quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je hilarisch bent met al die domme, zelfverzonnen, zogenaamd ''geinige'' woordjes, he? Stumpertje. Oehh ingegooid paprikagezicht, HAHAHAHAHAHAAH FUCKING GRAPPIGG ZEG WOWWW
leugensquote:Op woensdag 17 december 2014 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Paprika's zijn wel erg lekker.
Beetje bakken, echt subliem.quote:
neequote:Op woensdag 17 december 2014 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje bakken, echt subliem.
Ja okequote:
ja. rauw zijn ze wel te doen, zodra ze warm zijn niet meer.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je het nu over elke kleur paprika?
Wees welkom enzo. :Squote:
Ik vind ze erg lekker door de miehoenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja. rauw zijn ze wel te doen, zodra ze warm zijn niet meer.
dat mag jij vindenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind ze erg lekker door de miehoen
Gelukkig maarquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-12-2014 om 16:33:01Our scheduled #FUT maintenance was extended until 6pm UK/10am PT. All platforms affected: http://t.co/viF2myaqF5 reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-12-2014 om 19:16:52Our scheduled #FUT maintenance has been extended until further notice. New #TOTW available once the online service is restored. reageer retweet
Ter waarde van 17,95quote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://www.groupactie.nl/(...)met-18-functies.html
#nospam #wannabuy
Jammer, geen rant. Je gunt me ook niks.quote:
ga lekker buiten voetballenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
EAtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-12-2014 om 16:33:01Our scheduled #FUT maintenance was extended until 6pm UK/10am PT. All platforms affected: http://t.co/viF2myaqF5 reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 17-12-2014 om 19:16:52Our scheduled #FUT maintenance has been extended until further notice. New #TOTW available once the online service is restored. reageer retweet
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ter waarde van 17,95.
http://www.tinydeal.com/n(...)amping-p-142429.html [ afbeelding ]
Haha sorry, next time okequote:Op woensdag 17 december 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, geen rant. Je gunt me ook niks.
Ze zullen wel de prijs van de hoogste aanbieder hebben genomen, boeiend ook, ik betaal alleen de verzendskostenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ter waarde van 17,95.
http://www.tinydeal.com/n(...)amping-p-142429.html [ afbeelding ]
Wat lach jij nou weerquote:
Handigquote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze zullen wel de prijs van de hoogste aanbieder hebben genomen, boeiend ook, ik betaal alleen de verzendskosten
[..]
Wat lach jij nou weer.
Deal.quote:
Ik wist niet eens dat dat was vandaag. 1 of 2 keer geprobeerd ooit, maar wil je daar een beetje scoren moet je toch echt regelmatig in het groene boekje zitten en 10 boeken (oude en nieuwe) per week lezen ofzo en weet ik hoeveel kranten. Wat ik niet doe.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
Modus, heb je meegedaan met het Groot Dictee?
Is toch gewoon leuk :squote:Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat was vandaag. 1 of 2 keer geprobeerd ooit, maar wil je daar een beetje scoren moet je toch echt regelmatig in het groene boekje zitten en 10 boeken (oude en nieuwe) per week lezen ofzo en weet ik hoeveel kranten. Wat ik niet doe..
Ja. En zo'n Vlaams wijf. Geen idee hoe ze heet.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef Modus het volgende:
Nah. Wie leest dat voor, Freriks nog steeds?
Wat is er in 2019?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
Over vijf jaar zit ik daar ook in die zaal.
haha kkmad. Genietenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef VeerEli het volgende:
Jij denkt echt dat je hilarisch bent met al die domme, zelfverzonnen, zogenaamd ''geinige'' woordjes, he? Stumpertje. Oehh ingegooid paprikagezicht, HAHAHAHAHAHAAH FUCKING GRAPPIGG ZEG WOWWW
Word ik geridderd.quote:
Zou je ridderen met mijn piemel die op je schouder slaat hahahhahah ;pquote:
Gewoon. 19.quote:
Echt enigquote:Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zou je ridderen met mijn piemel die op je schouder slaat hahahhahah ;p
Stoer doen over je horlogesmaak en dan niet erkennen dat de Submariner (uiteraard niet in kermisgoud) het GOAT horloge is.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:27 schreef Murdera het volgende:
Stoer doen over je horlogesmahorlogesmaak en dan met rolex aan komen zetten
Ja jezus, heb die kkwoorden toch niet geteld, kut. Je snapt het idee van een dictee toch wel?! Godsallejezus Veer.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vieze pheggot
ik zag je wel reageren insta insulinjunk "vliefd"
Weet ik veel, ken toch die hele tori niet, hoe moet ik nou weten of je weet hoeveel woorden het waren of niet, achterlijkequote:Op woensdag 17 december 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja jezus, heb die kkwoorden toch niet geteld, kut. Je snapt het idee van een dictee toch wel?! Godsallejezus Veer.
We hebben het gvd over Het Groot Dictee der Nederlandse Taal en jij komt met de vraag "19 fout van de hoeveel woorden". Mi gado Veer, achterlijke blèrbek.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik veel, ken toch die hele tori niet, hoe moet ik nou weten of je weet hoeveel woorden het waren of niet, achterlijke![]()
Je moet toch weten als je het lollig vindt om met zoiets mee te doen of je een beetje goed zit of niet man, blérbek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |