Die staat ergens vooraan bij het hek, komt regelmatig voorbij.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:45 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
iemand een sreenshot van die asielzoeker?
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overgewaardeerde schijtzooi dit.
Ze kunnen het geld beter geven aan de voedselbank, 3 miljoen potten bruine bonen! Onze medemens!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overgewaardeerde schijtzooi dit.
Dit is geen Suck My Kiss of Soul to Squeeze.quote:
Waar is die screenshotuser als je hem nodig hebt..?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die staat ergens vooraan bij het hek, komt regelmatig voorbij.
Volgens mij staat het daar juist hard op dat pleinquote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Jimbo het is niet zo dat die muziek keihard aanstaat buiten.
Ja wat meer mensen in de stad. Maar dat betekend niet altijd overlast
hoe kan je een evenement als dit als normaal beschouwenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat zeg je nu voor de 2e keer...
Op een plein in het centrum is het normaal dat dit soort zaken voorbij komen...
Dus dat hoort gewoon bij de dagelijkse en nachtelijke geluiden..
hedde gij geen tuin of voortuin?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik woon bij een druk kruispunt dus als je het verkeer kan tegenhouden en de organisatieskills hebt om het in goede banen te laten lopen dan fax ik zo de gegevens door.
Waar mensen zijn, is overlast.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef charmed_angel het volgende:
Jimbo het is niet zo dat die muziek keihard aanstaat buiten.
Ja wat meer mensen in de stad. Maar dat betekend niet altijd overlast
Een balkon, die is een beetje te klein.quote:
Gast. je zit daar midden op het stadsplein, die mensen moeten niet zo zeiken, of lekker naar de buitenwijken daar verhuizen.quote:
geloof mij maar, ik ga elk jaar en nee!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij staat het daar juist hard op dat plein
Dan woonde ik nog liever midden in Haarlemquote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Een balkon, die is een beetje te klein.
Ik woon wel 5 minuten van Guus Meeuwis vandaan. Dat dan weer wel.
Nouja het lijkt me dat je daar achterin de muziek ook kunt horenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geloof mij maar, ik ga elk jaar en nee!
Tot voor kort woonde ik tegenover Gers Pardoel.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan woonde ik nog liever midden in Haarlem
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoe kan je een evenement als dit als normaal beschouwen
Er is niets in nederland wat te vergelijken is qua teringherrie en lengte (in dagen) als SR.
Ik was in Enschede meerdere dagen en daar stond het geluid buiten erg zacht. Op sommige plaatsen helemaal niet eens te horen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij staat het daar juist hard op dat plein
Ik hoefde ze niet hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot voor kort woonde ik tegenover Gers Pardoel.
Wil je nog steeds de gegevens?
#UitLiefdeVoorBierquote:
ook goed, past wel een drumkit toch ?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Een balkon, die is een beetje te klein.
Ik woon wel 5 minuten van Guus Meeuwis vandaan. Dat dan weer wel.
Ik ga nu even m'n eigen nagels uittrekken.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Roel, kijk dan:
https://veiling.3fm.nl/persoonlijke-tegel-dotan
ik klaag elk jaar dat de muziek te zacht staatquote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja het lijkt me dat je daar achterin de muziek ook kunt horen
ja want dit is ook echt wat je verwacht als je je huis kooptquote:Op donderdag 18 december 2014 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gast. je zit daar midden op het stadsplein, die mensen moeten niet zo zeiken, of lekker naar de buitenwijken daar verhuizen.
Dat is wel slecht, dan zouden ze achterin meer boxen neer moeten zetten eigenlijk..quote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ik was in Enschede meerdere dagen en daar stond het geluid buiten erg zacht. Op sommige plaatsen helemaal niet eens te horen.
11einzzz!quote:
dit kan ik niet ontkennen.quote:
Als je een huis koopt, midden in de binnenstad. Jaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja want dit is ook echt wat je verwacht als je je huis koopt
noem twee meerdaagse festivals die tussen de huizen zijn ?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]Je vergeet alle meerdaagse festivals maar even..?
En btw ik durf te wedden dat je overdag (alle normale dagelijkse herrie) meer db meet dan je op dit moment op dezelfde plek meet daar..
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi gesproken.
Morgen om 6:00 uur op.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je een huis koopt, midden in de binnenstad. Ja
ik ookquote:Op donderdag 18 december 2014 23:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit kan ik niet ontkennen.
Nu al zin in Rome
Dat jij nog zo normaal bentquote:Op donderdag 18 december 2014 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot voor kort woonde ik tegenover Gers Pardoel.
Wil je nog steeds de gegevens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |