SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! © OP #SR14 Slowchat 2014 mede mogelijk gemaakt door Pino112
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2014 23:32:12 ]
Ik bied -500¤ minstens, dus dat ze 500 euro moet betalen aan mij.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:23 schreef Zaktabak het volgende:
https://veiling.3fm.nl/eigen-lied-vanclaudia-de-breij
Kun je de bovenste banner even repareren?quote:
Ooit was ik er goed inquote:Op donderdag 18 december 2014 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan niet quoten. Maar DaMook
ik vind het nog steeds een geweldige mixquote:
Ze moeten die tv's daar weghalen, dan gaan al die chicks niet zo irritsnt gek doenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:26 schreef PinkLow het volgende:
Waarom is iedereen zo van.... 'aaaah ik ben op tv, aaaah'..... en dan helemaal blij zijn en vergeten dat je op tv bent haha
Hey dat was vast ook mijn leraar danquote:Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben in groep 5 ooit de klas uitgestuurd omdat ik telkens tegen de leraar inging.
Hij beweerde dat Amsterdam de hoofdstad van Noord-Holland was.
Dotanquote:Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef Cee het volgende:
Deze is er toch echt wel een voor Roel.
Ik dacht van Velzen, denk heeft ie genoeg ruimte aan.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef Cee het volgende:
Die doet het toch gewoon?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je de bovenste banner even repareren?
betaal jij de pils? Dan kom ik wel mee.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tjongejongw ik dacht jij weigert geen bier. Maar dus wel
Zullen we geld bij elkaar leggen en 'm voor Roel kopen?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef Cee het volgende:
Mag je die tegel ook tegen het hoofd van Dotan aan gooien?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef Cee het volgende:
dit meen je serieusquote:Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben in groep 5 ooit de klas uitgestuurd omdat ik telkens tegen de leraar inging.
Hij beweerde dat Amsterdam de hoofdstad van Noord-Holland was.
"Can you feeeeheheeeheheeel it coming baaaaaack...."quote:Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag je die tegel ook tegen het hoofd van Dotan aan gooien?
we nemen altijd blikjes bier mee, lekker pauper ookquote:Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
betaal jij de pils? Dan kom ik wel mee.
Als ik ook nog mn bier moet betalen, en me met dat volk daar moet mengen dan denk ik dat ik voor het eind van de avond met een bot mes mn polsen in de lengte heb open gekrast
Ik ga stuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
"Can you feeeeheheeeheheeel it coming baaaaaack...."
Ik had m eigenlijk opgeschrevenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
valt me mee dat die geen slaapgast is dit jaar
behoorlijk jaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we nemen altijd blikje bier mee, lekker pauper ook
gelukkig maarquote:
Gielquote:
Jaquote:
Ik ben blij dat Claudia er niet zit, dat zou voor mij een reden zijn om het een jaar over te slaanquote:Op donderdag 18 december 2014 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Giel![]()
zo blij dat die dr niet in zit
denken dat er iets aan SR daadwerkelijk spontaan isquote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Zaktabak het volgende:
Een nachtopdracht.
SR14 is dus hartstikke gescripted want die gast zou ook mogen slapen als hij dat zou willen.
Heeft een of andere jolige harrie Humberto in geflikkerd.quote:
Excuus. Het is 'wederom bewezen dat'.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denken dat er iets aan SR daadwerkelijk spontaan is
He halloquote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft een of andere jolige harrie Humberto in geflikkerd.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Okee.. Ik zie het verschil niet, maar hij staat er
Ahquote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft een of andere jolige harrie Humberto in geflikkerd.
Thnxquote:Op donderdag 18 december 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Okee.. Ik zie het verschil niet, maar hij staat er
Ik had het niet verwachtquote:Op donderdag 18 december 2014 23:34 schreef Uccie het volgende:
Coen roept springen....je verwacht het niet.
eerste keer?quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:34 schreef Jimbo het volgende:
ja, wordt dit hem dit jaar?
Niveautje C_A daar zeg
()
Die hangt er ook lekker vrolijk bijquote:Op donderdag 18 december 2014 23:34 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Ik zie een illegaal op de voorste rij.
De omwonende hadden daar al van te voren over geklaagd...dat ze bang waren dat ze ernstig werden gestoord in hun nachtrust.quote:
Eet Slaap Reef Herhaalquote:
Bij lange na nietquote:
Dat heet nou een stad.....quote:
zo zie je maar, als bewoner heb je geen kut te vertellen daar.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
De omwonende hadden daar al van te voren over geklaagd...dat ze bang waren dat ze ernstig werden gestoord in hun nachtrust.
Volgens mij hoef je daar niet bang voor te zijn, dat is gewoon zo.
Ze moeten niet miepen, het is al twee jaar bekend dat ze 5 daagjes daar zitten, als ze er echt zo veel last van hebben dan ga je een midweekje bij een kennis slapen. Opgelost!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
De omwonende hadden daar al van te voren over geklaagd...dat ze bang waren dat ze ernstig werden gestoord in hun nachtrust.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo zie je maar, als bewoner heb je geen kut te vertellen daar.
Mag hopen dat ze een omkostenvergoeding voor een hotel gekregen hebben of iets
Boehoe, net als hier in het dorp klagen de mensen die aan de markt wonen over dingen die op de markt te doen zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 23:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
En anders oordoppen in. Trouwens denk ik dat als je daar nog een paar kamers over hebt, je flink kan binnen lopen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat heet nou een stad.....
Sterker.. het is op een centraal plein...
Dus ga lekker in de polder wonen als je rust zoekt...
Enne het is maar een paar dagen..
Nog een sugar rush gekregen van je borrel?quote:
normale centrum drukte of SR is een groot contrastquote:Op donderdag 18 december 2014 23:35 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat heet nou een stad.....
Sterker.. het is op een centraal plein...
Dus ga lekker in de polder wonen als je rust zoekt...
Enne het is maar een paar dagen..
Voor zover ik weet van een kennis kunnen ze de spreekwoordelijke t*ring krijgen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zo zie je maar, als bewoner heb je geen kut te vertellen daar.
Mag hopen dat ze een omkostenvergoeding voor een hotel gekregen hebben of iets
Of je gaat er lekker tussen staan springen...if you can't beat themquote:Op donderdag 18 december 2014 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze moeten niet miepen, het is al twee jaar bekend dat ze 5 daagjes daar zitten, als ze er echt zo veel last van hebben dan ga je een midweekje bij een kennis slapen. Opgelost!
het zal eens nietquote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Voor zover ik weet van een kennis kunnen ze de spreekwoordelijke t*ring krijgen.
Nee, wel boerenkool met worst gegetenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog een sugar rush gekregen van je borrel?
Lekker.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, wel boerenkool met worst gegeten
Ach ja gemeentes geven geen ene moer om hun inwoners.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
normale centrum drukte of SR is een groot contrast
Er zijn zat mensen die niet op SR zitten te wachten, lekker dan als dat in je voortuin komt, je kan de deur niet meer uit en er staan duizenden mongolen om je huis heen te springen omdat 3fm weer even zn commerciële succesje uit de kast haalt..
Ik bierquote:
dus jij als huiseigenaar moet je maar even aanpassenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze moeten niet miepen, het is al twee jaar bekend dat ze 5 daagjes daar zitten, als ze er echt zo veel last van hebben dan ga je een midweekje bij een kennis slapen. Opgelost!
Trustequote:
Welterustenquote:
er zijn zat mensen die niets met SR of kerst hebben , of iets met familie.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:38 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Waarom een duur hotel terwijl je ook familie hebt, en vergeet niet... het is kerst
Gemeente vergoed niks, want SR14 is niet van hun. Verder ligt het aan de organisatie lijkt me of die vergoeden, maar 3FM zal dat wel niet doen, denk ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus jij als huiseigenaar moet je maar even aanpassen
Heb je een huis ? Zo ja, dan vertel ik je nu al vast dast ik over 2 jaar even langs kom om 4-5 dagen een groot feest voor je deur te geven. Dag en nacht, Leuk dat je het zal vinden
quote:
Meefeestenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die niets met SR of kerst hebben , of iets met familie.
ze moeten voor dit soort mensen hun ongemak gewoon een alternatief kunnen bieden.
Dat dusquote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef PinkLow het volgende:
Wat een gemiep, misschien willen ze anders tijdelijk van huis ruilen met mij? Ik zou me daar prima vermaken daar denk ik. Hier in het dorp is er niks te beleven
Nou en..? je kan verwachten dat als je naast een racebaan gaat wonen dat er wel eens geraced word.. dat is niet anders als je op deze plek gaat wonen...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
normale centrum drukte of SR is een groot contrast
Er zijn zat mensen die niet op SR zitten te wachten, lekker dan als dat in je voortuin komt, je kan de deur niet meer uit en er staan duizenden mongolen om je huis heen te springen omdat 3fm weer even zn commerciële succesje uit de kast haalt..
Geen probleem mee als ik dat op tijd weet. 5 daagjes. Kom op zeg.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus jij als huiseigenaar moet je maar even aanpassen
Heb je een huis ? Zo ja, dan vertel ik je nu al vast dast ik over 2 jaar even langs kom om 4-5 dagen een groot feest voor je deur te geven. Dag en nacht, Leuk dat je het zal vinden
De gemeente geeft wel de vergunning af en weet dat er bezwaren zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Gemeente vergoed niks, want SR14 is niet van hun. Verder ligt het aan de organisatie lijkt me of die vergoeden, maar 3FM zal dat wel niet doen, denk ik.
Zeker in Haarlem, er is vaak genoeg iets daar tot laat. In de zomer ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou en..? je kan verwachten dat als je naast een racebaan gaat wonen dat er wel eens geraced word.. dat is niet anders als je op deze plek gaat wonen...
En ja.. daar is het ook wel eens stil...
Zeiken over herrie als je opeengestapeld gaat wonen in een centrum van een stad.. dan ben je gewoon een klapjostie...
neukzequote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
behoorlijk ja
net als naar vark of de kroeg gaan met je eigen bier
onder de dekensquote:
er zit een groot verschil tussen dagelijkse (overdagse) drukte en dit stelletje zwakzinnigen wat 5 dagen onafgebroken voor je huis loopt te springen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou en..? je kan verwachten dat als je naast een racebaan gaat wonen dat er wel eens geraced word.. dat is niet anders als je op deze plek gaat wonen...
En ja.. daar is het ook wel eens stil...
Zeiken over herrie als je opeengestapeld gaat wonen in een centrum van een stad.. dan ben je gewoon een klapjostie...
De enige waaraan Haarlem iets betaalt is 3FM zelf. Die steken lekker die 500 ton van de gemeente + alle extra advertentie inkomsten. Ook zorgt Haarlem kosteloos voor de politieinzet.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Gemeente vergoed niks, want SR14 is niet van hun. Verder ligt het aan de organisatie lijkt me of die vergoeden, maar 3FM zal dat wel niet doen, denk ik.
Weet wel dat mensen in de buurt een VIP-mogelijkheid krijgen, maar daar heb je geen zak aan met het Glazen Hus
Deal, wisselen we zo alvast de adressen uit ? Ik zocht nog een mooie plek voor een gaaf feestquote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen probleem mee als ik dat op tijd weet. 5 daagjes. Kom op zeg.
Trustequote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Deal, wisselen we zo alvast de adressen uit ? Ik zocht nog een mooie plek voor een gaaf feest
ook pitten, lekker bij mijn vrouwquote:
iemand een sreenshot van die asielzoeker?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
Die asielzoekerdie heeft echt foute shit op
Dat zeg je nu voor de 2e keer...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zit een groot verschil tussen dagelijkse (overdagse) drukte en dit stelletje zwakzinnigen wat 5 dagen onafgebroken voor je huis loopt te springen.
Ik woon bij een druk kruispunt dus als je het verkeer kan tegenhouden en de organisatieskills hebt om het in goede banen te laten lopen dan fax ik zo de gegevens door.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Deal, wisselen we zo alvast de adressen uit ? Ik zocht nog een mooie plek voor een gaaf feest
Die staat ergens vooraan bij het hek, komt regelmatig voorbij.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:45 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
iemand een sreenshot van die asielzoeker?
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overgewaardeerde schijtzooi dit.
Ze kunnen het geld beter geven aan de voedselbank, 3 miljoen potten bruine bonen! Onze medemens!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overgewaardeerde schijtzooi dit.
Dit is geen Suck My Kiss of Soul to Squeeze.quote:
Waar is die screenshotuser als je hem nodig hebt..?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die staat ergens vooraan bij het hek, komt regelmatig voorbij.
Volgens mij staat het daar juist hard op dat pleinquote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Jimbo het is niet zo dat die muziek keihard aanstaat buiten.
Ja wat meer mensen in de stad. Maar dat betekend niet altijd overlast
hoe kan je een evenement als dit als normaal beschouwenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat zeg je nu voor de 2e keer...
Op een plein in het centrum is het normaal dat dit soort zaken voorbij komen...
Dus dat hoort gewoon bij de dagelijkse en nachtelijke geluiden..
hedde gij geen tuin of voortuin?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik woon bij een druk kruispunt dus als je het verkeer kan tegenhouden en de organisatieskills hebt om het in goede banen te laten lopen dan fax ik zo de gegevens door.
Waar mensen zijn, is overlast.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Jimbo het is niet zo dat die muziek keihard aanstaat buiten.
Ja wat meer mensen in de stad. Maar dat betekend niet altijd overlast
Een balkon, die is een beetje te klein.quote:
Gast. je zit daar midden op het stadsplein, die mensen moeten niet zo zeiken, of lekker naar de buitenwijken daar verhuizen.quote:
geloof mij maar, ik ga elk jaar en nee!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij staat het daar juist hard op dat plein
Dan woonde ik nog liever midden in Haarlemquote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Een balkon, die is een beetje te klein.
Ik woon wel 5 minuten van Guus Meeuwis vandaan. Dat dan weer wel.
Nouja het lijkt me dat je daar achterin de muziek ook kunt horenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geloof mij maar, ik ga elk jaar en nee!
Tot voor kort woonde ik tegenover Gers Pardoel.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan woonde ik nog liever midden in Haarlem
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe kan je een evenement als dit als normaal beschouwen
Er is niets in nederland wat te vergelijken is qua teringherrie en lengte (in dagen) als SR.
Ik was in Enschede meerdere dagen en daar stond het geluid buiten erg zacht. Op sommige plaatsen helemaal niet eens te horen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij staat het daar juist hard op dat plein
Ik hoefde ze niet hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot voor kort woonde ik tegenover Gers Pardoel.
Wil je nog steeds de gegevens?
#UitLiefdeVoorBierquote:
ook goed, past wel een drumkit toch ?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Een balkon, die is een beetje te klein.
Ik woon wel 5 minuten van Guus Meeuwis vandaan. Dat dan weer wel.
Ik ga nu even m'n eigen nagels uittrekken.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel, kijk dan:
https://veiling.3fm.nl/persoonlijke-tegel-dotan
ik klaag elk jaar dat de muziek te zacht staatquote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het lijkt me dat je daar achterin de muziek ook kunt horen
ja want dit is ook echt wat je verwacht als je je huis kooptquote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gast. je zit daar midden op het stadsplein, die mensen moeten niet zo zeiken, of lekker naar de buitenwijken daar verhuizen.
Dat is wel slecht, dan zouden ze achterin meer boxen neer moeten zetten eigenlijk..quote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik was in Enschede meerdere dagen en daar stond het geluid buiten erg zacht. Op sommige plaatsen helemaal niet eens te horen.
11einzzz!quote:
dit kan ik niet ontkennen.quote:
Als je een huis koopt, midden in de binnenstad. Jaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want dit is ook echt wat je verwacht als je je huis koopt
noem twee meerdaagse festivals die tussen de huizen zijn ?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]Je vergeet alle meerdaagse festivals maar even..?
En btw ik durf te wedden dat je overdag (alle normale dagelijkse herrie) meer db meet dan je op dit moment op dezelfde plek meet daar..
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi gesproken.
Morgen om 6:00 uur op.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je een huis koopt, midden in de binnenstad. Ja
ik ookquote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit kan ik niet ontkennen.
Nu al zin in Rome
Dat jij nog zo normaal bentquote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot voor kort woonde ik tegenover Gers Pardoel.
Wil je nog steeds de gegevens?
heloefquote:
Nopequote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het lijkt me dat je daar achterin de muziek ook kunt horen
soort hoeren neuken nooit meer werken, maar dan anders.quote:
Verrek ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
soort hoeren neuken nooit meer werken, maar dan anders.
Zoals gezegd, dat is best slecht.quote:
Nog wel ja.quote:
HJquote:
Nee ik word een beet moe van jou... ik draai ff nog een joint..quote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
noem twee meerdaagse festivals die tussen de huizen zijn ?
Die worden niet voor niets op een weiland gezet
HESJTEK VANGRAILSquote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Qunix het volgende:
FANTASTISCHE PLAAT
TRANEN EN KIPPENVEL
ach daar hebben we het al, door al het blowen kan je gewoon niet normaal meer redenerenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee ik word een beet moe van jou... ik draai ff nog een joint..![]()
quote:
Zo zie ik jou anders nog niet staan na een 4-0 nederlaag. Moet jij niet op tijd weer in de haven zijn morgen?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme, lelijke hoer met dr neuzensjaal
Opknopen met dat ding
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach daar hebben we het al, door al het blowen kan je gewoon niet normaal meer redeneren
kippenvelquote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef Cee het volgende:
Vangrail, whatsappen op een P, schurkend tegen een Poolse trucker, wauw wauw wauw, alles.
*boks*quote:
Nee, ik heb wel hart voor mn club en gebruik mn sjaal niet gewoon als accessoire om zogenaamd leuk over te komenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo zie ik jou anders nog niet staan na een 4-0 nederlaag. Moet jij niet op tijd weer in de haven zijn morgen?
TE GEK HEE!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:53 schreef Cee het volgende:
Vangrail, whatsappen op een P, schurkend tegen een Poolse trucker, wauw wauw wauw, alles.
Ah ligt dus niet aan mijquote:Op donderdag 18 december 2014 23:55 schreef Snowballed het volgende:
En toen lag de stream er ff uit..
Lekker bij de #anthem :/quote:Op donderdag 18 december 2014 23:55 schreef Snowballed het volgende:
En toen lag de stream er ff uit..
Bedankt voor centen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:55 schreef Pino112 het volgende:
Ah, gedeeltes van het nummer draaien. Net zoals vorig jaar.
Truste DM.quote:
Plage, anthem!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:56 schreef Claude_Viole het volgende:
Beter draaien ze Crystal Fighters met You & I!
Ik zit nog in de denk ik fasequote:
Het kent maar een paar 'spring'-momenten, verder is het een beetje dromerig geneuzel en gekrijs.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van mij had dit geen anthem hoeven zijn.
Oh dat is dat nieuwe plaatje toch? Dat kan nog wel wat worden.quote:
Dan blijf je toch gewoon.quote:
Reclame Hansquote:
wILBERTquote:
joh?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:59 schreef PeterPastoor het volgende:
FHRITP net bij de samenvatting
Dit was wel erg overdrevenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:59 schreef PinkLow het volgende:
Tijdens de reclame gaat het geluid toch altijd harder
#SKIDDILLYquote:Op donderdag 18 december 2014 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
dUIDELIJK WAT HET ANTHEM WORDT WEL
Eehm.. ja nou nee.. het klinkt wel harder maar dat is het niet..quote:Op donderdag 18 december 2014 23:59 schreef PinkLow het volgende:
Tijdens de reclame gaat het geluid toch altijd harder
trustenquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan "Fuck her right in the pussy" ook op de bingokaart
Ook trustenquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:01 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ga slapen! F*ck this shit voor nu
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:01 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik ga slapen! F*ck this shit voor nu her right in the pussy
Waar haal ik de bingokaartjes;) ik hou van spelletjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan "Fuck her right in the pussy" ook op de bingokaart
quote:Vincent Cornelissen Cyrus vincent.cornelissen.7
0:01
ik ga zo pitten jongens heb me slaap wel nodig
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:02 schreef heloef het volgende:
Het anthem van 2014 wordt u aangeboden door:
[ afbeelding ]
Of jullie nu als hersenloos kuddevolk Galantis willen aanvragen.
quote:Niels @niels2406
0:02
WAT een stumpers die lui met hun "F*ck her right in the p*ssy" #SR14 #3FM
Whahaha.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat anthem zo steeds draaien op het plein, ik weet niet of dat nu galant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |