quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Is goed. Ben al heel de dag m'n Farsi aan het bijspijkeren dus prepare to be stunned.Kan niet wachten. :$ Moet m'n Sranang-game ook wel levelen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Un poquito. =$quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet wachten. :$ Moet m'n Sranang-game ook wel levelen dan.Heb srs vandaag die zin van jou van gisteren opgezocht en geprobeerd uit te spreken. Ben best trots op mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Op je telefoon? Waarom zet je dat überhaupt aan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Die NOS push-updates. Ik denk de hele tijd als ik dat kkicoontje zie dat Duitsland binnenvalt of dat de dijken doorbreken. "Arjen Robben sportman van het jaar". Like I give two fucks.
Ja, dunno. Stond default aan denk ik. :squote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Op je telefoon? Waarom zet je dat überhaupt aan?
Van die push-dingen in Mavericks ook, elke keer dat er een nieuwe track begint in iTunes zo'n kutbericht, ga ga.
Ja dat wist je toch al.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, dunno. Stond default aan denk ik. :s
Oh heb je Mavericks ja?
Oja, fuck.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat wist je toch al.Werkt prima, moest wennen aan een aantal dingen maar betere prestaties en minder fan zijn het waard.
Nope, is nog niet nodig. (srs) Zou als ik jou was ook naar Mavericks gaan, echt veel verschil (bij mij iig).quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oja, fuck.No SSD/RAM upgrade right?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Un poquito. =$
[..]
Heb srs vandaag die zin van jou van gisteren opgezocht en geprobeerd uit te spreken. Ben best trots op mezelf.Hahaha, zie al helemaal voor je hoe je ijsberend door de kamer die zin probeert te oefenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt wel voordeel met je zachte g.
Ben ook trots. :$
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dat van die zachte g dacht ik ook al ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha, zie al helemaal voor je hoe je ijsberend door de kamer die zin probeert te oefenen.Je hebt wel voordeel met je zachte g.
Ben ook trots. :$
Met die r heb ik soms ook moeite.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat van die zachte g dacht ik ook al ja.Alleen de r gaat dan weer wel lastig. Komt goed, ik kan zo integreren bij je moeder thuis.
Jouw r rolde wel lekker in die zin though.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met die r heb ik soms ook moeite.Zou eerder de zonnegroet, maanlanding en andere bizarre yoga-oefeningen gaan oefenen, wil je daar integreren.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw r rolde wel lekker in die zin though.Zonnegroet deed ik vroeger regelmatig als ik met een vriend ging trainen (hij deed jiu jitsu, daar deden ze van die yogadingen als warming up, ik deed taekwondo/kickboksen en deed maar gewoon mee af en toe).
=$ =$ =$quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moest eens weten.![]()
![]()
Haha nice. :$ Ook andere oefeningen gedaan? Ik heb vroeger kinderyoga gedaan omdat ik erg onrustig was. Hielp wel.
Ja, dat zie je vaak terug inderdaad. Onrustig ja. Niet druk ofzo, maar was een heel gevoelig kind en kon heel onrustig worden daardoor. Dat heb ik nu wel afgeleerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:07 schreef krioro het volgende:
[..]
=$ =$ =$
Nee, niet bewust, al zijn sommige stretches die ik nu doe ook onderdelen van yoga. Jij onrustig?Ben je dan ook superlenig nu? Ik vraag dit voor een vriend.
Vergeet je loonheffing niet te controleren. :squote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vandaag 10:00-22:30 gewerkt.
Werk Kerst en Nieuwjaarsdag ook 9:00 - 18:00 minstens, 300% uitbetaald want feestdag + vaste dag!
[ afbeelding ]
Aw, gevoelig ben je nog steeds natuurlijk (ik prik zo door dat keiharde pantser heen).quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat zie je vaak terug inderdaad. Onrustig ja. Niet druk ofzo, maar was een heel gevoelig kind en kon heel onrustig worden daardoor. Dat heb ik nu wel afgeleerd.En nee, maar ben wel heel goed in evenwicht.
Groetjes aan je vriend.
Kan jij niet de Bijbel ofzo als audiobook insprekenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat zie je vaak terug inderdaad. Onrustig ja. Niet druk ofzo, maar was een heel gevoelig kind en kon heel onrustig worden daardoor. Dat heb ik nu wel afgeleerd.En nee, maar ben wel heel goed in evenwicht.
Groetjes aan je vriend.
Ik kan de groetjes ook wel zelf doen hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, gevoelig ben je nog steeds natuurlijk (ik prik zo door dat keiharde pantser heen).Kan me echt niet voorstellen dat jij onrustig was, nu ben je juist miss chill. =$
Ah, evenwicht, core stability, daar ben ik nog aan aan het werken. Teach me. =$
Gedaan, je krijgt de groetjes terug.
Je kan ook gewoon een echte baan zoeken nu hè, dan hoef je geen dagen van 13 uur te maken en krijg je uiteindelijk nog meer betaald ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vandaag 10:00-22:30 gewerkt.
Werk Kerst en Nieuwjaarsdag ook 9:00 - 18:00 minstens, 300% uitbetaald want feestdag + vaste dag!
[ afbeelding ]
Ik hóef die dagen ook niet te maken, ik word gevraagd en ik zeg er geen nee tegenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een echte baan zoeken nu hè, dan hoef je geen dagen van 13 uur te maken en krijg je uiteindelijk nog meer betaald ook.
Ben goed in balans nu ja. :$quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, gevoelig ben je nog steeds natuurlijk (ik prik zo door dat keiharde pantser heen).Kan me echt niet voorstellen dat jij onrustig was, nu ben je juist miss chill. =$
Ah, evenwicht, core stability, daar ben ik nog aan aan het werken. Teach me. =$
Gedaan, je krijgt de groetjes terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |