dit meen je serieusquote:Op donderdag 18 december 2014 23:27 schreef heloef het volgende:
Ik ben in groep 5 ooit de klas uitgestuurd omdat ik telkens tegen de leraar inging.
Hij beweerde dat Amsterdam de hoofdstad van Noord-Holland was.
"Can you feeeeheheeeheheeel it coming baaaaaack...."quote:Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag je die tegel ook tegen het hoofd van Dotan aan gooien?
we nemen altijd blikjes bier mee, lekker pauper ookquote:Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
betaal jij de pils? Dan kom ik wel mee.
Als ik ook nog mn bier moet betalen, en me met dat volk daar moet mengen dan denk ik dat ik voor het eind van de avond met een bot mes mn polsen in de lengte heb open gekrast
Ik ga stuk.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
"Can you feeeeheheeeheheeel it coming baaaaaack...."
Ik had m eigenlijk opgeschrevenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
valt me mee dat die geen slaapgast is dit jaar
behoorlijk jaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we nemen altijd blikje bier mee, lekker pauper ook
gelukkig maarquote:
Gielquote:
Jaquote:
Ik ben blij dat Claudia er niet zit, dat zou voor mij een reden zijn om het een jaar over te slaanquote:Op donderdag 18 december 2014 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Giel![]()
zo blij dat die dr niet in zit
denken dat er iets aan SR daadwerkelijk spontaan isquote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Zaktabak het volgende:
Een nachtopdracht.
SR14 is dus hartstikke gescripted want die gast zou ook mogen slapen als hij dat zou willen.
Heeft een of andere jolige harrie Humberto in geflikkerd.quote:
Excuus. Het is 'wederom bewezen dat'.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denken dat er iets aan SR daadwerkelijk spontaan is
He halloquote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft een of andere jolige harrie Humberto in geflikkerd.
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Okee.. Ik zie het verschil niet, maar hij staat er
Ahquote:Op donderdag 18 december 2014 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft een of andere jolige harrie Humberto in geflikkerd.
Thnxquote:Op donderdag 18 december 2014 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Okee.. Ik zie het verschil niet, maar hij staat er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |