quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mother of God, ik kijk weer eens op foks, ik klik weer eens Klabbelbak SC aan... en het gaat gewoon nog steeds over mij hier. Jullie lieve interwebvrinden.
[..]
Nooit veranderd, die Modus.

Dudequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mother of God, ik kijk weer eens op foks, ik klik weer eens Klabbelbak SC aan... en het gaat gewoon nog steeds over mij hier. Jullie lieve interwebvrinden.
[..]
Nooit veranderd, die Modus.

Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dudehet gaat NOOIT over jou, nu net toevallig en dan ben jij er ook 'toevallig'
![]()

4ebequote:Op dinsdag 16 december 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:
wiens kloon is dit? KLB / Dit kenteken niet hebben.

Hij krijgt een sms als zijn naam wordt genoemd. Soort Amber-Alertquote:Op dinsdag 16 december 2014 14:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Panzer zit dag en nacht te kijken natuurlijk of z'n naam wordt genoemd.

Vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:

Ja, en wiens schuld is dat?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:54 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hcam_compilatie.html
1:00
Hij weet niet hoe snel hij sorry schat, sorry moet zeggen.![]()
Typerend voor de manier waarop Nederlandse mannen bij hun vrouwen onder de plak zitten.

Ja, zowel de vrouw als de man hebben invloed op de onderlinge verhouding, maar als je wijf je al bij het minste weerwoord aan de kant zet, dan kan ik de onderdanigheid van sommige mannen wel begrijpen eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Allebei, maar over elkaar klagen is nogal zinloos, je kan ook een ruggengraat groeien.

Mannen hoeven gewoon niet om elk wissewasje een woordenwisseling, die hebben daar de energie ook niet voor (over), die werken namelijk gewoon de hele dag in het algemeen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, zowel de vrouw als de man hebben invloed op de onderlinge verhouding, maar als je wijf je al bij het minste weerwoord aan de kant zet, dan kan ik de onderdanigheid van sommige mannen wel begrijpen eigenlijk.

Alleen betas laten zich op die manier conditioneren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, zowel de vrouw als de man hebben invloed op de onderlinge verhouding, maar als je wijf je al bij het minste weerwoord aan de kant zet, dan kan ik de onderdanigheid van sommige mannen wel begrijpen eigenlijk.

Exact dit wilde ik ook schrijven, maar daar was ik te lui voor. Moet je weer congruente zinnen gaan formuleren enzoquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen hoeven gewoon niet om elk wissewasje een woordenwisseling, die hebben daar de energie ook niet voor (over), die werken namelijk gewoon de hele dag in het algemeen.
Soms moet je gewoon maar ja en amen zeggen om van gezeik af te zijn

90% mee eensch.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen betas laten zich op die manier conditioneren.

lion dont trust nobodyquote:Op dinsdag 16 december 2014 03:26 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
looks/sounds can be deceiving, don't trust her

Je kan i.p.v. ja en amen te zeggen ook gewoon ''nee'' zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mannen hoeven gewoon niet om elk wissewasje een woordenwisseling, die hebben daar de energie ook niet voor (over), die werken namelijk gewoon de hele dag in het algemeen.
Soms moet je gewoon maar ja en amen zeggen om van gezeik af te zijn

quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:49 schreef gianni61 het volgende:

white powerquote:Op dinsdag 16 december 2014 17:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Verdomme![]()
![]()
![]()
https://www.facebook.com/video.php?v=10153676941002281
Not even black tho' .

rokje zit ook gwn lkkrquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:37 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
90% mee eensch.
Ik bedoel, het blijft natuurlijk wel een krachtenspel. Dat zie je zelfs in Zuid-Amerika. Genoeg vrouwen die daar de broek aan hebben terwijl de mannen daar nou bepaald geen watjes zijn.

Watquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:09 schreef Murdera het volgende:
Nieuwe onderburen op de dag van plasje vant balkon gvd

HAHA!quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:54 schreef Chai het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hcam_compilatie.html
1:00
Hij weet niet hoe snel hij sorry schat, sorry moet zeggen.![]()
Typerend voor de manier waarop Nederlandse mannen bij hun vrouwen onder de plak zitten.

ik heb geen balkon..quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsog jij niet een balkonplaskedag hebt

Zo over de railing leunen of hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsog jij niet een balkonplaskedag hebt

heb ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee daarvoor heb je meer dan 1 woonlaag nodig

gwn beetje naar bemeden richtenquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo over de railing leunen of hoe moet ik dat voor me zien?

ik kan we op mn terras of mn oprit pissen als het moetquote:

eow next level badboy ditquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan we op mn terras of mn oprit pissen als het moet

Je denkt nog steeds dat ik een pik heb hè?quote:

lamge clitquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je denkt nog steeds dat ik een pik heb hè?

So romantics :$$quote:

Wow mur, zo veel liefdequote:Op dinsdag 16 december 2014 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
bestel pizza spareribs en een kreupele flikker om het te bezorgen voor je <3

cyanide real love ditquote:Op dinsdag 16 december 2014 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow mur, zo veel liefdeZou geen pesticide gebruiken als je op bezoek komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |