Geen probleem mee als ik dat op tijd weet. 5 daagjes. Kom op zeg.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dus jij als huiseigenaar moet je maar even aanpassen
Heb je een huis ? Zo ja, dan vertel ik je nu al vast dast ik over 2 jaar even langs kom om 4-5 dagen een groot feest voor je deur te geven. Dag en nacht, Leuk dat je het zal vinden
De gemeente geeft wel de vergunning af en weet dat er bezwaren zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Gemeente vergoed niks, want SR14 is niet van hun. Verder ligt het aan de organisatie lijkt me of die vergoeden, maar 3FM zal dat wel niet doen, denk ik.
Zeker in Haarlem, er is vaak genoeg iets daar tot laat. In de zomer ook.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou en..? je kan verwachten dat als je naast een racebaan gaat wonen dat er wel eens geraced word.. dat is niet anders als je op deze plek gaat wonen...
En ja.. daar is het ook wel eens stil...
Zeiken over herrie als je opeengestapeld gaat wonen in een centrum van een stad.. dan ben je gewoon een klapjostie...
neukzequote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
behoorlijk ja
net als naar vark of de kroeg gaan met je eigen bier
onder de dekensquote:
er zit een groot verschil tussen dagelijkse (overdagse) drukte en dit stelletje zwakzinnigen wat 5 dagen onafgebroken voor je huis loopt te springen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou en..? je kan verwachten dat als je naast een racebaan gaat wonen dat er wel eens geraced word.. dat is niet anders als je op deze plek gaat wonen...
En ja.. daar is het ook wel eens stil...
Zeiken over herrie als je opeengestapeld gaat wonen in een centrum van een stad.. dan ben je gewoon een klapjostie...
De enige waaraan Haarlem iets betaalt is 3FM zelf. Die steken lekker die 500 ton van de gemeente + alle extra advertentie inkomsten. Ook zorgt Haarlem kosteloos voor de politieinzet.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Gemeente vergoed niks, want SR14 is niet van hun. Verder ligt het aan de organisatie lijkt me of die vergoeden, maar 3FM zal dat wel niet doen, denk ik.
Weet wel dat mensen in de buurt een VIP-mogelijkheid krijgen, maar daar heb je geen zak aan met het Glazen Hus
Deal, wisselen we zo alvast de adressen uit ? Ik zocht nog een mooie plek voor een gaaf feestquote:Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen probleem mee als ik dat op tijd weet. 5 daagjes. Kom op zeg.
Trustequote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Deal, wisselen we zo alvast de adressen uit ? Ik zocht nog een mooie plek voor een gaaf feest
ook pitten, lekker bij mijn vrouwquote:
iemand een sreenshot van die asielzoeker?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
Die asielzoekerdie heeft echt foute shit op
Dat zeg je nu voor de 2e keer...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zit een groot verschil tussen dagelijkse (overdagse) drukte en dit stelletje zwakzinnigen wat 5 dagen onafgebroken voor je huis loopt te springen.
Ik woon bij een druk kruispunt dus als je het verkeer kan tegenhouden en de organisatieskills hebt om het in goede banen te laten lopen dan fax ik zo de gegevens door.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Deal, wisselen we zo alvast de adressen uit ? Ik zocht nog een mooie plek voor een gaaf feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |