de collectie
maar digitaal heb ik ze allemaal (gehad)
Wat is er mis met Yoshimi...? Fantastische plaat, man.quote:Op zondag 21 december 2014 17:15 schreef methodmich het volgende:
Heb er 18 in de collectie. Als er voor The Flaming Lips een betere keuze was geweest, hadden dat er 19 kunnen zijn.
Geen onaardige plaat, maar ik zou als ultieme Lips-plaat altijd voor The Soft Bulletin of Transmissions From The Satellite Heart gaan. Vandaar.quote:Op zondag 21 december 2014 21:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Yoshimi...? Fantastische plaat, man.
die heb ik ook nietquote:Op maandag 22 december 2014 16:37 schreef methodmich het volgende:
Geen onaardige plaat, maar ik zou als ultieme Lips-plaat altijd voor The Soft Bulletin of Transmissions From The Satellite Heart gaan. Vandaar.
Nee, Hit to Death in the Future Headquote:Op maandag 22 december 2014 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welke heb jij dan? At War With The Mystics?
Ook geen verkeerde!! Sowieso vond ik het werk in de jaren negentig toch het leukst. Samen met die maffe Beatles-coverplaat van dit jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 16:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, Hit to Death in the Future Head
IK zou daar zomaar minimaal een stuk of 5 mee kunnen dubbelen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:16 schreef Beregd het volgende:
Goed, 2014 hebben we nu wel gehad, nu http://www.stereogum.com/(...)albums-of-2015/list/
Wat een lijst al eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |