Sorry hoor, ik dacht ik doe eens wat voor me boi.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik kan de groetjes ook wel zelf doen hoor.
Wat. Waarom?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan jij niet de Bijbel ofzo als audiobook inspreken?
300% betaald krijgen en geen stap harder zetten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hóef die dagen ook niet te maken, ik word gevraagd en ik zeg er geen nee tegen.
En alsof dat zo 123 is gepiept.
Dat is niet het punt and you know it.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hóef die dagen ook niet te maken, ik word gevraagd en ik zeg er geen nee tegen.
Hoezo niet? Een young black man in street attire op sollicitatie in white corporate Holland, what could possibly go wrong?quote:En alsof dat zo 123 is gepiept.
Your voice reminds me of sugar, spice and everything nicequote:
Snap je, kk chill, en het is nog fucking druk/chaos ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
300% betaald krijgen en geen stap harder zetten.
Smhquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef krioro het volgende:
Hoezo niet? Een young black man in street attire op sollicitatie in white corporate Holland, what could possibly go wrong?
Haha.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is niet het punt and you know it.
[..]
Hoezo niet? Een young black man in street attire op sollicitatie in white corporate Holland, what could possibly go wrong?
Sheeeeitquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is niet het punt and you know it.
[..]
Let your Bubbles Blossom in my Buttercup.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Your voice reminds me of sugar, spice and everything nice [ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Let your Bubbles Blossom in my Buttercup.
Cracka pls, you think The PowerPuff Girls is your ally? You merely adopted the PPG. I was born in it, molded by it. I didn't see the sugar, spice and everything nice until I was already a man.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Dat je dat herkendeDoet me goed.
Damn! Why so serieus?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cracka pls, you think The PowerPuff Girls is your ally? You merely adopted the PPG. I was born in it, molded by it. I didn't see the sugar, spice and everything nice until I was already a man.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cracka pls, you think The PowerPuff Girls is your ally? You merely adopted the PPG. I was born in it, molded by it. I didn't see the sugar, spice and everything nice until I was already a man.
Haha, die scenequote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shut the fuck up and finish cookin' my meal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boy, if you don't get your Mr. Potatoehead ass the fuck up outta here ole Swizz Beatz lookin' ass nigga [ afbeelding ]
What a lovely lovely voice..quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha, die scene. And by then it was nothing to me but BLINDING.
Moet je iets vertellen. :$quote:
Heeft Tom Hardy zelf gedaan hè, wel nice.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
What a lovely lovely voice..
DWc, krikri en jumiquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Shut the fuck up and finish cookin' my meal.
[ afbeelding ]
Go 'head and eat your chit'lins with collard greensquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Shut the fuck up and finish cookin' my meal.
[ afbeelding ]
vetquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heeft Tom Hardy zelf gedaan hè, wel nice.
Ik zal niet minder van je houden om een penis meer of minder hoor.quote:
Foto uit m'n Fernandes fotoalbum.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Go 'head and eat your chit'lins with collard greens [ afbeelding ]
Ahw, deze liefde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zal niet minder van je houden om een penis meer of minder hoor.
Is dat vet ja? Hou me ff op de hoogte als je meer van gezien hebt ok?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:45 schreef Chloroform het volgende:
Overigens begonnen met Lillyhammer. Die eerste aflevering.![]()
Vind het nu al leuk.
Ik vond het vooral heel droog.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dat vet ja? Hou me ff op de hoogte als je meer van gezien hebt ok?
Hoe lang duurt 1 ep?
Droog als in droge humor? Oh leukquote:Op woensdag 17 december 2014 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond het vooral heel droog.Morgenavond weer verder, zal wel laten weten ja. En 45 minuten, zoiets.
Ja, niet als Britse humor, maar wel droog.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Droog als in droge humor? Oh leukJa doe maar. Ken je Power, die serie van 50 cent? Die vond ik ook wel nice. Is wel nog maar 1 seizoen van uit.
Oh nou, moet je maar eens een trailer checken. Misschien vind je het wat. Ja Fargo heb ik gezien. Echt een harde serie! Waar ben je nu?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, niet als Britse humor, maar wel droog.En nee, ken ik niet. Nooit van gehoord zelfs. Laatst ook met Fargo begonnen, kijk je die?
Inb4 'thuis'.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh nou, moet je maar eens een trailer checken. Misschien vind je het wat. Ja Fargo heb ik gezien. Echt een harde serie! Waar ben je nu?
Zal morgen even kijken. Ben pas bij s1e5 maar wel echt goede serie ja. Heb je alles daarvan al gezien?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh nou, moet je maar eens een trailer checken. Misschien vind je het wat. Ja Fargo heb ik gezien. Echt een harde serie! Waar ben je nu?
Ja is maar één seizoen van, he. En maar 10 episodes ofzo. Komt wel een tweede seizoen van uit, maar dat is geloof ik geen vervolg, maar een soort prequel van ik geloof die pa van die vrouwelijke politieagent die in seizoen 1 zit. Over zijn tijd als politie, dacht ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal morgen even kijken. Ben pas bij s1e5 maar wel echt goede serie ja. Heb je alles daarvan al gezien?
Oh, wist ik niet. Zet altijd Netflix gewoon aan en merk dan vanzelf als er geen nieuwe afleveringen meer zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja is maar één seizoen van, he. En maar 10 episodes ofzo. Komt wel een tweede seizoen van uit, maar dat is geloof ik geen vervolg, maar een soort prequel van ik geloof die pa van die vrouwelijke politieagent die in seizoen 1 zit. Over zijn tijd als politie, dacht ik.
Haha sukkelquote:Op woensdag 17 december 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Zet altijd Netflix gewoon aan en merk dan vanzelf als er geen nieuwe afleveringen meer zijn.En klinkt alsnog wel nice, ben benieuwd. Eerst dit seizoen maar even afmaken.
...quote:kwam dr gister tegen op onze hometown station terugweg van school, had haar ingehaald
maar dr schoolvriendin diggt mij wel lol (ik haar ook), ze kwam laatste tijd opeens heletijd naast mij zitten bij practicum ( we zitten in zelfde groepje) ik dacht is gewoon toeval. Maar ik zat dus zo achter pc en links en rechts van me waren allemaal pc's vrij, uiterst rechts was zo gozer die probeert trein snol vriendin te regelen. Maar goed, ze kwam dus zo aangelopen en stond stil bij de pc tussen hosselaar en ik in, je zag haar zo twijfelen en ze liep door gaat ze precies bij de pc links van mij zitten. Zegt die hosselaar'" oh ga je daar zitten? zal ik anders daarheen komen" zegt trein snol vriendin " oh nee hoeft niet hoor" man man man. daarna ik typ zo perongeluk mijn wachtwoord in (apenlulinjeaars123!) bij gebruikersnaam toen ik wilde inloggen, vraag me af of ze het gezien heeft, ze kijkt regelmatig op mijn scherm wat ik aan het doen ben
Nieuwe generatie, nieuwe kans-arme.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:55 schreef Modus het volgende:
[..]
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
[ afbeelding ]
horlogesma'tjes?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:27 schreef Murdera het volgende:
Stoer doen over je horlogesmahorlogesmaak en dan met rolex aan komen zetten
fijne telefoon andersquote:Op woensdag 17 december 2014 08:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet mn Xperia z even updaten ofzo. Soms doet hij heel raar met typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |