• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
marco zal best veel betaald hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:32 schreef Pheno het volgende:
En dan nog op de parkeerplaats wat bijverdienen na dat 'sporten'
Ik denk dat Leontine er wat fitter uitzietquote:
Brengt gelukquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef vencodark het volgende:
Waarom staan deze 3 altijd in dezelfde volgorde?
Blond moet 'voorop' dus in het midden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef vencodark het volgende:
Die blonde is de Harry Styles van dit groepjequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef vencodark het volgende:
geluidstechnischquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef vencodark het volgende:
Eentje heeft een halve long, misschien heeft het daarmee te maken /zieligverhaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef vencodark het volgende:
JAquote:
Die donkere is toch het knapst en die rooie een goeie uitstraling.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die blonde is de Harry Styles van dit groepje
Dan zou de donkere Louis moeten zijn en de rooie Harry, de blonde Zayne.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die donkere is toch het knapst en die rooie een goeie uitstraling.
Blond kijkt stom.
Blond vind ik juist eng. Dat blonde staat haar zo lelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blond kijkt stom.
Die donkere vind ik het lelijkste, blonde is het mooist. Rood blijft een Özilquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blond kijkt stom.
Omdat Leona dat seizoen won.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom staat leona op nummer 1 in seizoen 3 in de openingspost?
Doe rooie heeft flinke wallenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blond kijkt stom.
Ze mag als ze Tjeerdje in het treintje meeneemt en Total Touch liedje doetquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Trijntje ziet er echt een stuk beter uit. Wie vertelt haar dat ze toch niet naar het ESF mag?
Hall of Famequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Waarom staat leona op nummer 1 in seizoen 3 in de openingspost?
Maar dat zegt niets over uitstraling.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Doe rooie heeft flinke wallen
Nou als je ziet dat die rooie een knulletje van 17 met babyface heeft gekozen, vraag ik me af of dat nou echt uren stomende sex isquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef NoNickOne het volgende:
Ik denk overigens wel dat ze echt fucking lekker kunnen pijpen
Ik vind haar ook tof.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef GTSTFreakje het volgende:
Emmaly heeft zo'n vrolijke en mooie uitstraling ik word gelukkig van dat kind![]()
![]()
![]()
Ze kan geen naam zonder stemmetje doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef Cee het volgende:
Hoe Wendy dat ook uitspreekt. Hoedjiiiiieeeeeeen.
Jawel ze straalt moeheid uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat zegt niets over uitstraling.
Gooi dit maar op twitter!quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef GTSTFreakje het volgende:
Emmaly heeft zo'n vrolijke en mooie uitstraling ik word gelukkig van dat kind![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou als je ziet dat die rooie een knulletje van 17 met babyface heeft gekozen, vraag ik me af of dat nou echt uren stomende sex is
Collega kreeg vandaag dat tijdschrift van 'r gratis bij een aankoop in de Bruna. Wat een blad zeg.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan geen naam zonder stemmetje doen
ik werd blij van dat kontje waar ze trots op is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef GTSTFreakje het volgende:
![]()
![]()
Ze vertelde net dat ze maar 1 werkende long heeft. Ik denk dat ze daarom ook veel kleiner is dan de anderen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jawel ze straalt moeheid uit
Vaderschap houdt hem bezigquote:
Perez denkt dat het omgebouwde kerels zijn....quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Natuurlijk houdt Perez van die Oostblok stijl
Hij heeft toch een zoontje?quote:
Die zingt altijd zonder medeklinkers.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er met Frank aan de hand? Hij klinkt dronken
Oh het is wel een drieling dan? wist het niet zekrquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vertelde net dat ze maar 1 werkende long heeft. Ik denk dat ze daarom ook veel kleiner is dan de anderen.
Die met dat donkere haar heeft die extra long opgegeten dus is daarom wat steviger...quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh het is wel een drieling dan? wist het niet zekr
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vraag me elke keer af of ik hetero ben als ik Sjors zie.
Sorry sjors
Het klinkt wel erger dan anders toch? Sjors is zo wel een enorme baas, dat scheeltquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zingt altijd zonder medeklinkers.
Nee, 1 is een nichtje toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die donkere is haar tweelingzus, als je tienerfoto's kijkt, lijkt ze wel 5 jaar jonger dan haar tweeling.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:41 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry sjors
Hij niet in elk geval, toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry sjors
Ja. En gaan we ook als kwartet. Met Cee en Miss_Dynastie. Alle kleuren haren en lengtes, echt wel dat we gaan winnenquote:
Correct!quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij niet in elk geval, toch?
Oh yeah.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. En gaan we ook als kwartet. Met Cee en Miss_Dynastie. Alle kleuren haren en lengtes, echt wel dat we gaan winnen
Dus die donkere en rooie zijn een tweeling en die blonde is hun zusquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Die donkere is haar tweelingzus, als je tienerfoto's kijkt, lijkt ze wel 5 jaar jonger dan haar tweeling.
Intens lieve bescheiden en getalenteerde meidquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef GTSTFreakje het volgende:
![]()
![]()
Benny achter de piano en wij als OdieDriequote:
Ik verheug mequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. En gaan we ook als kwartet. Met Cee en Miss_Dynastie. Alle kleuren haren en lengtes, echt wel dat we gaan winnen
* FritsFlits zoekt naar een berm met een spoor erinquote:
Jij haalt de Oostblokstemmen voor ons binnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik verheug me
Ik wil wel meedoen met het ESF he? Dat jullie er ff rekening mee houden
We nemen onze oostblokjurkjes van The Voice gewoon mee naar ESFquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik verheug me
Ik wil wel meedoen met het ESF he? Dat jullie er ff rekening mee houden
Oeh jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij haalt de Oostblokstemmen voor ons binnen.
Ik denk wel dat Emmaly blijft hangen en succes gaat krijgen. Ook al ze niet wint.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:44 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Intens lieve bescheiden en getalenteerde meid
serieus?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:45 schreef iBenny het volgende:
Nadat Ilse zei dat de #piemeltrui een trui met apen is, zie ik elke week een aap op haar shirt
Kun je nagaan hoe hoog dat bereik was toen z'n paling nog niet was ingedaaldquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:46 schreef Stickertje het volgende:
zelfs jantje smit heeft een hoger stembereik dan ali
Datquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Emmaly blijft hangen en succes gaat krijgen. Ook al ze niet wint.
Denk ik ook. Ze is gewoon te goed om zomaar te verdwijnenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Emmaly blijft hangen en succes gaat krijgen. Ook al ze niet wint.
Nou! Met recht donkere dagen voor Kerstquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef iBenny het volgende:
Hoeveel mensen zullen zichzelf hebben opgehangen na deze uitzending? Al die semi-zelfmoord nummers
"Als je jeuk hebt, dan heb je een soa"quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef style2k het volgende:
zin in zelfmoord ? bel sjors van der panne
zin in een soa na een goedkope neukbeurt? bel og3nequote:Op vrijdag 19 december 2014 21:48 schreef style2k het volgende:
zin in zelfmoord ? bel sjors van der panne
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zin in een soa na een goedkope neukbeurt? bel og3ne
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zin in een soa na een goedkope neukbeurt? bel og3ne
Is ze wel meer vrij om andere dingen te doen, als nummer 1 kan je rondjes paraderen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:57 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik baal dat Emmaly niet gaan winnen
Dat is wel waar, maar ik gun het OGENE gewoon niet, hun zijn nu wel bekend genoeg en Emmaly verdient de eer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is ze wel meer vrij om andere dingen te doen, als nummer 1 kan je rondjes paraderen.
Ik gun ze het ook niet, maar ach als men dat stemt dan moet het maar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar ik gun het OGENE gewoon niet, hun zijn nu wel bekend genoeg en Emmaly verdient de eer.
Triest hè. Zonder hem had het nooit zo uitgepakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef NoNickOne het volgende:
Haha Waylon krijgt totaal geen credits terwijl hij op bijna elke song van dat album staat
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Lijkt me lastig om ineens zo bizar veel te moeten zingen voor de kandidaten. Natuurlijk niet voor Ogene, die zitten al sinds de baarmoeder in het vak
Nee, tuurlijk niet, alle eer moet naar Ilse!quote:
Alain clark zit er ook raar uit zonder pet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Mr probz is zo gruwelijk lekker.
Tot hij geen petje meer draagt
Echt he... Dat enorme hoofdquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Mr probz is zo gruwelijk lekker.
Tot hij geen petje meer draagt
Ja. Maar die is met muts ook niet lekker. Vind ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alain clark zit er ook raar uit zonder pet.
Waarom sletjes? Heb je met alledrie het bed gedeeld?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind sjors de betere. Waarom? NLtalig.
Guus is een 1D kloon
Emmaly het reuzenkind
En de andere 3 zijn sletjes
niet lekker maar wel een goeie look.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Maar die is met muts ook niet lekker. Vind ik
Jep, al is de blonde wel het leukst :$quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef lizzy71 het volgende:
[..]
Waarom sletjes? Heb je met alledrie het bed gedeeld?
Bij mij wel. Maar blijkbaar vind het merendeel het niet boeiend of zo. Want ze lacht zo liefquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
ilse is ontzettend door de mand gevallen na dat ESF gedoe
1.80m en 1.50quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef vencodark het volgende:
Hoe lang is Emmaly en hoe lang is die rooie? Blijft bizar.
Hahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jep, al is de blonde wel het leukst :$
Moederkoek?quote:
Bij mij ook.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mij wel. Maar blijkbaar vind het merendeel het niet boeiend of zo. Want ze lacht zo lief
Goeie pijphoogtesquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt een topartiest. Maar Nederland kiest voor drie zusjes. Want die zijn zo schattig of zo
Past goed bij haar iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef vencodark het volgende:
Nou, dit vind ik dit dus wel een leuk liedje.
Ja, dat denk ik echt. Zelden dat vertrouwen gehad maar die raakt niet in vergetelheid, hoop ik.quote:
maar dan ben jij toch eigenlijk t sletje?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jep, al is de blonde wel het leukst :$
Amen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Emmaly is iig spontaan en zichzelf, die 3 grietjes zijn een dikke act, elk handgebaartje en oogje dicht is vooraf bepaald.
Emmaly is ook een act.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Emmaly is iig spontaan en zichzelf, die 3 grietjes zijn een dikke act, elk handgebaartje en oogje dicht is vooraf bepaald.
3 Russische biggetjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Echt een topartiest. Maar Nederland kiest voor drie zusjes. Want die zijn zo schattig of zo
Neuh.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef NoNickOne het volgende:
Ben benieuwd of OG3NE überhaupt nog in te halen is
Die beweegt zich nonchalant en zit niet bij elke beweging met een zaadvragende blik de camera in te turen.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we dan allemaal maar voor Sjors zijn?
Yeah!quote:
Een grote glitter-act. Maar ja er kan er maar één de 'winnaar' zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Nou nee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen we dan allemaal maar voor Sjors zijn?
Ja, Sjors moet eigenlijk winnen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef Stickertje het volgende:
sjors is het minst commercieel met zijn nederlandse muziek, daarom ben ik nu voor sjors
Mogen ze het hele jaar paradepaardje zijn en Emmaly aan een echte cd werkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Een grote glitter-act. Maar ja er kan er maar één de 'winnaar' zijn.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
met een zaadvragende blik de camera in te turen.
Guus dan?quote:
Johan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef Xan21 het volgende:
Guus doet me denken aan die friese trucker die ook zo professioneel overkwam
We levelen dit seizoen wel allemaal gigantischquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Guus mag ook winnen trouwens. Al wint Conchita Wurst, als het Ogene maar niet wordt...
ik heb geen tablet/smartphonequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef MeloD het volgende:
Heel Fok op Sjors met de gratis stem, dan moet het lukken
Had je geen commerciële acts verwacht bij een commercieel programma?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:08 schreef Stickertje het volgende:
sjors is het minst commercieel met zijn nederlandse muziek, daarom ben ik nu voor sjors
nee hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef Cee het volgende:
Ben ik gewoon lekker in m'n eentje voor OG3NE nu.
Og3ne moet winnen!quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Guus mag ook winnen trouwens. Al wint Conchita Wurst, als het Ogene maar niet wordt...
Vanwaar de associatie met het Oostblok?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles beter dan die Oostblokgrietjes
had juist geen sjors-act verwacht bij zo;n commercieel programmaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Had je geen commerciële acts verwacht bij een commercieel programma?
Zo is dat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mogen ze het hele jaar paradepaardje zijn en Emmaly aan een echte cd werken
die snap ik ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vanwaar de associatie met het Oostblok?
Die ontbrak vanavond nogquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Jaloezie van vrouwen op mooie talentvolle meisjes.
Vanwege hun gezicht, vooral die zwartequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vanwaar de associatie met het Oostblok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |