Nee maar stiekem post ik tochquote:
Uitzichtjequote:
Huh?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee maar stiekem post ik toch
Maand verbannen omdat je iemand een bijnaam geeft![]()
![]()
Straks met vriendinnetje pils drinken in de bergenquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uitzichtje
[..]
Huh?omdat je iemand een bijnaam gaf? het word ook steeds gekker...
Ja, ik noemde een zekere eigenaar van deze website Banny, omdat het op zijn naam lijkt en hij VBL'ers om de meest belachelijke reden aan het bannen was. Bijvoorbeeld omdat iemand hem aan het emogiffen was. En toen vond hij dat hij zijn nieuwe naam maar in ere moest houden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uitzichtje
[..]
Huh?omdat je iemand een bijnaam gaf? het word ook steeds gekker...
Echt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, ik noemde een zekere eigenaar van deze website Banny, omdat het op zijn naam lijkt en hij VBL'ers om de meest belachelijke reden aan het bannen was. Bijvoorbeeld omdat iemand hem aan het emogiffen was. En toen vond hij dat hij zijn nieuwe naam maar in ere moest houden.
Daar geloof ik niks van hahaquote:
Je, serieus enkel daarom. Later noemde ik hem nog Banny Pietler omdat hij zo zot is op zwarte piet. Maar de ban zelf was enkel voor een Banny eerderquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?daarom alleen? gare shit. Hoe is het met je hoofd btw? groeit er alweer haar?
[..]
Daar geloof ik niks van haha
boeit me geen flikker :$quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?daarom alleen? gare shit. Hoe is het met je hoofd btw? groeit er alweer haar?
[..]
Daar geloof ik niks van haha
Zal mijn boei eens in je gezicht duwen.quote:
Wat vaagquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Je, serieus enkel daarom. Later noemde ik hem nog Banny Pietler omdat hij zo zot is op zwarte piet. Maar de ban zelf was enkel voor een Banny eerder
haargroei zit er nog hoor. Wel iets minder dan voorheen maar dat dikt volgens mij langzaamaan ook weer aan. Relatief vers van de pers
[ afbeelding ]
Nee man. Superieure genen. En natuurlijk dankzij de top van de medische wereld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal mijn boei eens in je gezicht duwen.
[..]
Wat vaag
Oh ja daar is zo niets aan te zien. Beter man, dacht echt dat dat een horror litteken ging worden.
TR gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Je, serieus enkel daarom. Later noemde ik hem nog Banny Pietler omdat hij zo zot is op zwarte piet. Maar de ban zelf was enkel voor een Banny eerder
In Bulgarije?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man. Superieure genen. En natuurlijk dankzij de top van de medische wereld.
Oké.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen kan twee weken posten en dan moet hij weer weg. Waarom? Dawitgimens.
okquote:
Sowiesoquote:
Japanse ziekenuis in Bulgarije of ff naar Japan? watquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso
Nee, hospitaal hier is drama. Als ik zelf ga, ga ik meestal naar het japanse ziekenhuis. Prive enzo. Net een hotel maar dan met doktoren ipv bellboys. Prima
Gelijk beledigd, Modus toch. Je bent toch niet autistisch?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:57 schreef Modus het volgende:
Interessant. Hoer nu maar weer op naar die mongolenslowchat.
Wow de autisten kaart, gewoon wowquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gelijk beledigd, Modus toch. Je bent toch niet autistisch?
Tokuda Bolnitsa in Sofia. Wordt gerund door Tokushukai die iets van 280 ziekenhuizen hebben in Japan. Eerste ziekenhuis van hun buiten Japan. Moest er een nachtje blijven omdat ik de dag daarop een MRI zou krijgen. Huge hotelkamer, wellness-center, massages en alles all-inquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Japanse ziekenuis in Bulgarije of ff naar Japan? wat
Die jongen verdient het met z'n chronische angst voor buitenstaanders.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow de autisten kaart, gewoon wow!!!
!
wow
Ik dacht eerst dat hij druk was ivm zijn studie, maar later begreep ik dat zijn afwezigheid vrijwel altijd in verband staat met een ban.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen kan twee weken posten en dan moet hij weer weg. Waarom? Dawitgimens.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Tokuda Bolnitsa in Sofia. Wordt gerund door Tokushukai die iets van 280 ziekenhuizen hebben in Japan. Eerste ziekenhuis van hun buiten Japan. Moest er een nachtje blijven omdat ik de dag daarop een MRI zou krijgen. Huge hotelkamer, wellness-center, massages en alles all-in
Helaas geen zigeunerhoeren op aanvraag, derhalve slechts een 9 achtergelaten als recensie.
Oke.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen verdient het met z'n chronische angst voor buitenstaanders.
Hoe is het met je kat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:51 schreef Iwanius het volgende:
Middag klagers.Zo te zien gaat alles wel hier want getuige de slowchat gaat het meer over de welbekende koetjes en kalfjes.
Volgens mij dm't haan yvonne op reguliere basis een tubgirl.quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat hij druk was ivm zijn studie, maar later begreep ik dat zijn afwezigheid vrijwel altijd in verband staat met een ban.
Moet ie bij mij doenquote:Op dinsdag 16 december 2014 12:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Rembo' kijkt je altijd aan van: "Als je maar weet dat ik de baas ben".
En terechtquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, ik noemde een zekere eigenaar van deze website Banny, omdat het op zijn naam lijkt en hij VBL'ers om de meest belachelijke reden aan het bannen was. Bijvoorbeeld omdat iemand hem aan het emogiffen was. En toen vond hij dat hij zijn nieuwe naam maar in ere moest houden.
*2009quote:
Hij zocht ruzie met mij weetjequote:Op dinsdag 16 december 2014 13:52 schreef Puntenjager het volgende:
Wat had je ook alweer gedaan dat je zo'n hoofdwond had, eigenlijk?
Hij haat altijd op mensen die dat pas na 2009 hadden, dus zelf had hij het een paar jaar eerder neem ik zo aan.quote:
Nah dat zei die alleen omdat hij jaloers was op Panzer dat ie al wel swag had.quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij haat altijd op mensen die dat pas na 2009 hadden, dus zelf had hij het een paar jaar eerder neem ik zo aan.
Panzer had pas in 2011 oid swag, daarvoor was het een ectonerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nah dat zei die alleen omdat hij jaloers was op Panzer dat ie al wel swag had.
pics?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Panzer had pas in 2011 oid swag, daarvoor was het een ectonerd.
Nog steeds.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Mother of God, ik kijk weer eens op foks, ik klik weer eens Klabbelbak SC aan... en het gaat gewoon nog steeds over mij hier. Jullie lieve interwebvrinden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nooit veranderd, die Modus.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mother of God, ik kijk weer eens op foks, ik klik weer eens Klabbelbak SC aan... en het gaat gewoon nog steeds over mij hier. Jullie lieve interwebvrinden.
[..]
Nooit veranderd, die Modus.
Dudequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mother of God, ik kijk weer eens op foks, ik klik weer eens Klabbelbak SC aan... en het gaat gewoon nog steeds over mij hier. Jullie lieve interwebvrinden.
[..]
Nooit veranderd, die Modus.
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dudehet gaat NOOIT over jou, nu net toevallig en dan ben jij er ook 'toevallig'
![]()
4ebequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:
wiens kloon is dit? KLB / Dit kenteken niet hebben.
Hij krijgt een sms als zijn naam wordt genoemd. Soort Amber-Alertquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Panzer zit dag en nacht te kijken natuurlijk of z'n naam wordt genoemd.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:
Ja, en wiens schuld is dat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:54 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hcam_compilatie.html
1:00
Hij weet niet hoe snel hij sorry schat, sorry moet zeggen.![]()
Typerend voor de manier waarop Nederlandse mannen bij hun vrouwen onder de plak zitten.
Ja, zowel de vrouw als de man hebben invloed op de onderlinge verhouding, maar als je wijf je al bij het minste weerwoord aan de kant zet, dan kan ik de onderdanigheid van sommige mannen wel begrijpen eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Allebei, maar over elkaar klagen is nogal zinloos, je kan ook een ruggengraat groeien.
Mannen hoeven gewoon niet om elk wissewasje een woordenwisseling, die hebben daar de energie ook niet voor (over), die werken namelijk gewoon de hele dag in het algemeen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, zowel de vrouw als de man hebben invloed op de onderlinge verhouding, maar als je wijf je al bij het minste weerwoord aan de kant zet, dan kan ik de onderdanigheid van sommige mannen wel begrijpen eigenlijk.
Alleen betas laten zich op die manier conditioneren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, zowel de vrouw als de man hebben invloed op de onderlinge verhouding, maar als je wijf je al bij het minste weerwoord aan de kant zet, dan kan ik de onderdanigheid van sommige mannen wel begrijpen eigenlijk.
Exact dit wilde ik ook schrijven, maar daar was ik te lui voor. Moet je weer congruente zinnen gaan formuleren enzoquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen hoeven gewoon niet om elk wissewasje een woordenwisseling, die hebben daar de energie ook niet voor (over), die werken namelijk gewoon de hele dag in het algemeen.
Soms moet je gewoon maar ja en amen zeggen om van gezeik af te zijn
90% mee eensch.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen betas laten zich op die manier conditioneren.
lion dont trust nobodyquote:Op dinsdag 16 december 2014 03:26 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
looks/sounds can be deceiving, don't trust her
Je kan i.p.v. ja en amen te zeggen ook gewoon ''nee'' zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen hoeven gewoon niet om elk wissewasje een woordenwisseling, die hebben daar de energie ook niet voor (over), die werken namelijk gewoon de hele dag in het algemeen.
Soms moet je gewoon maar ja en amen zeggen om van gezeik af te zijn
quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:
white powerquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/video.php?v=10153676941002281
Not even black tho' .
rokje zit ook gwn lkkrquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
90% mee eensch.
Ik bedoel, het blijft natuurlijk wel een krachtenspel. Dat zie je zelfs in Zuid-Amerika. Genoeg vrouwen die daar de broek aan hebben terwijl de mannen daar nou bepaald geen watjes zijn.
Watquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:09 schreef Murdera het volgende:
Nieuwe onderburen op de dag van plasje vant balkon gvd
HAHA!quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:54 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hcam_compilatie.html
1:00
Hij weet niet hoe snel hij sorry schat, sorry moet zeggen.![]()
Typerend voor de manier waarop Nederlandse mannen bij hun vrouwen onder de plak zitten.
ik heb geen balkon..quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsog jij niet een balkonplaskedag hebt
Zo over de railing leunen of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsog jij niet een balkonplaskedag hebt
heb ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee daarvoor heb je meer dan 1 woonlaag nodig
gwn beetje naar bemeden richtenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo over de railing leunen of hoe moet ik dat voor me zien?
ik kan we op mn terras of mn oprit pissen als het moetquote:
eow next level badboy ditquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan we op mn terras of mn oprit pissen als het moet
Je denkt nog steeds dat ik een pik heb hè?quote:
lamge clitquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat ik een pik heb hè?
So romantics :$$quote:
Wow mur, zo veel liefdequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
bestel pizza spareribs en een kreupele flikker om het te bezorgen voor je <3
cyanide real love ditquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow mur, zo veel liefdeZou geen pesticide gebruiken als je op bezoek komt
Dacht dat Mur en jij special connection hadden omdat jullie allebei aftrekken op fancy horloges.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
"Balkonplaskedag"![]()
kk wat een proleet die Mur.
A_F doet het irl en Mur op pics op internet.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat Mur en jij special connection hadden omdat jullie allebei aftrekken op fancy horloges.
Draag al heel lang die vintage watch en daar ben ik te zuinig op. =$quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
A_F doet het irl en Mur op pics op internet.
Jij doet het ook op pics en video's van internet. :squote:Op dinsdag 16 december 2014 22:06 schreef krioro het volgende:
[..]
A_F doet het irl en Mur op pics op internet.
En terecht.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Draag al heel lang die vintage watch en daar ben ik te zuinig op. =$
Klopt, kan wel een kek horloge kopen maar heb er het geld niet voor over.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij doet het ook op pics en video's van internet. :s
Die van der Klaauw's zijn ook onzin eigenlijk. Prijs/kwaliteit ratio is bij dat soort horloges ver te zoeken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef krioro het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Klopt, kan wel een kek horloge kopen maar heb er het geld niet voor over.
#dathipsterlyphequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Draag al heel lang die vintage watch en daar ben ik te zuinig op. =$
Zou kek horloge kopen voor je bday.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:09 schreef krioro het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Klopt, kan wel een kek horloge kopen maar heb er het geld niet voor over.
Ja, en het is ook niet eens mijn smaak. Binnenwerk is wel kkgeil natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Die van der Klaauw's zijn ook onzin eigenlijk. Prijs/kwaliteit ratio is bij dat soort horloges ver te zoeken.
Aw, lief.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou kek horloge kopen voor je bday.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, en het is ook niet eens mijn smaak. Binnenwerk is wel kkgeil natuurlijk.
[..]
Aw, lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niks, je wacht maar een jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Shots fired.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik zoek hem wel voor je uit want betere smaak.
OK azizam, moshkeli nist.quote:
Alsof ik die losse flodders van A_F serieus neem.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Shots fired.
[..]
OK azizam, moshkeli nist.
Hoe klonk hij vanmorgen?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ik die losse flodders van A_F serieus neem.
Haha switi :$
Geen idee, niet gebeld.quote:
Ambiquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wie had ik dan aan de lijn? :s
Ahw. Lief. Bel je mij ook wakker dan? Niet voor 11.00 uur pls, zondag is de enige dag dat ik kan uitslapen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, nou, dan bel ik hem zondag wel wakker.
Is goed. Ben al heel de dag m'n Farsi aan het bijspijkeren dus prepare to be stunned.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Lief. Bel je mij ook wakker dan? Niet voor 11.00 uur pls, zondag is de enige dag dat ik kan uitslapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Is goed. Ben al heel de dag m'n Farsi aan het bijspijkeren dus prepare to be stunned.Je spreekt toch ook Spaans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Is goed. Ben al heel de dag m'n Farsi aan het bijspijkeren dus prepare to be stunned.Kan niet wachten. :$ Moet m'n Sranang-game ook wel levelen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Un poquito. =$quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet wachten. :$ Moet m'n Sranang-game ook wel levelen dan.Heb srs vandaag die zin van jou van gisteren opgezocht en geprobeerd uit te spreken. Ben best trots op mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Op je telefoon? Waarom zet je dat überhaupt aan?quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:35 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Die NOS push-updates. Ik denk de hele tijd als ik dat kkicoontje zie dat Duitsland binnenvalt of dat de dijken doorbreken. "Arjen Robben sportman van het jaar". Like I give two fucks.
Ja, dunno. Stond default aan denk ik. :squote:Op dinsdag 16 december 2014 22:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Op je telefoon? Waarom zet je dat überhaupt aan?
Van die push-dingen in Mavericks ook, elke keer dat er een nieuwe track begint in iTunes zo'n kutbericht, ga ga.
Ja dat wist je toch al.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:40 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, dunno. Stond default aan denk ik. :s
Oh heb je Mavericks ja?
Oja, fuck.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat wist je toch al.Werkt prima, moest wennen aan een aantal dingen maar betere prestaties en minder fan zijn het waard.
Nope, is nog niet nodig. (srs) Zou als ik jou was ook naar Mavericks gaan, echt veel verschil (bij mij iig).quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Oja, fuck.No SSD/RAM upgrade right?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Un poquito. =$
[..]
Heb srs vandaag die zin van jou van gisteren opgezocht en geprobeerd uit te spreken. Ben best trots op mezelf.Hahaha, zie al helemaal voor je hoe je ijsberend door de kamer die zin probeert te oefenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt wel voordeel met je zachte g.
Ben ook trots. :$
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat van die zachte g dacht ik ook al ja.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha, zie al helemaal voor je hoe je ijsberend door de kamer die zin probeert te oefenen.Je hebt wel voordeel met je zachte g.
Ben ook trots. :$
Met die r heb ik soms ook moeite.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat van die zachte g dacht ik ook al ja.Alleen de r gaat dan weer wel lastig. Komt goed, ik kan zo integreren bij je moeder thuis.
Jouw r rolde wel lekker in die zin though.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met die r heb ik soms ook moeite.Zou eerder de zonnegroet, maanlanding en andere bizarre yoga-oefeningen gaan oefenen, wil je daar integreren.
Je moest eens weten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Jouw r rolde wel lekker in die zin though.Zonnegroet deed ik vroeger regelmatig als ik met een vriend ging trainen (hij deed jiu jitsu, daar deden ze van die yogadingen als warming up, ik deed taekwondo/kickboksen en deed maar gewoon mee af en toe).
=$ =$ =$quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moest eens weten.![]()
![]()
Haha nice. :$ Ook andere oefeningen gedaan? Ik heb vroeger kinderyoga gedaan omdat ik erg onrustig was. Hielp wel.
Ja, dat zie je vaak terug inderdaad. Onrustig ja. Niet druk ofzo, maar was een heel gevoelig kind en kon heel onrustig worden daardoor. Dat heb ik nu wel afgeleerd.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:07 schreef krioro het volgende:
[..]
=$ =$ =$
Nee, niet bewust, al zijn sommige stretches die ik nu doe ook onderdelen van yoga. Jij onrustig?Ben je dan ook superlenig nu? Ik vraag dit voor een vriend.
Vergeet je loonheffing niet te controleren. :squote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vandaag 10:00-22:30 gewerkt.
Werk Kerst en Nieuwjaarsdag ook 9:00 - 18:00 minstens, 300% uitbetaald want feestdag + vaste dag!
[ afbeelding ]
Aw, gevoelig ben je nog steeds natuurlijk (ik prik zo door dat keiharde pantser heen).quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat zie je vaak terug inderdaad. Onrustig ja. Niet druk ofzo, maar was een heel gevoelig kind en kon heel onrustig worden daardoor. Dat heb ik nu wel afgeleerd.En nee, maar ben wel heel goed in evenwicht.
Groetjes aan je vriend.
Kan jij niet de Bijbel ofzo als audiobook insprekenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat zie je vaak terug inderdaad. Onrustig ja. Niet druk ofzo, maar was een heel gevoelig kind en kon heel onrustig worden daardoor. Dat heb ik nu wel afgeleerd.En nee, maar ben wel heel goed in evenwicht.
Groetjes aan je vriend.
Ik kan de groetjes ook wel zelf doen hoor.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, gevoelig ben je nog steeds natuurlijk (ik prik zo door dat keiharde pantser heen).Kan me echt niet voorstellen dat jij onrustig was, nu ben je juist miss chill. =$
Ah, evenwicht, core stability, daar ben ik nog aan aan het werken. Teach me. =$
Gedaan, je krijgt de groetjes terug.
Je kan ook gewoon een echte baan zoeken nu hè, dan hoef je geen dagen van 13 uur te maken en krijg je uiteindelijk nog meer betaald ook.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vandaag 10:00-22:30 gewerkt.
Werk Kerst en Nieuwjaarsdag ook 9:00 - 18:00 minstens, 300% uitbetaald want feestdag + vaste dag!
[ afbeelding ]
Ik hóef die dagen ook niet te maken, ik word gevraagd en ik zeg er geen nee tegenquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een echte baan zoeken nu hè, dan hoef je geen dagen van 13 uur te maken en krijg je uiteindelijk nog meer betaald ook.
Ben goed in balans nu ja. :$quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Aw, gevoelig ben je nog steeds natuurlijk (ik prik zo door dat keiharde pantser heen).Kan me echt niet voorstellen dat jij onrustig was, nu ben je juist miss chill. =$
Ah, evenwicht, core stability, daar ben ik nog aan aan het werken. Teach me. =$
Gedaan, je krijgt de groetjes terug.
Sorry hoor, ik dacht ik doe eens wat voor me boi.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik kan de groetjes ook wel zelf doen hoor.
Wat. Waarom?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan jij niet de Bijbel ofzo als audiobook inspreken?
300% betaald krijgen en geen stap harder zetten.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hóef die dagen ook niet te maken, ik word gevraagd en ik zeg er geen nee tegen.
En alsof dat zo 123 is gepiept.
Dat is niet het punt and you know it.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hóef die dagen ook niet te maken, ik word gevraagd en ik zeg er geen nee tegen.
Hoezo niet? Een young black man in street attire op sollicitatie in white corporate Holland, what could possibly go wrong?quote:En alsof dat zo 123 is gepiept.
Your voice reminds me of sugar, spice and everything nicequote:
Snap je, kk chill, en het is nog fucking druk/chaos ookquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
300% betaald krijgen en geen stap harder zetten.
Smhquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef krioro het volgende:
Hoezo niet? Een young black man in street attire op sollicitatie in white corporate Holland, what could possibly go wrong?
Haha.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is niet het punt and you know it.
[..]
Hoezo niet? Een young black man in street attire op sollicitatie in white corporate Holland, what could possibly go wrong?
Sheeeeitquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat is niet het punt and you know it.
[..]
Let your Bubbles Blossom in my Buttercup.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Your voice reminds me of sugar, spice and everything nice [ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Let your Bubbles Blossom in my Buttercup.
Cracka pls, you think The PowerPuff Girls is your ally? You merely adopted the PPG. I was born in it, molded by it. I didn't see the sugar, spice and everything nice until I was already a man.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Dat je dat herkendeDoet me goed.
Damn! Why so serieus?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cracka pls, you think The PowerPuff Girls is your ally? You merely adopted the PPG. I was born in it, molded by it. I didn't see the sugar, spice and everything nice until I was already a man.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cracka pls, you think The PowerPuff Girls is your ally? You merely adopted the PPG. I was born in it, molded by it. I didn't see the sugar, spice and everything nice until I was already a man.
Haha, die scenequote:Op dinsdag 16 december 2014 23:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shut the fuck up and finish cookin' my meal.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Boy, if you don't get your Mr. Potatoehead ass the fuck up outta here ole Swizz Beatz lookin' ass nigga [ afbeelding ]
What a lovely lovely voice..quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha, die scene. And by then it was nothing to me but BLINDING.
Moet je iets vertellen. :$quote:
Heeft Tom Hardy zelf gedaan hè, wel nice.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
What a lovely lovely voice..
DWc, krikri en jumiquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Shut the fuck up and finish cookin' my meal.
[ afbeelding ]
Go 'head and eat your chit'lins with collard greensquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Shut the fuck up and finish cookin' my meal.
[ afbeelding ]
vetquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heeft Tom Hardy zelf gedaan hè, wel nice.
Ik zal niet minder van je houden om een penis meer of minder hoor.quote:
Foto uit m'n Fernandes fotoalbum.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Go 'head and eat your chit'lins with collard greens [ afbeelding ]
Ahw, deze liefde.quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zal niet minder van je houden om een penis meer of minder hoor.
Is dat vet ja? Hou me ff op de hoogte als je meer van gezien hebt ok?quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:45 schreef Chloroform het volgende:
Overigens begonnen met Lillyhammer. Die eerste aflevering.![]()
Vind het nu al leuk.
Ik vond het vooral heel droog.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is dat vet ja? Hou me ff op de hoogte als je meer van gezien hebt ok?
Hoe lang duurt 1 ep?
Droog als in droge humor? Oh leukquote:Op woensdag 17 december 2014 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond het vooral heel droog.Morgenavond weer verder, zal wel laten weten ja. En 45 minuten, zoiets.
Ja, niet als Britse humor, maar wel droog.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Droog als in droge humor? Oh leukJa doe maar. Ken je Power, die serie van 50 cent? Die vond ik ook wel nice. Is wel nog maar 1 seizoen van uit.
Oh nou, moet je maar eens een trailer checken. Misschien vind je het wat. Ja Fargo heb ik gezien. Echt een harde serie! Waar ben je nu?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, niet als Britse humor, maar wel droog.En nee, ken ik niet. Nooit van gehoord zelfs. Laatst ook met Fargo begonnen, kijk je die?
Inb4 'thuis'.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh nou, moet je maar eens een trailer checken. Misschien vind je het wat. Ja Fargo heb ik gezien. Echt een harde serie! Waar ben je nu?
Zal morgen even kijken. Ben pas bij s1e5 maar wel echt goede serie ja. Heb je alles daarvan al gezien?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh nou, moet je maar eens een trailer checken. Misschien vind je het wat. Ja Fargo heb ik gezien. Echt een harde serie! Waar ben je nu?
Ja is maar één seizoen van, he. En maar 10 episodes ofzo. Komt wel een tweede seizoen van uit, maar dat is geloof ik geen vervolg, maar een soort prequel van ik geloof die pa van die vrouwelijke politieagent die in seizoen 1 zit. Over zijn tijd als politie, dacht ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal morgen even kijken. Ben pas bij s1e5 maar wel echt goede serie ja. Heb je alles daarvan al gezien?
Oh, wist ik niet. Zet altijd Netflix gewoon aan en merk dan vanzelf als er geen nieuwe afleveringen meer zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja is maar één seizoen van, he. En maar 10 episodes ofzo. Komt wel een tweede seizoen van uit, maar dat is geloof ik geen vervolg, maar een soort prequel van ik geloof die pa van die vrouwelijke politieagent die in seizoen 1 zit. Over zijn tijd als politie, dacht ik.
Haha sukkelquote:Op woensdag 17 december 2014 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Zet altijd Netflix gewoon aan en merk dan vanzelf als er geen nieuwe afleveringen meer zijn.En klinkt alsnog wel nice, ben benieuwd. Eerst dit seizoen maar even afmaken.
...quote:kwam dr gister tegen op onze hometown station terugweg van school, had haar ingehaald
maar dr schoolvriendin diggt mij wel lol (ik haar ook), ze kwam laatste tijd opeens heletijd naast mij zitten bij practicum ( we zitten in zelfde groepje) ik dacht is gewoon toeval. Maar ik zat dus zo achter pc en links en rechts van me waren allemaal pc's vrij, uiterst rechts was zo gozer die probeert trein snol vriendin te regelen. Maar goed, ze kwam dus zo aangelopen en stond stil bij de pc tussen hosselaar en ik in, je zag haar zo twijfelen en ze liep door gaat ze precies bij de pc links van mij zitten. Zegt die hosselaar'" oh ga je daar zitten? zal ik anders daarheen komen" zegt trein snol vriendin " oh nee hoeft niet hoor" man man man. daarna ik typ zo perongeluk mijn wachtwoord in (apenlulinjeaars123!) bij gebruikersnaam toen ik wilde inloggen, vraag me af of ze het gezien heeft, ze kijkt regelmatig op mijn scherm wat ik aan het doen ben
Nieuwe generatie, nieuwe kans-arme.quote:Op woensdag 17 december 2014 00:55 schreef Modus het volgende:
[..]
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
[ afbeelding ]
horlogesma'tjes?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:27 schreef Murdera het volgende:
Stoer doen over je horlogesmahorlogesmaak en dan met rolex aan komen zetten
fijne telefoon andersquote:Op woensdag 17 december 2014 08:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet mn Xperia z even updaten ofzo. Soms doet hij heel raar met typen
Geen xperia M die je van de week ff ergens hebt gekocht die van de vrachtwagen was gevallen?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet mn Xperia z even updaten ofzo. Soms doet hij heel raar met typen
daar kunnen ze meestal niet goed tegen als ze van de vrachtwagen vallenquote:Op woensdag 17 december 2014 08:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen xperia M die je van de week ff ergens hebt gekocht die van de vrachtwagen was gevallen?
I miss you xperia
Hurrrrrquote:Op woensdag 17 december 2014 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar kunnen ze meestal niet goed tegen als ze van de vrachtwagen vallen
sorry mevrouw doddiequote:
wauwquote:Op woensdag 17 december 2014 08:45 schreef Dqod het volgende:
HEY MUR, LUL! Was je nou vorig weekend wel of niet bij kierewiet
Zaagmans moet dood :$quote:
*she's her usual, grumpy self this morning *quote:
Hjb, ik djoek jequote:Op woensdag 17 december 2014 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*she's her usual, grumpy self this morning *
JAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben lekker vrij vandaag. helpt dat?
Nee, wacht watquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:01 schreef Salatrel het volgende:
ik ga zometeen lekker naar the hobbitBeledig mijn sis niet zo ;s Ga t zeggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mgoed, ik ga schijten en naar m'n werk. Latah![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Zeg dan een keer nee tegen je dick in crazy steken.quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je kan i.p.v. ja en amen te zeggen ook gewoon ''nee'' zeggen.
oke, en nu?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vond deze wel erg toepasselijke
[ afbeelding ]
dat heeft de mijne nietquote:Op woensdag 17 december 2014 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
yeahheeft ook alleen last met chrome. Vreemd wel
dan had ik je wel opgespoordquote:Op woensdag 17 december 2014 08:45 schreef Dqod het volgende:
HEY MUR, LUL! Was je nou vorig weekend wel of niet bij kierewiet
missch maar chrome ff opnieuw eropzetten ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heeft de mijne niet
mijn galaxy tab daarentegen welmaar die heeft wel meer kuren
Gvd wat lekkerquote:Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef Modus het volgende:
Hey Nootmans
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jammerquote:Op woensdag 17 december 2014 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan had ik je wel opgespoord![]()
Ik kon er helaas niet bij zijn. Veel vrienden van me waren er wel though
Ok, als jij plechtig belooft om leg-day niet meer structureel te skippen.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg dan een keer nee tegen je dick in crazy steken.
maar net wat je kinky noemtquote:Op woensdag 17 december 2014 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer
En kinky wel, door jou opgespoord worden :$
Om door hem opgespoord te worden. Dat benoem ik tochquote:
en wat als hij je opgespoord heeft?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Om door hem opgespoord te worden. Dat benoem ik toch
Moet ook alles uitleggen hier ;s
zou je meesleurem naar een donker hoekje ook :$$$quote:Op woensdag 17 december 2014 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer
En kinky wel, door jou opgespoord worden :$
Dat gaat jou heul niks aan nie ;squote:Op woensdag 17 december 2014 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat als hij je opgespoord heeft?
Wow :$ :$quote:Op woensdag 17 december 2014 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou je meesleurem naar een donker hoekje ook :$$$
nee, straks kan ik nog als medeplichtige worden aangewezenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat gaat jou heul niks aan nie ;s
[..]
Wow :$ :$
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:23 schreef Modus het volgende:
Hey Nootmans
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zal je leren je neus in andermans zaken te stekenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, straks kan ik nog als medeplichtige worden aangewezen
daar word ik voor betaaldquote:Op woensdag 17 december 2014 14:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal je leren je neus in andermans zaken te steken
Oh :$quote:
Ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:22 schreef Salatrel het volgende:
shit weer in slaap gevallen op de bank#fml
als je het maar uit je hoofd laat om op mn bank in slaap te vallenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen.
Ik denk dat de kans nihil is.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je het maar uit je hoofd laat om op mn bank in slaap te vallen
Even het caviahok schoonmaken, brb.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:48 schreef Salatrel het volgende:
nee ok ja dat dit even duidelijk is
Jawel.quote:
Ja, maar ik lust geen snert.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik lust geen snert.
Ziet er wel oké uit op zich, heb alleen wel het idee dat hij nog een beetje flauw smaakt.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:58 schreef vigilant7 het volgende:
first time snert made, you dig?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe kun je met jezelf leven
Verwend nestquote:Op woensdag 17 december 2014 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik lust wel snert van de slager :S
boh, er zit genoeg peper inquote:Op woensdag 17 december 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ziet er wel oké uit op zich, heb alleen wel het idee dat hij nog een beetje flauw smaakt.
Jaquote:
Oké nice, eerdaags ook 's fixenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:11 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
boh, er zit genoeg peper in
en varkenshammetje ipv varkenspoot
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
#highclass#geldmoetrollen#alleensnertvandeslager
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké nice, eerdaags ook 's fixen.
Leen bakker mandje.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vieze pheggotquote:Op dinsdag 16 december 2014 23:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zal niet minder van je houden om een penis meer of minder hoor.
[..]
Foto uit m'n Fernandes fotoalbum.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oké nice, eerdaags ook 's fixen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso.. de Leenbakker.quote:
Hier heb ik ook aan zitten denken hoor. Niks mis mee ;Dquote:Op woensdag 17 december 2014 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
CUL / KFC Kentucky Fried Chicken voor kerstdiner?
Goed idee.
Ik zie probleem niet, weinig afwas.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
CUL / KFC Kentucky Fried Chicken voor kerstdiner?
Goed idee.
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hier heb ik ook aan zitten denken hoor. Niks mis mee ;D
KFC.
Komen jullie mee eten met de kerst? :Squote:Op woensdag 17 december 2014 18:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zie probleem niet, weinig afwas.
Zal ik wat drankjes meenemen? :Squote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie mee eten met de kerst? :S
Ieder een bucket
Zet maar klaar, ben er over 10 minuten.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie mee eten met de kerst? :S
Ieder een bucket
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
Last minute ticket naar Japan geboekt.
Ja, doe maar spa roodquote:Op woensdag 17 december 2014 18:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zal ik wat drankjes meenemen? :S
Oi, citroenquote:
Zowel Tilburg als Eindhoven hebben een kfc, ideaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zet maar klaar, ben er over 10 minuten.
Die in eindjequote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zowel Tilburg als Eindhoven hebben een kfc, ideaal.
En agga heeft er 3
Ja ik, heb een heel review klaar liggen, mail je zo PDFje.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ervaring met deze unit? Was in de bonus, wou 'm altijd al 's proberen.
Leyweg is wat minder, maar die in Wateringen is wel relaxed hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Baas boven baasUitstappen bij Spui.
Ja maar er werken wel blanken daarquote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die in eindjevoel me altijd zo exotisch als ik daar binnen ben.
Sowieso chinezen die het hebben overgenomen, al die snackbars hier in de buurt zijn nu ook van sjinezen.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die bijna in je bucket niezen.
Heb je ook een unboxing filmpje? En welke tonen op het smaakpalet? Nasmaak? Mondgevoel?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja ik, heb een heel review klaar liggen, mail je zo PDFje.
Zelfs foto's van de nabeschouwing op de WC.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je ook een unboxing filmpje? En welke tonen op het smaakpalet? Nasmaak? Mondgevoel?
Ben jij bekend met de Wallet Ninja btwquote:Op woensdag 17 december 2014 18:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zelfs foto's van de nabeschouwing op de WC.
Vertel.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben jij bekend met de Wallet Ninja btw?
Wat loop jij nou weer dom te huillachen dan joh, achterlijk varken dat je er rondloopt.quote:
Kunnen ze een beetje patat bakken dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso chinezen die het hebben overgenomen, al die snackbars hier in de buurt zijn nu ook van sjinezen.
Dat je dat met je ingegooide paprikagezicht nou nog niet snapt bewijst genoeg.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer dom te huillachen dan joh, achterlijk varken dat je er rondloopt.
Handig ding.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://www.groupactie.nl/(...)met-18-functies.html
#nospam #wannabuy
Jij denkt echt dat je hilarisch bent met al die domme, zelfverzonnen, zogenaamd ''geinige'' woordjes, he? Stumpertje. Oehh ingegooid paprikagezicht, HAHAHAHAHAHAAH FUCKING GRAPPIGG ZEG WOWWWquote:Op woensdag 17 december 2014 18:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat je dat met je ingegooide paprikagezicht nou nog niet snapt bewijst genoeg.
Wat lach jij daar nou weer om dan, lullo. Enige 2 fans van zijn idiote kleuter woordjes. Mi gado zegquote:Op woensdag 17 december 2014 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Nee gek.
[..]![]()
![]()
.
Waar is Chloro? Wil samen met haar stukgaan hierom![]()
.
<3quote:Op woensdag 17 december 2014 18:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat lach jij daar nou weer om dan, lullo. Enige 2 fans van zijn idiote kleuter woordjes. Mi gado zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |