Wow, al deze haat op m'n The Rock coupe vanavond.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest aan jou denken.
Was geen haat. Zou over je hoofd strelen terwijl jij bed time story voorleest. :$quote:Op donderdag 18 december 2014 00:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Wow, al deze haat op m'n The Rock coupe vanavond.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest aan jou denken.
Zou knorren terwijl je dat doet, jeegaram.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was geen haat. Zou over je hoofd strelen terwijl jij bed time story voorleest. :$
Hoe de fuck kom je nou weer bij jeegaram.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou knorren terwijl je dat doet, jeegaram.
Begonnen met een stoomcursus Farsi in een wanhopige poging je hart te winnen, moosh moosham.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je nou weer bij jeegaram.
Hahahaquote:Op donderdag 18 december 2014 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Begonnen met een stoomcursus Farsi in een wanhopige poging je hart te winnen, moosh moosham.
uh, wat?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HahahaMi gudu, di mi si yu a mi lobi yu. Ofzo. :$$
quote:
Nog een halve dag werken en tussen kerst en oud en nieuw moeten werkenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog 2 dagen werken en dan 2 weken winterslaap
ik niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog een halve dag werken en tussen kerst en oud en nieuw moeten werken
Niet voor jou bestemd dus niet interessant. Byequote:
als ik hier alleen op dingen zou reageren die voor mij bestemd waren zou ik nooit iets kunnen zeggenquote:Op donderdag 18 december 2014 09:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet voor jou bestemd dus niet interessant. Bye
Stel je niet aan, sjannie.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik hier alleen op dingen zou reageren die voor mij bestemd waren zou ik nooit iets kunnen zeggen
okequote:Op donderdag 18 december 2014 10:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stel je niet aan, sjannie.
Overigens was dat een liefdesverklaring voor krikri.
met elkaar of in het algemeen?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
"Dat jullie nog niet geneukt hebben".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |