Ik bierquote:
dus jij als huiseigenaar moet je maar even aanpassenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze moeten niet miepen, het is al twee jaar bekend dat ze 5 daagjes daar zitten, als ze er echt zo veel last van hebben dan ga je een midweekje bij een kennis slapen. Opgelost!
Trustequote:
Welterustenquote:
er zijn zat mensen die niets met SR of kerst hebben , of iets met familie.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:38 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Waarom een duur hotel terwijl je ook familie hebt, en vergeet niet... het is kerst
Gemeente vergoed niks, want SR14 is niet van hun. Verder ligt het aan de organisatie lijkt me of die vergoeden, maar 3FM zal dat wel niet doen, denk ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus jij als huiseigenaar moet je maar even aanpassen
Heb je een huis ? Zo ja, dan vertel ik je nu al vast dast ik over 2 jaar even langs kom om 4-5 dagen een groot feest voor je deur te geven. Dag en nacht, Leuk dat je het zal vinden
quote:
Meefeestenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zijn zat mensen die niets met SR of kerst hebben , of iets met familie.
ze moeten voor dit soort mensen hun ongemak gewoon een alternatief kunnen bieden.
Dat dusquote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef PinkLow het volgende:
Wat een gemiep, misschien willen ze anders tijdelijk van huis ruilen met mij? Ik zou me daar prima vermaken daar denk ik. Hier in het dorp is er niks te beleven
Nou en..? je kan verwachten dat als je naast een racebaan gaat wonen dat er wel eens geraced word.. dat is niet anders als je op deze plek gaat wonen...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
normale centrum drukte of SR is een groot contrast
Er zijn zat mensen die niet op SR zitten te wachten, lekker dan als dat in je voortuin komt, je kan de deur niet meer uit en er staan duizenden mongolen om je huis heen te springen omdat 3fm weer even zn commerciële succesje uit de kast haalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |