Nee maar stiekem post ik tochquote:
Uitzichtjequote:
Huh?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee maar stiekem post ik toch
Maand verbannen omdat je iemand een bijnaam geeft![]()
![]()
Straks met vriendinnetje pils drinken in de bergenquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uitzichtje
[..]
Huh?omdat je iemand een bijnaam gaf? het word ook steeds gekker...
Ja, ik noemde een zekere eigenaar van deze website Banny, omdat het op zijn naam lijkt en hij VBL'ers om de meest belachelijke reden aan het bannen was. Bijvoorbeeld omdat iemand hem aan het emogiffen was. En toen vond hij dat hij zijn nieuwe naam maar in ere moest houden.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uitzichtje
[..]
Huh?omdat je iemand een bijnaam gaf? het word ook steeds gekker...
Echt?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, ik noemde een zekere eigenaar van deze website Banny, omdat het op zijn naam lijkt en hij VBL'ers om de meest belachelijke reden aan het bannen was. Bijvoorbeeld omdat iemand hem aan het emogiffen was. En toen vond hij dat hij zijn nieuwe naam maar in ere moest houden.
Daar geloof ik niks van hahaquote:
Je, serieus enkel daarom. Later noemde ik hem nog Banny Pietler omdat hij zo zot is op zwarte piet. Maar de ban zelf was enkel voor een Banny eerderquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?daarom alleen? gare shit. Hoe is het met je hoofd btw? groeit er alweer haar?
[..]
Daar geloof ik niks van haha
boeit me geen flikker :$quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?daarom alleen? gare shit. Hoe is het met je hoofd btw? groeit er alweer haar?
[..]
Daar geloof ik niks van haha
Zal mijn boei eens in je gezicht duwen.quote:
Wat vaagquote:Op dinsdag 16 december 2014 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Je, serieus enkel daarom. Later noemde ik hem nog Banny Pietler omdat hij zo zot is op zwarte piet. Maar de ban zelf was enkel voor een Banny eerder
haargroei zit er nog hoor. Wel iets minder dan voorheen maar dat dikt volgens mij langzaamaan ook weer aan. Relatief vers van de pers
[ afbeelding ]
Nee man. Superieure genen. En natuurlijk dankzij de top van de medische wereld.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal mijn boei eens in je gezicht duwen.
[..]
Wat vaag
Oh ja daar is zo niets aan te zien. Beter man, dacht echt dat dat een horror litteken ging worden.
TR gedaan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Je, serieus enkel daarom. Later noemde ik hem nog Banny Pietler omdat hij zo zot is op zwarte piet. Maar de ban zelf was enkel voor een Banny eerder
In Bulgarije?quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man. Superieure genen. En natuurlijk dankzij de top van de medische wereld.
Oké.quote:Op dinsdag 16 december 2014 10:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die jongen kan twee weken posten en dan moet hij weer weg. Waarom? Dawitgimens.
okquote:
Sowiesoquote:
Japanse ziekenuis in Bulgarije of ff naar Japan? watquote:Op dinsdag 16 december 2014 11:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso
Nee, hospitaal hier is drama. Als ik zelf ga, ga ik meestal naar het japanse ziekenhuis. Prive enzo. Net een hotel maar dan met doktoren ipv bellboys. Prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |