quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je hilarisch bent met al die domme, zelfverzonnen, zogenaamd ''geinige'' woordjes, he? Stumpertje. Oehh ingegooid paprikagezicht, HAHAHAHAHAHAAH FUCKING GRAPPIGG ZEG WOWWW

leugensquote:Op woensdag 17 december 2014 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paprika's zijn wel erg lekker.

Beetje bakken, echt subliem.quote:

neequote:Op woensdag 17 december 2014 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje bakken, echt subliem.

Ja okequote:

ja. rauw zijn ze wel te doen, zodra ze warm zijn niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je het nu over elke kleur paprika?

Wees welkom enzo. :Squote:

Ik vind ze erg lekker door de miehoenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. rauw zijn ze wel te doen, zodra ze warm zijn niet meer.

dat mag jij vindenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind ze erg lekker door de miehoen

Gelukkig maarquote:

twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-12-2014 om 16:33:01Our scheduled #FUT maintenance was extended until 6pm UK/10am PT. All platforms affected: http://t.co/viF2myaqF5 reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-12-2014 om 19:16:52Our scheduled #FUT maintenance has been extended until further notice. New #TOTW available once the online service is restored. reageer retweet

Ter waarde van 17,95quote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://www.groupactie.nl/(...)met-18-functies.html
#nospam #wannabuy
 .
. 

Jammer, geen rant. Je gunt me ook niks.quote:

ga lekker buiten voetballenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
EAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-12-2014 om 16:33:01Our scheduled #FUT maintenance was extended until 6pm UK/10am PT. All platforms affected: http://t.co/viF2myaqF5 reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-12-2014 om 19:16:52Our scheduled #FUT maintenance has been extended until further notice. New #TOTW available once the online service is restored. reageer retweet

quote:Op woensdag 17 december 2014 19:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ter waarde van 17,95.
http://www.tinydeal.com/n(...)amping-p-142429.html [ afbeelding ]

Haha sorry, next time okequote:Op woensdag 17 december 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, geen rant. Je gunt me ook niks.

Ze zullen wel de prijs van de hoogste aanbieder hebben genomen, boeiend ook, ik betaal alleen de verzendskostenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ter waarde van 17,95.
http://www.tinydeal.com/n(...)amping-p-142429.html [ afbeelding ]

Wat lach jij nou weerquote:
 .
.

Handigquote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zullen wel de prijs van de hoogste aanbieder hebben genomen, boeiend ook, ik betaal alleen de verzendskosten
[..]
Wat lach jij nou weer.

Deal.quote:

Ik wist niet eens dat dat was vandaag. 1 of 2 keer geprobeerd ooit, maar wil je daar een beetje scoren moet je toch echt regelmatig in het groene boekje zitten en 10 boeken (oude en nieuwe) per week lezen ofzo en weet ik hoeveel kranten. Wat ik niet doe.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
Modus, heb je meegedaan met het Groot Dictee?
 .
.

Is toch gewoon leuk :squote:Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat was vandaag. 1 of 2 keer geprobeerd ooit, maar wil je daar een beetje scoren moet je toch echt regelmatig in het groene boekje zitten en 10 boeken (oude en nieuwe) per week lezen ofzo en weet ik hoeveel kranten. Wat ik niet doe..

Ja. En zo'n Vlaams wijf. Geen idee hoe ze heet.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef Modus het volgende:
Nah. Wie leest dat voor, Freriks nog steeds?

Wat is er in 2019?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
Over vijf jaar zit ik daar ook in die zaal.

haha kkmad. Genietenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef VeerEli het volgende:
Jij denkt echt dat je hilarisch bent met al die domme, zelfverzonnen, zogenaamd ''geinige'' woordjes, he? Stumpertje. Oehh ingegooid paprikagezicht, HAHAHAHAHAHAAH FUCKING GRAPPIGG ZEG WOWWW

Word ik geridderd.quote:

Zou je ridderen met mijn piemel die op je schouder slaat hahahhahah ;pquote:

Gewoon. 19.quote:

Echt enigquote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou je ridderen met mijn piemel die op je schouder slaat hahahhahah ;p

Stoer doen over je horlogesmaak en dan niet erkennen dat de Submariner (uiteraard niet in kermisgoud) het GOAT horloge is.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:27 schreef Murdera het volgende:
Stoer doen over je horlogesmahorlogesmaak en dan met rolex aan komen zetten

Ja jezus, heb die kkwoorden toch niet geteld, kut. Je snapt het idee van een dictee toch wel?! Godsallejezus Veer.quote:

quote:Op woensdag 17 december 2014 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vieze pheggot
ik zag je wel reageren insta insulinjunk "vliefd"
 !
!

Weet ik veel, ken toch die hele tori niet, hoe moet ik nou weten of je weet hoeveel woorden het waren of niet, achterlijkequote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja jezus, heb die kkwoorden toch niet geteld, kut. Je snapt het idee van een dictee toch wel?! Godsallejezus Veer.

We hebben het gvd over Het Groot Dictee der Nederlandse Taal en jij komt met de vraag "19 fout van de hoeveel woorden". Mi gado Veer, achterlijke blèrbek.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik veel, ken toch die hele tori niet, hoe moet ik nou weten of je weet hoeveel woorden het waren of niet, achterlijke
Je moet toch weten als je het lollig vindt om met zoiets mee te doen of je een beetje goed zit of niet man, blérbek.

Ik begrijp het niet wat er nou weer achterlijk isquote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Chloroform het volgende:
inb4 Veer die haar domme vraag nog harder probeert te verbloemen

Stop maar gewoon met praten.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet wat er nou weer achterlijk is
Je krijgt met een dictee toch verdomme een x aantal woorden die je goed moet schrijven? Waar sla ik godsamme de plank nou weer mis dan

Awh, always got my back huh bbyquote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef krioro het volgende:
Mensen die het aantal woorden van Het Groot Dictee de Nederlandse Taal niet tellen

Dus toedels
 Dus toedels

Niet alle woorden correct schrijven en het aantal woorden en mogelijke anagrammen en palindromen tellenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef krioro het volgende:
Mensen die het aantal woorden van Het Groot Dictee der Nederlandse Taal niet tellen
 .
.

Hahaquote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet alle woorden correct schrijven en het aantal woorden en mogelijke anagrammen en palindromen tellen.

Verrassend, jij neukt je kussen nog op de gedachte dat Veer ooit ook maar binnen een straal van 5 meter van je zou staan.quote:

Haha klopt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verrassend, jij neukt je kussen nog op de gedachte dat Veer ooit ook maar binnen een straal van 5 meter van je zou staan.

quote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zullen wel de prijs van de hoogste aanbieder hebben genomen, boeiend ook, ik betaal alleen de verzendskosten
[..]
Wat lach jij nou weer.
Ja, maar voor die 5,95 aan administratiekosten koop je bij TinyDeal 4,5 van die dingen à 1,32 EUR stuk (inclusief verzending).quote:Exclusief ¤ 5,95 verzend en administratie-
kosten (NL-BE-DE) per product

Hoef je niet meteen zo gepikeerd te doen hoor.quote:

quote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
#Teambrains>muscles, ik deel Chloro wel met A_F.

Fair enough, maar voor zulke luttele bedragen heb ik nog steeds niet het idee dat ik ben bekocht.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar voor die 5,95 aan administratiekosten koop je bij TinyDeal 4,5 van die dingen à 1,32 EUR stuk (inclusief verzending).

Ja want Modus en ik zijn echt van die typische meatheads, no brains at all hahahhahahhahaa. ;pquote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
#Teambrains>muscles, ik deel Chloro wel met A_F.

GIF-game on pointquote:

Zehma intellectual powerliftersquote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja want Modus en ik zijn echt van die typische meatheads, no brains at all hahahhahahhahaa. ;p

quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fair enough, maar voor zulke luttele bedragen heb ik nog steeds niet het idee dat ik ben bekocht.
quote:

Na de laatste keer dat ik een foto van jou heb gezien, moet ik concluderen dat je inderdaad een meathead bent ja hahahaha ;pquote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja want Modus en ik zijn echt van die typische meatheads, no brains at all hahahhahahhahaa. ;p

Powerliftingquote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GIF-game on point
[..]
Zehma intellectual powerlifters [ afbeelding ]

OK, dit was een goeie.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Na de laatste keer dat ik een foto van jou heb gezien, moet ik concluderen dat je inderdaad een meathead bent ja hahahaha ;p
[ afbeelding ]

I ain't Vas, omdat ik je nietszeggende kutfeitjes weiger te onthouden?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Powerlifting
Ga, ga, a vergiet for brains (don't even try to deny it).
Haha, vanwege vleespet? Snap 'm nu pasquote:
 .
.

Zucht.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, vanwege vleespet? Snap 'm nu pas.

Alleen faggotecto's gebruiken die muk.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Want als je zo'n deal ziet ga je ook echt Googlen naar iets nog goedkopers [ afbeelding ]
Skere tijden voor je Bodyshopsupplementen? [ afbeelding ]

Nee, omdat je denkt dat dingen van 2 weken geleden zijn terwijl ze actually 4 maanden geleden waren. En omdat je verder ook nog geen boodschappenlijstje van 2 produkten weet te onthouden.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I ain't Vas, omdat ik je nietszeggende kutfeitjes weiger te onthouden? [ afbeelding ]

quote:[..]
Haha, vanwege vleespet? Snap 'm nu pas.

Wel gemeen hoor. Wacht maar, zal zondag iets supergemeens zeggen.quote:

quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Alleen faggotecto's gebruiken die muk.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, omdat je denkt dat dingen van 2 weken geleden zijn terwijl ze actually 4 maanden geleden waren. En omdat je verder ook nog geen boodschappenlijstje van 2 produkten weet te onthouden.
[..]

Alsof dat met jouw warme stem en Brabo-accent impact heeft. Lees me liever voor uit de Allerhande.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Wel gemeen hoor. Wacht maar, zal zondag iets supergemeens zeggen.

quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fair enough, maar voor zulke luttele bedragen heb ik nog steeds niet het idee dat ik ben bekocht.

quote:
Kerst- of oud & nieuwgedeelte?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof dat met jouw warme stem en Brabo-accent impact heeft. Lees me liever voor uit de Allerhande.

Al lees je de colofon.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kerst- of oud & nieuwgedeelte?

quote:Op woensdag 17 december 2014 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De colofon, gezien de frequentie waarop je je kontje uitgeeft.
quote:

looool zijn insta werd gepost in topic, ik keek ff naar wat picsquote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef krioro het volgende:
[..]!
Dus jij zat te lurken bij zijn pics van tig maanden geleden?
En gooi je insta dan.

Zal mijn kont eens uitgeven.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De colofon, gezien de frequentie waarop je je kontje uitgeeft.

Ah, ik zag het al ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
looool zijn insta werd gepost in topic, ik keek ff naar wat pics
zie ik opeens krioro bij reaguursels staan

quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ik zag het al ja.
Zitten ze te haten op een meisje en jongen van 18 of zo met z'n allen, terwijl de helft er ook slechter/matig/voor geen meter uitziet.
Brb even private zetten voordat ik ook gehaat word.

68 kgs of pure raw muscle!!!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, ik zag het al ja.
Zitten ze te haten op een meisje en jongen van 18 of zo met z'n allen, terwijl de helft er ook slechter/matig/voor geen meter uitziet.
Brb even private zetten voordat ik ook gehaat word.

God damn shawty you finna make a nigga turn str8 ignant.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal mijn kont eens uitgeven.
[ afbeelding ]

Et tu brute? Die knul doet het gewoon goed.quote:

Krio pls.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Et tu brute? Die knul doet het gewoon goed.
Ga maar naar #TeamBredeBroederClumsyClownAngel dan.

Haha, kneusje ben je eigenlijk ook eh.quote:

Wat is deze nou weer?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, kneusje ben je eigenlijk ook eh.
 .
.

Gewoon.quote:

Wow, al deze haat op m'n The Rock coupe vanavond.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest aan jou denken.

Was geen haat. Zou over je hoofd strelen terwijl jij bed time story voorleest. :$quote:Op donderdag 18 december 2014 00:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, al deze haat op m'n The Rock coupe vanavond.

quote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest aan jou denken.

Zou knorren terwijl je dat doet, jeegaram.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was geen haat. Zou over je hoofd strelen terwijl jij bed time story voorleest. :$

Hoe de fuck kom je nou weer bij jeegaram.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou knorren terwijl je dat doet, jeegaram.

Begonnen met een stoomcursus Farsi in een wanhopige poging je hart te winnen, moosh moosham.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je nou weer bij jeegaram.

Hahahaquote:Op donderdag 18 december 2014 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Begonnen met een stoomcursus Farsi in een wanhopige poging je hart te winnen, moosh moosham.
 Mi gudu, di mi si yu a mi lobi yu. Ofzo. :$$
 Mi gudu, di mi si yu a mi lobi yu. Ofzo. :$$

uh, wat?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahahaMi gudu, di mi si yu a mi lobi yu. Ofzo. :$$

quote:

Nog een halve dag werken en tussen kerst en oud en nieuw moeten werkenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 2 dagen werken en dan 2 weken winterslaap

ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog een halve dag werken en tussen kerst en oud en nieuw moeten werken

Niet voor jou bestemd dus niet interessant. Byequote:

als ik hier alleen op dingen zou reageren die voor mij bestemd waren zou ik nooit iets kunnen zeggenquote:Op donderdag 18 december 2014 09:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet voor jou bestemd dus niet interessant. Bye

Stel je niet aan, sjannie.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik hier alleen op dingen zou reageren die voor mij bestemd waren zou ik nooit iets kunnen zeggen

okequote:Op donderdag 18 december 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stel je niet aan, sjannie.
Overigens was dat een liefdesverklaring voor krikri.

met elkaar of in het algemeen?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
"Dat jullie nog niet geneukt hebben".

Oh dat is iets voor chlo niet voor jouquote:Op donderdag 18 december 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met elkaar of in het algemeen?

weet ikquote:Op donderdag 18 december 2014 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat is iets voor chlo niet voor jou

Waarom meteen zo vulgair? Dit is gewoon liefde. :squote:Op donderdag 18 december 2014 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
"Dat jullie nog niet geneukt hebben".

Bij liefde hoort vulgair zijn ;]quote:Op donderdag 18 december 2014 10:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom meteen zo vulgair? Dit is gewoon liefde. :s

Niet en public.quote:

Hou er dan eens mee op, je maakt ons jaloersquote:

Sry perzikschnapsje van mequote:Op donderdag 18 december 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hou er dan eens mee op, je maakt ons jaloers

Noem je me zo omdat perzik op kont lijkt?quote:

Nee, op je ingevallen wangen en je spleetgezicht. hhahahaah ;pquote:Op donderdag 18 december 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem je me zo omdat perzik op kont lijkt?

Wil niet zeggen dat het met dit soort opmerkingen je eigen schuld is dat er zo op je gehaat wordt, maar met dit soort opmerkingen is het je eigen schuld dat er zo op je gehaat wordt.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer heeft in mijn fotoboek gelurkt ;s Krijg ik straks weer een jaloerse Modus.

Nee, omdat je zo zoet bent als een perzik in de zomer.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Noem je me zo omdat perzik op kont lijkt?

quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, op je ingevallen wangen en je spleetgezicht. hhahahaah ;p
[..]
[..]
?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]

Wowquote:Op donderdag 18 december 2014 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, omdat je zo zoet bent als een perzik in de zomer.

watquote:Op donderdag 18 december 2014 10:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat het met dit soort opmerkingen je eigen schuld is dat er zo op je gehaat wordt, maar met dit soort opmerkingen is het je eigen schuld dat er zo op je gehaat wordt.

kkgrappig ;pquote:

En dat je een straaltje vocht langs je kin voelt druipen als je een hap neemt..quote:

Dat heb ik nooitquote:Op donderdag 18 december 2014 10:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En dat je een straaltje vocht langs je kin voelt druipen als je een hap neemt..

bij mij gaat ook vruchtvlees en de pit mee
 bij mij gaat ook vruchtvlees en de pit mee  

Daar gaat m'n metafoor. :squote:Op donderdag 18 december 2014 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heb ik nooitbij mij gaat ook vruchtvlees en de pit mee

quote:Op donderdag 18 december 2014 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar gaat m'n metafoor. :s
Je moet de perzik ook eerst snijden voordat je 'm opeet, droeloelip.

Hoe. De. Fuck. Eet jij je kiwi dan?!quote:Op donderdag 18 december 2014 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik eet die shit als een kiwi
[ afbeelding ]

Doormidden snijden en dan met een lepel uitlepelen :squote:Op donderdag 18 december 2014 10:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe. De. Fuck. Eet jij je kiwi dan?!

Noem je me nou een hond :squote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Vind deze wel bij je passen chlo
[ afbeelding ]

Oh. Ik zag even voor me dat je gewoon die kiwi vastpakt en een hap neemt, met schil en al.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doormidden snijden en dan met een lepel uitlepelen :s

waarom doen mensen dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Ik zag even voor me dat je gewoon die kiwi vastpakt en een hap neemt, met schil en al.

Ben geen Chaiquote:Op donderdag 18 december 2014 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Ik zag even voor me dat je gewoon die kiwi vastpakt en een hap neemt, met schil en al.

Wou net zeggen, met regelmaat dat je hier meldt dat je nog in bed ligt met hongerquote:Op donderdag 18 december 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je me nou een hond :s
Wel true overigens. Gewoon liggend eten en daarna langzaam in een foodcoma belanden.

loebas hufter patjepeeer smeerkous jodokusquote:

Wow.quote:
Ja vaak 's avonds als ik dan in bed lig. Dan zit ik beetje op m'n telefoon dingen te bekijken en dan zie je weer iets over eten voorbijkomen en dan aaarrhhggshshsiifjedbhzjd zin in.quote:[..]
Wou net zeggen, met regelmaat dat je hier meldt dat je nog in bed ligt met honger

Serieus dat is echt zo fout om dat te doenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow.
[..]
Ja vaak 's avonds als ik dan in bed lig. Dan zit ik beetje op m'n telefoon dingen te bekijken en dan zie je weer iets over eten voorbijkomen en dan aaarrhhggshshsiifjedbhzjd zin in.
 merk ik zelf ook... net helemaal klaar om te slapen en dan zie je zo iets... gelijk maag rommelingen. En dan hup weer naar beneden
 merk ik zelf ook... net helemaal klaar om te slapen en dan zie je zo iets... gelijk maag rommelingen. En dan hup weer naar beneden 

Zo eet ik hem ook hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]

Oh dacht dat jij dat laatst zei dat je ze met schil op atquote:

Ik heb vaak als ik halverwege de nacht wakker word ontzettende honger.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus dat is echt zo fout om dat te doenmerk ik zelf ook... net helemaal klaar om te slapen en dan zie je zo iets... gelijk maag rommelingen. En dan hup weer naar beneden
 Gelukkig ben ik dan zo slaperig dat ik snel genoeg weer in slaap val. Anders zou ik wakker blijven van de intense honger.
 Gelukkig ben ik dan zo slaperig dat ik snel genoeg weer in slaap val. Anders zou ik wakker blijven van de intense honger.  

Peren en appels ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij dat laatst zei dat je ze met schil op at

Ja, dat heb ik gelukkig ook. Kan dan zo weer in slaap vallenquote:Op donderdag 18 december 2014 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb vaak als ik halverwege de nacht wakker word ontzettende honger.Gelukkig ben ik dan zo slaperig dat ik snel genoeg weer in slaap val. Anders zou ik wakker blijven van de intense honger.

Freakquote:

quote:Op donderdag 18 december 2014 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]

Erg is dat eh.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus dat is echt zo fout om dat te doenmerk ik zelf ook... net helemaal klaar om te slapen en dan zie je zo iets... gelijk maag rommelingen. En dan hup weer naar beneden
 Ik ben gelukkig wel altijd te lui om dan weer uit bed te gaan.
 Ik ben gelukkig wel altijd te lui om dan weer uit bed te gaan.  

Maar srs, als ik echt klaarwakker zou zijn door slaapproblemen dan zou ik me helemaal volvreten. Fatty a la Braddie binnen no time.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelukkig ook. Kan dan zo weer in slaap vallen

Vind het wel hatelijk als mensen het klokhuis ook opeten. Wat is er mis met je als je dat doet.
 Vind het wel hatelijk als mensen het klokhuis ook opeten. Wat is er mis met je als je dat doet.  

Same hierquote:Op donderdag 18 december 2014 11:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Erg is dat eh.Ik ben gelukkig wel altijd te lui om dan weer uit bed te gaan.
 gelukkig
 gelukkig 
Nicequote:

Hahahaquote:Op donderdag 18 december 2014 11:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar srs, als ik echt klaarwakker zou zijn door slaapproblemen dan zou ik me helemaal volvreten. Fatty a la Braddie binnen no time.
's Ochtends is de echte vraatzucht gelukkig weer verdwenen.
 jij hebt ook veel energie nodig met al die stuiptrekkingen natuurlijk
 jij hebt ook veel energie nodig met al die stuiptrekkingen natuurlijk 

Dat vind ik ook echt raarquote:Op donderdag 18 december 2014 11:14 schreef Chloroform het volgende:
Appels en peren ga je toch ook niet eerst schillen.Vind het wel hatelijk als mensen het klokhuis ook opeten. Wat is er mis met je als je dat doet.
 smerig en onnatuurlijk
 smerig en onnatuurlijk  

Is dit na een jaar nog steeds niet uitgemolken.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahajij hebt ook veel energie nodig met al die stuiptrekkingen natuurlijk
;p

Gvdquote:Op donderdag 18 december 2014 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahajij hebt ook veel energie nodig met al die stuiptrekkingen natuurlijk
;p

uwe moekequote:Op donderdag 18 december 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
loebas hufter patjepeeer smeerkous jodokus

quote:

Ja zo gaat dat hierquote:Op donderdag 18 december 2014 11:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Is dit na een jaar nog steeds niet uitgemolken.
Haha geweldig
Al meer dan een jaar aanvalvrij hoor.

quote:Op donderdag 18 december 2014 11:24 schreef Salatrel het volgende:
iemand nog ideetjes wat ik met de rest van mijn dag aanmoet?

ik heb stalen zenuwen en die maken sluiting tussen de sportwagen en dan gaat het sein op rood en komt er geen treinquote:

Geen idee wat hier mee bedoeld word.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb stalen zenuwen en die maken sluiting tussen de sportwagen en dan gaat het sein op rood en komt er geen trein

Heb je hobby's?quote:Op donderdag 18 december 2014 11:24 schreef Salatrel het volgende:
iemand nog ideetjes wat ik met de rest van mijn dag aanmoet?

Oh gelukkig, echt ziekquote:Op donderdag 18 december 2014 11:35 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
baby is ok, check filmpje voor meer info

ongeluk is gebeurd een dag nadat er een campagne was om beter op je kinderen te letten bij treinenquote:

Echtquote:Op donderdag 18 december 2014 11:42 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
ongeluk is gebeurd een dag nadat er een campagne was om beter op je kinderen te letten bij treinen
 was dit in Belgie?
 was dit in Belgie?

Oh Australie... wat een stomme stomme kakdoos is dat wijf zegquote:

Aw.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahahaMi gudu, di mi si yu a mi lobi yu. Ofzo. :$$

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks

quote:Op donderdag 18 december 2014 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw.Dat ze van je houdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. * Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.

Sexxiii zo met je shirt open.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Veer heeft in mijn fotoboek gelurkt ;s Krijg ik straks weer een jaloerse Modus.

No problem varsi vertaler in spe voor uw gemak.quote:

Farsi*quote:Op donderdag 18 december 2014 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
No problem varsi vertaler in spe voor uw gemak.

ingelogd*quote:Op donderdag 18 december 2014 13:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha, was Modus ingelogt op jouw account?

quote:Op donderdag 18 december 2014 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw.Toen ik je zag, hield ik al van je. :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was geen Farsi.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
No problem varsi vertaler in spe voor uw gemak. Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.

quote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik je zag, hield ik al van je. :s
[..]
Dat was geen Farsi.
 ! dus jullie hebben elkaar gezien... tuntuntunnnnnn.
 ! dus jullie hebben elkaar gezien... tuntuntunnnnnn. straattaal? ;s
 straattaal? ;s

Oh, zo, ja, nu vat ik hem!quote:Op donderdag 18 december 2014 13:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik je zag, hield ik al van je. :s

Gelukkig!quote:

Ahw, mocht je vandaag je prinsessenjurk aan? Lief.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:22 schreef BlauweTijger het volgende:
Kreeg net extra frietjes bij de Burger King omdat ik er mooie uitzag vandaag.

Ha! Deze grap is van Modus jij pikkediefquote:Op donderdag 18 december 2014 13:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, mocht je vandaag je prinsessenjurk aan? Lief.

Modus heeft echt nog nooit een grap gemaakt.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ha! Deze grap is van Modus jij pikkedief
Nee full suit & tie je zou nat worden.

Shirt open?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ha! Deze grap is van Modus jij pikkedief
Nee full suit & tie je zou nat worden.

Ik weet er nog 1.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Modus heeft echt nog nooit een grap gemaakt.
Pics.

Ben bezig met post sorteren en koffie halen. ( hahahha snap je? ;p )quote:Op donderdag 18 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics.

quote:

echt he. wat een hunk is het ook.

Thxquote:Op donderdag 18 december 2014 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]

npquote:

Ik lach me desondanks altijd geel om Modus.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pics.

Ik lach ook wel eens om Modusquote:Op donderdag 18 december 2014 14:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik lach me desondanks altijd geel om Modus.

Ik hoorde dat onze kerstborrel niet echt druk bezocht was.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet.
wel zaterdag nog kerstviering op het werk.altijd feest

Oke.quote:

oh, hier is die altijd wel druk er zijn alleen een paar collega's die standaard weigeren om naar bedrijfsfeesten te gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde dat onze kerstborrel niet echt druk bezocht was.
Vind ik ook niet heel raar.

quote:Op donderdag 18 december 2014 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, hier is die altijd wel druk er zijn alleen een paar collega's die standaard weigeren om naar bedrijfsfeesten te gaan
enige nadeel is dat ik met een stoptrein moet. (of niet moet drinken, maar dan is het niet gezellig met mijn collega's)

Uhm, ik graaf me in met drank en voedsel en zo breng ik die dagen doorquote:Op donderdag 18 december 2014 14:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor ik het vergeet, alvast HEEEEEEEEEEELE FIJNE DAGEN HE!!!!1111

quote:Op donderdag 18 december 2014 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik graaf me in met drank en voedsel en zo breng ik die dagen door
Oh wacht.. Sociaal doen

Het zijn Sprintersquote:

Hebben.quote:

Nou ..quote:

quote:Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef Modus het volgende:
Hey Nootmans
LIF / Sneakers enzo #226 Pussy and religion that’s all I need
Boemlauwe fitdope

ik wil best komende kerstvakantie samen liftenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Wanneer gaan we nou samen liften dan?

Tweedehands ondergoedquote:Op donderdag 18 december 2014 17:33 schreef Gridlok het volgende:
Zijn er mensen die hun 2dehands schoenen verkopen? En dus ook mensen die 2dehands schoenen kopen? kk smerig.

Ben jij niet vies van he, met je asperge onderbroeken.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tweedehands ondergoed
Van die ondergoed -sniffers

Sowieso, en gewoon dingen van de markt, niks 30 euro bjorn faggotry dingen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet je boxers dragen tot ze gaten krijgen of de kleur er totaal uitgewassen is en ze vaal zijn.

Vies.quote:

Boxers van de Albert Cuypmarkt of eldersquote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, en gewoon dingen van de markt, niks 30 euro bjorn faggotry dingen.
 . Alle Bjorn Batty's die ik heb heb ik gekregen
. Alle Bjorn Batty's die ik heb heb ik gekregen  . En ze zitten niet eens echt lekker.
. En ze zitten niet eens echt lekker.

Imgur
 Imgur  

sowieso dat hij de hasj mee bracht voor kinneke jeebus.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
I whistled for a camel and when it came near, it's saddle said "Shalom" and it had myrrh on its ear.
> If anything I could say that this camel was rare, but thought "Nah forget it, yo homes, to Israel!"
>> I pulled up to the manger bout 7 or 8 and yelled to the camel "yo homes here's our saviour" I looked at the king to be, he was finally here
>>> To sit on his throne, and turn water into beer.Imgur

Dat wordt een dagtaak om dat stap voor stap uit te leggen aan een leek.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:31 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft hier verstand van virussen en het er vanaf komen?
Heb volgens mij een kk virus op m'n laptop, out of the blue spaced ie hem dood en kan ik zowat niks meer. Heb geen flauw idee hoe ik van die kk zooi afkom..... Please help

Kom dan ff hier bby om me te helpenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat wordt een dagtaak om dat stap voor stap uit te leggen aan een leek.

quote:Op donderdag 18 december 2014 21:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kom dan ff hier bby om me te helpen

quote:
 Of neem gewoon de moeite om het uit te leggen, stuk ellende
 Of neem gewoon de moeite om het uit te leggen, stuk ellende  

http://www.eset.com/nl/download/thuis/detail/family/2/quote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]Of neem gewoon de moeite om het uit te leggen, stuk ellende

Haha oh ja niet gezienquote:Op donderdag 18 december 2014 21:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WAT SNAP JE NIET AAN EEN PLUSTEKEN? [ afbeelding ]
Maar bovenste is virusscanner, onderste is gewoon PC-opruimprogramma.

quote:Op donderdag 18 december 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke en wat ruimt ie op dan? Hoe weet dat ding nou weer wat weg kan en wat niet?
Welke scanner shit?quote:En Modus zegt dat je die scanner shit één voor één moet doen

.
.

Virusscanners. Maar dus niet tegelijk laten lopen, bedoelde die.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Welke scanner shit?
En lmao @ hem exposen dat hij shie held speelt via DM

.
 Is toch lief. Heb jij ook wel eens gedaan dus doe maar niet zo hoor
 Is toch lief. Heb jij ook wel eens gedaan dus doe maar niet zo hoor 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.

Er is maar één een virusscanner van die 2quote:Op donderdag 18 december 2014 21:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Virusscanners. Maar dus niet tegelijk laten lopen, bedoelde die.
 . Zou eerst Ccleaner doen voor opruimings en dan virusscanner.
. Zou eerst Ccleaner doen voor opruimings en dan virusscanner. quote:Haha sukkelIs toch lief. Heb jij ook wel eens gedaan dus doe maar niet zo hoor
Ik help jou dus ook nooit meer, try'na expose meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..

Ja maar ben al scanner aan het runnen momenteelquote:Op donderdag 18 december 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is maar één een virusscanner van die 2. Zou eerst Ccleaner doen voor opruimings en dan virusscanner.
[..]
Ik help jou dus ook nooit meer, try'na expose me.

En Modus zegt dat je die scanner shit één voor één moet doen

quote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar ben al scanner aan het runnen momenteel
quote:Hahahaha had je maar niet je grote waffel open moeten zetten over Modus

quote:En niet zeuren, is toch niks mis mee om elkaar te helpen zo
quote:Help jou toch ook met bepaalde dingen wel

Busted brahquote:Op donderdag 18 december 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er is maar één een virusscanner van die 2. Zou eerst Ccleaner doen voor opruimings en dan virusscanner.
[..]
Ik help jou dus ook nooit meer, try'na expose me.

Hahahahaquote:Op donderdag 18 december 2014 21:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]

Was eerder ook gewoon zo.
 Was eerder ook gewoon zo.

Omdat het niet alleen van je adblocker af hoeft te hangen he mutsje.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
Maar hoe kan het dat ik ondanks mijn adblock nog steeds die hysterische banners zie van ''JE HEBT GEWONNEN!!!!!!! 1 MILJOENNNNNN BLABLAAAAA'' shit? En al die honderdduizend kleuren waar je bijna een epilepsieaanval van krijgt? Die adblocker hoort dat toch gewoon te blokken?Was eerder ook gewoon zo.
 .
.

En Modus zegt dat je die scanner shit één voor één moet doen
 .
. 

Had hem op fok braaf uitgezet hoor.. Kreeg toen een x melding van fok dat dat moestquote:
 homo's
 homo's

Oh najaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen van je adblocker af hoeft te hangen he mutsje..
 Heb hem net opnieuw opgestart, hij had 1 gevaarlijk ding gedetecteerd en die is verwijderd. Tot nu toe gaat het nog oke met surfen... Ben benieuwd
 Heb hem net opnieuw opgestart, hij had 1 gevaarlijk ding gedetecteerd en die is verwijderd. Tot nu toe gaat het nog oke met surfen... Ben benieuwd  

Banaan vragenquote:

Kerstvakantie heb ik het druk met last minute inkopen doen en naar familie en is het kut met openingstijden etc.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil best komende kerstvakantie samen liften

Caren om vale boxers.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet je boxers dragen tot ze gaten krijgen of de kleur er totaal uitgewassen is en ze vaal zijn.

"ingegooide paprikagezicht"quote:

Kan je 5 januari?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Kerstvakantie heb ik het druk met last minute inkopen doen en naar familie en is het kut met openingstijden etc.

Dat is op een maandag hè? Zo ja, nee.quote:

Ligt inderdaad aan het feit dat het een laptop is.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef VeerEli het volgende:
Hij laadt alles wel tyfustraag... Fuck laptops ook echt man

Maandag jaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is op een maandag hè? Zo ja, nee.
Waar woon jij eigenlijk? En is daar een goede gym?

scheelt niet veel.quote:

10quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheelt niet veel.
geef het een paar uurtjes

gvd ditquote:Op donderdag 18 december 2014 21:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
En lmao @ hem exposen dat hij shie held speelt via DM

quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:18 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan het feit dat het een laptop is.

MacBook, ookal haat ik het systeem vertoond nooit dat soort kuurtjes omdat het een gesloten platform is. Misschien iets voor jou als je wat ¤ overhebt? En dat gesloten was geen verwijzing naar je autisme, maar zo heet dat nou eenmaalquote:

Hey lobster, ga je nog reageren?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou poeh, was echt fantastisch ja!

Hier nog tot 5quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
Voorjaarsschoonmaak gedaan. Zo het terras op een het weekend vieren met bier
 Ik hoop dat je een afgrond in glijdt
 Ik hoop dat je een afgrond in glijdt 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |