Ik begrijp het niet wat er nou weer achterlijk isquote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Chloroform het volgende:
inb4 Veer die haar domme vraag nog harder probeert te verbloemen
Stop maar gewoon met praten.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet wat er nou weer achterlijk is
Je krijgt met een dictee toch verdomme een x aantal woorden die je goed moet schrijven? Waar sla ik godsamme de plank nou weer mis dan
Awh, always got my back huh bbyquote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef krioro het volgende:
Mensen die het aantal woorden van Het Groot Dictee de Nederlandse Taal niet tellen
Niet alle woorden correct schrijven en het aantal woorden en mogelijke anagrammen en palindromen tellenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef krioro het volgende:
Mensen die het aantal woorden van Het Groot Dictee der Nederlandse Taal niet tellen
Hahaquote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet alle woorden correct schrijven en het aantal woorden en mogelijke anagrammen en palindromen tellen.
Verrassend, jij neukt je kussen nog op de gedachte dat Veer ooit ook maar binnen een straal van 5 meter van je zou staan.quote:
Haha klopt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verrassend, jij neukt je kussen nog op de gedachte dat Veer ooit ook maar binnen een straal van 5 meter van je zou staan.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zullen wel de prijs van de hoogste aanbieder hebben genomen, boeiend ook, ik betaal alleen de verzendskosten
[..]
Wat lach jij nou weer.
Ja, maar voor die 5,95 aan administratiekosten koop je bij TinyDeal 4,5 van die dingen à 1,32 EUR stuk (inclusief verzending).quote:Exclusief ¤ 5,95 verzend en administratie-
kosten (NL-BE-DE) per product
Hoef je niet meteen zo gepikeerd te doen hoor.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
#Teambrains>muscles, ik deel Chloro wel met A_F.
Fair enough, maar voor zulke luttele bedragen heb ik nog steeds niet het idee dat ik ben bekocht.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar voor die 5,95 aan administratiekosten koop je bij TinyDeal 4,5 van die dingen à 1,32 EUR stuk (inclusief verzending).
Ja want Modus en ik zijn echt van die typische meatheads, no brains at all hahahhahahhahaa. ;pquote:Op woensdag 17 december 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
#Teambrains>muscles, ik deel Chloro wel met A_F.
GIF-game on pointquote:
Zehma intellectual powerliftersquote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja want Modus en ik zijn echt van die typische meatheads, no brains at all hahahhahahhahaa. ;p
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fair enough, maar voor zulke luttele bedragen heb ik nog steeds niet het idee dat ik ben bekocht.
quote:
Na de laatste keer dat ik een foto van jou heb gezien, moet ik concluderen dat je inderdaad een meathead bent ja hahahaha ;pquote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja want Modus en ik zijn echt van die typische meatheads, no brains at all hahahhahahhahaa. ;p
Powerliftingquote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
GIF-game on point
[..]
Zehma intellectual powerlifters [ afbeelding ]
OK, dit was een goeie.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Na de laatste keer dat ik een foto van jou heb gezien, moet ik concluderen dat je inderdaad een meathead bent ja hahahaha ;p
[ afbeelding ]
I ain't Vas, omdat ik je nietszeggende kutfeitjes weiger te onthouden?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Powerlifting
Ga, ga, a vergiet for brains (don't even try to deny it).
Haha, vanwege vleespet? Snap 'm nu pasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |